Universități, Școli și Colegii în Peru

Cea Mai Bună Școli & Universități în Peru 2018

Pe această pagină puteți căuta pentru universități, colegii și școli de afaceri din Peru. Veți găsi cu ușurință toate informațiile despre universitățile clasat de top din Peru. Faceți clic pe "Citește mai mult " pentru o descriere detaliată a universității și o imagine de ansamblu a programelor de studiu oferite.

Găsi universități din Peru și naviga prin programele lor pentru a găsi cele care vi se potrivesc cel mai bine. Obține toate informatiile despre diferitele opțiuni de studiu în Peru și compara taxele de școlarizare și lungimea de studiu. Puteți economisi timp și universitățile de contact în Peru direct: completați "informatii gratuite Cerere de " forma, care vă va pune în contact cu biroul de admitere.

Începe căutarea pentru educatia ta viitoarea imediat!

13 Rezultate din Peru

Linguistic Horizons

Cursuri Cursuri de vară Statele Unite ale Americii Walnut Peru Cusco Spania A Coruña September 2018 + 3 mai mult

Lingvistică Orizonturi promovează învățarea limbilor străine și imersiune culturală prin studiu la bord si programe de internship. Noi facilita experiențe la destinații mai puțin călătorit pentru a încuraja participanții noștri să învețe prin interacțiunea cu localnicii.


Grupo IOE

Spania Barcelona Madrid Murcia Valencia Columbia Bogotá Mexic Buenavista Peru Lima Brazilia São Paulo September 2018 + 8 mai mult

TEE GROUP adaugă 5 companii de prestigiu din America Latină și spaniole dedicate directori de formare și altele.În total am subventionat de formare aproximativ 3.500 de companii, în plus față de alte persoane, inclusiv multinaționalele sunt cunoscute, fiind lideri TEE Group în Spania, la numărul total de companii care primesc serviciile noastre.Treaba noastră este de a subvenționat de formare adaptate la nevoile clienților noștri, astfel încât , în plus față de aproape 4… [+] 00 de profesori și o pregătire diversă și practică adaptată cererii, vom lucra cu o echipa de aproximativ 50 de profesioniști dedicat dezvoltării noi de formare și calificări, în special adaptarea formării doar ceea ce ai nevoie de teme.Evidențiați valorile organizației noastre sunt umilință și disciplină, ascultăm atât de sincer, dacă este necesar, nevoia sa de formare este foarte specială pentru noi în curând.Noi ÎNTREȚINEȚI Cultivați VALORI SI GROUP EOIAngajamentul și loialitatea față de companie și client.Îmbunătățirea continuă a calității, eficacității și eficienței.Îmbunătățirea profesionalism bazat pe învățarea continuă.inițiativă profesională și rezoluție. inovațieIntegritatea, responsabilitatea și încrederea în ele, bazate pe comunicare deschisă, onestă și clară.Toate din respect, toleranță și înțelegere.Construirea unei companii și echipa sa bazat pe atitudine pozitivă, îmbunătățirea mediului de muncă și a calității umane.Munca și valoarea efortului și importanța reconcilierii acestei cu viața personală.Peer colaborare, echipa de profesionisti.Umil garantează viitoare falsificate în disciplina.MISIUNEScopul fundamental al inițiativelor de afaceri este transmiterea de cunoștințe, aptitudini și atitudini prin programe de formare pentru lucrători și companii din Spania.Toate acestea pentru așteptările clienților noștri, unele dintre cele mai bune companii din Spania, și dezvoltarea profesională a persoanelor care alcătuiesc personalul OIP Group.VISIONProiecția imaginii noastre viitoare este de a fi un mare aliat al întreprinderilor, studenților și lucrătorilor în misiunea pe care le obține o bună pregătire de locuri de muncă, astfel încât clienții noștri obține cele mai bune performanțe ca îmbunătățire competitivitate. [-]


Universidad de San Martín de Porres

Diploma Peru Santa Anita March 2019

Condițiile sociale și economice actuale ale lumii, în special din America Latină și Peru , obligă instituțiile de învățământ să-și aprofundeze cunoștințele despre noile scenarii și competențe necesare în domeniul afacerilor și guvernării.În acest sens, secția de studii postuniversitare a Facultății de Științe Administrative și Resurse Umane preia în mod proactiv noile provocări apărute prin complexitatea timpurilor noastre, determinând schimbări curriculare în programele de for… [+] mare, care pot garanta integrarea și contribuția remarcabilă a studenții noștri, pentru a face față cu succes noilor provocări pe care le ridică o lume globalizată și în continuă schimbare; Acesta este modul în care cadrele didactice și studenții formează un grup de lucru coerent, orientat spre căutarea și avansarea cunoștințelor, nu numai pentru satisfacerea vieții academice și de cercetare per se, ci și pentru a contribui decisiv la îmbunătățirea condițiilor grupului social. [-]


Instituto Para La Calidad De La Educacion

Peru Lima March 2019

Misiunea Universității San Martín de Porres "Pentru a instrui profesioniști competenți cu valori umane, etice, morale și civice solide, să contribuie la crearea de cunoștințe prin cercetare și să promoveze difuzarea științei, tehnologiei și culturii." Proiectați acțiunea noastră pentru comunitate, încurajând construind o societate modernă și echitabilă ".Viziune a Universității din San Martín de Porres "Să apară în clasamentul Quacquarelli Symonds printre cele mai bune 100 d… [+] e universități din lume sau printre cele mai bune 10 universități din America Latină pentru anul 2021."Misiunea Institutului pentru Calitatea Educației "Calificați profesioniști competenți cu valori umane solide etice și civice, să contribuiți la crearea de cunoștințe prin cercetare și să promovați diseminarea științei, tehnologiei și culturii". Proiectați acțiunea noastră pentru comunitate, promovând construirea unei societate modernă și echitabilă ".Viziunea Institutului pentru Calitatea Educației "Realizați excelența academică la cel mai înalt nivel de calificare profesională prin masterat și doctorat în Educație, reafirmând imaginea credibilității instituționale și a conducerii, pentru îmbunătățirea continuă a calității academice, a înaltului simț al responsabilității și a sensibilității sociale și angajamentul său față de societatea peruană ".Cultura instituționalăRespectați persoana.Căutați adevărulIntegritate (onestitate, corectitudine, justiție, solidaritate și dedicare în slujba).Căutați excelență.Leadership (academice, tehnologice și altele).Atitudine inovatoare și antreprenorială.Conservarea mediuluiLucrul în echipăComunicare eficientăAngajamentul față de dezvoltarea țării. [-]


IPSL Institute for Global Learning

Statele Unite ale Americii Portland Peru Cusco Columbia Medellín Cartagena Vietnam Hanoi Tanzania Arusha September 2018 + 6 mai mult

IPSL Institute for Global Learning redefinește învățământul superior în secolul 21 - IPSL Institute for Global Learning parteneriatele internaționale care elimină granițele dintre mediul academic și societate și leagă în mod intenționat experiențele de învățare ale elevilor față de provocările și oportunitățile lumii actuale. Mediul nostru educațional unic se caracterizează prin rigoare intelectuală, deschidere, reciprocitate, creativitate și abilități și determinare pen… [+] tru abilitare.Inițial cunoscut sub numele de "Parteneriatul internațional pentru servicii-învățare ™ și leadership" , IPSL, fondată în 1982, este o organizație educațională care deservește studenți, colegii, universități, nonprofit și alte agenții de servicii din întreaga lume prin promovarea programelor care leagă serviciul de voluntariat comunitare și academice.În conformitate cu tradiția noastră ca pionierii educaționali, IPSL a lansat recent noua noastră inițiativă în anul 2017 ... Organizarea comunitară și activismul social sau, pur și simplu, "COSA".Ce motivează IPSL?IPSL lucrează pentru a face angajamentul internațional mai etic, accesibil și durabil, facilitând relațiile și învățarea dintre studenți și agenții de schimbare socială din întreaga lume. Spre deosebire de stagii, IPSL nu "pune" studenții, ci mai degrabă oferă oportunități pentru studenți de a se conecta cu organizațiile noastre de schimbare socială (partenerii noștri) în 4 țări.Astăzi, IPSL, o societate socială beneficiară înregistrată (B-Corp) , oferă programe universitare de absolvent acreditate și programe de învățământ la nivel național, care oferă programe de învățământ preuniversitar în țările din întreaga lume - programe în care peste 4.000 de studenți din peste 400 de universități sau colegii SUA și alte 25 de națiuni au participat. IPSL investește peste 83% din veniturile programului nostru direct în comunitățile pe care le deservim. [-]


Access Masters

Brazilia São Paulo Mexic Buenavista India Mumbai Italia Milan New Delhi Franţa Paris Rusia Moscow Rio de Janeiro Liban Beirut Germania Munich Columbia Medellín Ucraina Kyiv Belgia Brussels Peru Lima Bengaluru Bogotá March 2019 + 23 mai mult

Excursia de primăvară 2018 Access Masters începe la 24 ianuarie cu un eveniment la Bruxelles, oferind aspiranților de masterat oportunitatea de a întâlni cele mai bune școli One-on-One.În perioada ianuarie-aprilie 2018, Turul va permite solicitanților potențiali să se întâlnească cu universități internaționale și școli de afaceri la 17 evenimente din Europa, America Latină, India și Orientul Mijlociu. Access Masters Tour va vizita Berlin și Bruxelles pentru prima dată. Gă… [+] siți programul complet la pagina de evenimente de pe accessmasterstour.comExperiență educațională personalizatăÎn timpul evenimentelor de la Access Masters , studenții de licență sau absolvenții recenți pot descoperi programul de masterat care se potrivește cel mai bine. Evenimentele combină un târg de școală absolventă, întâlniri unu-la-unu și sesiuni de consultanță care permit aspiranților să exploreze oportunități educaționale în modul cel mai potrivit pentru ei.Conferințele One-to-One îi permit participanților să se întâlnească cu persoane din mediul școlilor de top - directori de admitere, profesori, studenți actuali și absolvenți. În acest sens, ei sunt în măsură să identifice cele mai bune programe pentru aceștia și să-și îmbunătățească șansele de admitere. Întâlnirile unu la unu oferă posibilitatea de a afla mai multe despre programele de masterat ale afacerilor individuale direct de la sursă, de a descoperi toate detaliile care vă interesează cel mai mult și de a compara diferite perspective și experiențe.Platformele Access Masters permit participanților să cunoască mai multe programe diferite de masterat la un moment dat. În timpul programului open format, candidații la masterat pot să întâlnească toate universitățile participante și să obțină detalii despre domeniul de aplicare al programelor lor postuniversitare, dincolo de afaceri și management. Acest lucru oferă un sentiment al mediului universitar și experiența interdisciplinară în care se poate imersa.Dar aceste evenimente nu sunt doar de a ajuta viitorii studenți să găsească programul potrivit. Aspiranții pot beneficia, de asemenea, de feedback-ul experților cu privire la punctele tari și zonele de îmbunătățire a profilului MBA, consultanță profesională privind modul de selectare a programelor potrivite și ceea ce face o aplicație deosebită. De asemenea, pot obține sfaturi practice privind pregătirea pentru testare (GMAT, GRE, TOEFL, IELTS etc.), cererea de burse și alte opțiuni de finanțare.Pe scurt, Access Masters Tour vă permite să explorați, să vă pregătiți și să începeți educația postuniversitară în cel mai bun mod posibil.Cine poate beneficiaAccess Masters evenimentele sunt concepute pentru a ajuta pe viitorii studenți de masterat să găsească programele de Master care le potrivesc cel mai bine.Organizatorii încurajează studenții în ultimul an de studii universitare de licență, precum și absolvenții recenți să se alăture evenimentului. Majoritatea programelor de masterat primesc solicitanții fără experiență de lucru. Cu toate acestea, unele programe sunt destinate tinerilor profesioniști care au deja aproximativ doi ani de experiență profesională relevanți pentru domeniul de specializare propus în școala postuniversitară.Fluența în limba engleză pentru studii universitare este o necesitate deoarece majoritatea programelor prezentate la evenimentele Access Masters sunt predate în limba engleză.Este important să știți, de asemenea, că formatul de eveniment One-to-One și târgurile Access Masters răspund diferitelor tipuri de candidați.Formatul de eveniment One-to-One este conceput pentru studenții potențiali care sunt interesați de programe de studii de afaceri. Candidații se conectează cu școlile de afaceri care se potrivesc profilului și preferințelor acestora în timpul întâlnirilor de până la 20 de minute care sunt programate în avans.Târgurile, pe de altă parte, permit candidaților să întâlnească zeci de reprezentanți ai școlilor pentru a afla despre diverse programe de masterat. Această varietate de programe și formate permite evenimentelor Access Masters pentru a ajuta un număr mare de candidați să-și aleagă calea în viață. [-]


Access MBA

Ţările de Jos Amsterdam Thailanda Bangkok Indonezia Jakarta Singapore Azerbaidjan Baku Liban Beirut Germania Berlin Belgia Brussels România Bucharest India New Delhi Ucraina Kyiv Columbia Bogotá Peru Lima Mexic Buenavista Monterrey Chile Santiago Brazilia São Paulo Regatul Unit London Spania Madrid Medellín Emiratele Arabe Unite Abu Dhabi Egipt Cairo Dubai Arabia Saudită Riyadh Italia Milan Rusia Moscow Munich Statele Unite ale Americii Miami Canada Montreal New York Toronto Vancouver Franţa Paris Rio de Janeiro Bulgaria Sofia Polonia Warsaw Elveţia Zürich Geneva September 2018 + 61 mai mult

Proiectul 2018 Access MBA Spring Tour va ghida profesioniștii cei mai ambițioși de afaceri pentru gradul de vis de MBA și pentru noi înălțimi de carieră. Descoperiți ceea ce vă puteți aștepta de la turneu și să vă pregătiți să profitați la maximum de întâlnirile cu școli de afaceri internaționale renumite.Destinații globale ale turului de primăvară pentru Access MBAÎn perioada ianuarie-iulie, Turul de Access MBA Spring va permite profesioniștilor de pe cinci continente și p… [+] este 30 de țări să se întâlnească personal cu directorii de admiteri MBA. Patru dintre orașe vor găzdui turul pentru prima dată de la crearea formatului de eveniment One-to-One în 2004. Profesioniștii de afaceri din Berlin, Monterrey, Ho Chi Minh City și Miami vor avea în curând șansa de a se întâlni cu liderii internaționali școli de afaceri în timpul întâlnirilor One-to-One și a grupurilor mici.Adaptabil la preferințele și potențialul dvs. de creștereÎn cazul în care un grad de MBA este pe planul de dezvoltare a carierei dvs., asigurați-vă că vă alăturați unui eveniment de Access MBA și experiența cea mai apreciată caracteristică a formatului - întâlniri personale cu școlile de afaceri internaționale care se potrivesc cel mai bine preferințelor, obiectivelor carierei și potențialului de creștere. Din acest motiv, experiența profesională și cerințele individuale ale fiecărui participant One-to-One sunt evaluate de consultanții cu experiență din cadrul Access MBA înainte de eveniment. Evaluarea permite profesioniștilor din domeniul afacerilor să se întâlnească cu reprezentanții acelor programe care corespund cu atenție ceea ce caută fiecare participant. Solicitanții de MBA viitoare primesc, de asemenea, îndrumări personalizate cu privire la alegerea lor de program, precum și GMAT și informații de burse de la admitere și experți pregătirea de testare.În plus, a fost introdus un format inovativ pentru a servi solicitanților de Executive MBA (EMBA). În 2018, Access EMBA Spring Tour va vizita Londra, Paris, Amsterdam și Dubai, unde directori de afaceri cu experiență vor avea ocazia să se întâlnească cu directorii de admitere din unele dintre programele Executive MBA de top din lume.Citiți: 15 sfaturi pentru a vă asigura întâlniri personale cu școlile de afaceri de topDiversitatea școlilor de afaceri internaționale de renumeAccess MBA și participanții EMBA obține toate detaliile importante de program și de aplicare direct de la unele dintre cele mai bune școli de afaceri din lume. Este demn de remarcat faptul că majoritatea acestora au cel puțin o acreditare de la cele trei organisme distincte de acreditare - AACSB, EQUIS și AMBA. În plus, peste o treime din toate școlile participante se bucură de prestigioasa acreditare "Triple Crown" de la toate cele trei asociații.Pe lângă acreditările reputate, turneul oferă diferite formate de programe MBA - full-time, part-time, distance, on-line, mixte și modulare, dar puteți explora, de asemenea, o gamă largă de destinații de studiu. Vă puteți aștepta să întâlniți directorii de admitere în programele MBA din Austria, Belgia, Canada, China, Germania, Italia, Elveția, Olanda, Marea Britanie și SUA, printre altele. Mai mult, va fi capabil să se întâlnească cu unii dintre cei mai buni din Financial Times Global MBA Ranking inclusiv Saïd Business School și Cass Business School (Marea Britanie), INSEAD și HEC Paris (Franța), ESADE (Spania), Universitatea din Chicago Booth School of Business (SUA) și multe altele.Cum să fii invitat la întâlniri individuale pentru MBAAccess MBA la evenimentele Access MBA One-to-One promovează profesioniști bineveniți care aspiră la studii de MBA și cariere manageriale sau antreprenoriale, care au o diplomă de licență sau de masterat, peste doi ani de experiență de lucru cu normă întreagă și sunt fluent în limba engleză pentru comunicare internațională și studii universitare . Profesioniștii profesioniști cu o experiență de peste șase ani de muncă care se angajează să crească în afaceri superioare ar trebui să ia în considerare participarea la un eveniment de acces EMBA.Cei care doresc să-și asigure întâlniri individuale cu MBA sau EMBA cu școli de afaceri trebuie doar să completeze un profil online gratuit și un formular de înregistrare pe care experții de orientare în abordarea Access MBA vor evalua cu atenție. Odată ce experții dobândesc o înțelegere detaliată a proiectului MBA, a motivației și a preferințelor, aceștia vor identifica opțiunile cele mai potrivite și vor programa întâlniri și ateliere de lucru cu școli de afaceri selectate, admitere și consultanți pentru pregătirea testelor.Apoi, totul depinde de dvs. să profitați la maximum de această oportunitate și să începeți să vă dezvoltați cariera cu programul MBA potrivit. [-]


Neumann

Diplomă Avansată Peru Tacna March 2019

Neumann Graduate School este o școală recunoscută de guvernul peruan, care a început procesul de creație 2008 și a câștigat aprobarea proiectului de dezvoltare instituțională, prin Rezoluția 207-2010-CONAFU, mai târziu este autorizată să funcționeze la prin Rezoluția 400-2012-CONAFU. În prezent Graduate School este reglementată de Superintendency Național al Învățământului Superior, a îndeplinit caracterul adecvat al Asociației la noua Lege Universitatea nr. 30220 și a respectat … [+] cu autoritățile de înmatriculare înainte de SUNEDU. viziune instituțională Să fie recunoscute pentru calitatea academică și utilizarea tehnologiei avansate în dezvoltarea de programe internaționale misiune instituțională Crearea unui spațiu de învățare pentru dezvoltarea de competențe care adaugă valoare pentru individ și organizarea lor. Neumann Business School, recunoscut printre cele mai bune școli din America Latină, în clasamentul executiv Educație Revista America de Economie (2016) Avantajele de formare în CDE Neumann Ceea ce face o companie din CDE Neumann instruit lucrătorilor? competitivitate Activități și îmbunătățirea proceselor interne Comunicarea eficientă între angajați Diferențierea de la alte companii pentru cultura sa de calitate O mai mare satisfacție a clienților săi interni și externi impact mare Fii mai atractiv pentru personalul talentat care nu numai caută să facă o meserie, ci o dezvolte. Ce câștigă muncitorul antrenat în CDE Neumann? reducere a stresului. Motivează mult mai mult pentru rezultate mai bune. îmbunătățire personală și profesională. Îmbunătățirea contabilității lor. Locuri de munca. Îmbunătățirea calității vieții acestora. oportunități de carieră în cadrul companiei. gestionarea adecvată a resurselor. O mai mare capacitate de analiză. Ușurință în procesul de luare a deciziilor. De ce tren în CDE Neumann? programe de design personalizat de la un plan de curs de formare, program sau. Va oferim o metodologie practică. Avem o echipa mare de profesori. Noi oferim un serviciu personalizat și profesional. Avem un sistem de monitorizare și rezultatele de măsurare. Cursuri și programe pe care le dezvolta in Neumann au avut întotdeauna că combinația perfectă de consolidare competențe de bază, și să-l printr-o experiență cuprinzătoare și plină de satisfacții. Neumann a devenit un mare sprijin pentru îmbunătățirea procesului nostru și consolidarea capacităților, lucrând diverse programe în diferite specialități și cu rezultate foarte bune. 1992 a început activitatea Institutului de Învățământ Superior John von Neumann, fiind primul său director, Don Leoncio Nunez Arrieta, începuturile sale au fost în districtul Pocollay în provincia Tacna, în primul rând instituțional a fost casa fondatorului nostru la Av. Francisco Antonio de Zgela nr 1307, a ocupat inițial la primul etaj al proprietății și apoi toată. 1999 a fost anul când sa mutat în locația sa în a doua Av. Bolognesi Nr 987, care a fost inițial o casă și apoi a dat drumul la o clădire modernă de 5 etaje, oferind multiple servicii studenților. Rezoluția de instituire a Institutului, este ministerial Rezoluția nr .. 619-ED, care a fost eliberat în 1992, acest document prima cariera de arta profesională, numit „Administrarea International Business“, același care a realizat o mare de poziționare în orașul Tacna, iar zona de sud a fost creată Peru, datorită numărului mare de absolvenți și o calitate profesională remarcabilă. Modelul educațional utilizat în Institutul Neumann se bazează pe trei axe fundamentale, pedagogie, pragmatism și atitudini. Pedagogia este fundamentală, toate profesori excelent comunicatori, cu o mare capacitate de a transmite și de a motiva toate tehnologiile utilizate pe scară largă, și de a gestiona pentru a se conecta cu elevii lor de a dezvolta conținutul subiectelor lor. Pragmatismul este inerentă stării tehnice a carierei, programe ia în considerare tehnicile relevantly și instrumente pe care companiile folosesc astăzi, ca astfel de studenți sunt instruiți cu capacitatea de a-și exercita profesiile imediat companii. În cele din urmă, modelul nostru își propune să dezvolte atitudini profesionale, prin urmare, comunicarea neumann, leadership, munca in echipa, optimismul si proactivitate sunt dezvoltate transversal pe tot parcursul cursei. [-]


Universidad Privada De Ciencias Aplicadas

Cursuri de vară Peru Lima March 2019

Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC) a fost fondată în 1994 ca o instituție de învățământ lider bazată pe excelență și inovare, care are drept scop de a instrui viitori profesioniști care vor fi lideri de schimbare. Ofera 40 programe de licență în cadrul școlilor de ospitalitate și Administrației Turism, Arhitectură, Arte Contemporane, stiinte medicale, Științe Umane, Comunicare, Drept, Design, Economie, Educație, inginerie, afaceri și Psihologie. În plus, UPC Oferte 20 … [+] de programe postuniversitare actuale. UPC a fost instituită prin Legea 26276 din data de 5 ianuarie 1994. Din septembrie 2004, UPC a fost membru al Laureate International Universities, cea mai mare rețea universitate privată din lume. MISIUNE Pentru a educa lideri integri și inovatoare, cu o viziune globală, care va transforma Peru. VISION Pentru a fi în prima linie în învățământul superior pentru excelență academică și capacitatea de inovare. [-]


ADEN campus Lima

Peru Lima March 2019

ADEN este o rețea internațională de învățământ acreditate de ACBSP, a cărei principală activitate este Scoala sa de afaceri, fondat în anul 1992. Acesta este axat pe dezvoltarea profesională a directori și manageri de afaceri, atât modalitate ca e-learning; iar în prezent are 26 de birouri răspândite în 17 țări din America Latină și Europa. Ea se bazează pe cercetarea aplicată efectuate în cadrul Senior University Management. Lima Sediul central este situat într-un centru or… [+] as monumental de afaceri de construcție în zona comercială de Miraflores. Districtul în care se află principalele instituții de învățământ. Noi căutăm să asigure o pregătire de conducere pentru profesioniștii din Lima și Peru, care doresc să consolideze abilitățile lor manageriale și de formare; Pe lângă posibilitatea de a dobândi o perspectivă globală de afaceri prin intermediul unor rețele internaționale. ATELIERE INTERNATIONAL Ca parte a propunerii educaționale pentru Allumni noastre am dezvoltat o serie de workshop-uri internaționale, care va avea loc în următoarele orașe: Miami, Panama și Bogota. Globalizarea, concurența și tehnologia au estompat granițele de afaceri. În timpul săptămânii academice, sunt oferite instrumente de management care oferă o armonie și sincronizare între diferitele variabile implicate în afaceri internaționale de concert. Teoria și practica în procesele geopolitice, comerciale, financiare este integrat, precum și de gestionare umane ale echipelor interculturale. Ce ar trebui să fie de așteptat al acestui curs este viziunea direcției, adică, decizia politică cu privire la deciziile de gestionare și deciziile operaționale. Cursul va rula de la o expunere dialogat, cu exemple reale și "live" de idei, situații și planteos generate de studenți în viața reală, și luați legătura cu conceptele ridicate în timpul aceleași cazuri de curs. Scopul este de a realiza un forum de dialog, crearea de rețele și schimbul de noi tendințe în lumea afacerilor. Atelierele de lucru sunt organizate în orașe diferite și în diferite luni: Panamaluna iulie Bogotáluna septembrie Miamiluna octombrie [-]


ADEN Business School

Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen February 2019 + 36 mai mult

ADEN este o rețea internațională de învățământ acreditate de ACBSP, a cărei principală activitate este sa Scoala de afaceri, În anul 1992. Acesta este axat pe dezvoltarea profesională a directori și manageri de afaceri, atât modalitate ca e-learning; iar în prezent are 26 de birouri răspândite în 17 țări din America Latină și Europa. Ea se bazează pe cercetarea aplicată efectuate în cadrul Senior University Management. Se bucură de asemenea, aprobarea de prestigioase universit… [+] ăți americane și europene, pentru a certifica formarea lor. Aceasta se caracterizează prin inovare a modelelor de învățare care vizează aplicarea practică și utilizarea unor metodologii interactive, experientiale și clase recreative de către profesori care trec pe experiența lor managerială vastă și transferul celor mai bune practici în rândul companiilor din toată America Latină și Spania . EDUCAȚIE PRACTICI ORIENTED Pionierul Sistemul de transfer ADEN este diferit de la școlile de business tradiționale, se pune accentul pe învățarea orientată spre acțiune, aplicarea teoriei în lumea afacerilor. 26 VENUES în 17 țări Programe de instruire avansată tehnologie cu viziune globală CEL MAI MARE DE AFACERI DE REȚEAUA LATIN AMERICA Încă de la începuturile sale, ADEN era esențial nu numai să-și extindă directorii lor metodologia de predare, dar, de asemenea, să le pregătească pentru a face față unei lumi internaționalizat. Din acest motiv, el a decis să pună în aplicare o rețea educațională care permite fiecăruia dintre elevii săi să obțină experiențe valoroase din alte culturi, care împărtășesc aceeași limbă. MISIUNE Liderii de afaceri printr-o formă de rețea educațională internațională pentru studiul și aplicarea celor mai avansate instrumente de cunoaștere și de management, bazate pe o comunitate de directori, care promovează creșterea profesională a membrilor săi și cooperează cu îmbunătățirea competitivității întreprinderilor și dezvoltarea țărilor în care este ADEN. VALORI Demnitate: considera persoana ca un scop în sine, recunoscând valoarea sa intrinsecă, libertățile lor, drepturile și responsabilitățile. Solidaritate să își asume angajamentul de a coopera, prin intermediul rolului educativ și a acțiunilor de solidaritate cu binele comun al celor care trăiesc în țările în care este ADEN. Consens / Comunitatea: a dezvolta un sentiment de comunitate între membrii grupului, alcătuit din studenți, profesori și personalul din ADEN Business School. Pragmatismul: să înțeleagă și să promoveze valoarea cunoașterii, teoria și adevăr, cu o abordare practică, pentru a contribui la dezvoltarea culturală a regiunii și a antreprenorului. Diversitate: integreze și găzdui directori fără diferențiere de gen, naționalitate, rasă, religie, sau afinitatea politică sau ideologică. [-]


Le Cordon Bleu Perú

Peru Lima March 2019

Din 1895 prestigiosul Institutul Culinară Le Cordon Bleu este recunoscut în întreaga lume pentru inovație în formarea profesioniștilor din domeniul de excelență pentru turism lume. De atunci, LE Cordon Bleu a evoluat cu succes în industria turismului și ospitalitatea, astfel încât astăzi, după 115 ani, brand-ul nostru sa impus la nivel mondial ca un simbol de Inovare și excelență. Nu este străin de ceea ce brand-ul nostru înseamnă, încă de la începuturile noastre de până acum n… [+] e-au fost dedicate îmbunătățirii și dezvoltării infrastructurii și calitatea noastră serviciilor pe care le oferim pentru unicul scop de a demonstra, în Peru și în lume, că absolvenții noștri , personalul și studenții sunt mărturia reale de excelență și inovație în performanțele lor profesionale; LE Cordon Bleu, deoarece PERU știu că depinde de noi pentru a face viziunea noastră misiune corporativă și realitate: Vedere Pentru a fi lider organizația în America Latină, în formarea de talent uman pentru dezvoltarea durabilă a industriei turismului. misiune Fiind extrem de competitivă pentru globale oameni din industria de turism, cu accent pe ospitalitate, produse alimentare, băuturi și alimente știință, prin aplicarea unor metode și tehnologii de vârf excelență orientat spre dezvoltarea durabilă. Valori instituționale EXCELENȚĂ: Depășirea așteptările clienților noștri în calitate, curtoazie și servicii. INOVAȚIE: se aplică creativitatea pentru a crește valoarea a bunurilor și serviciilor oferite clienților noștri. EFICIENȚĂ: Îndeplinirea sarcinilor și angajamentelor noastre la calitatea dreapta și cel mai bun timp. ATENTIE: Abilitatea de a îndeplini angajamentele și să accepte consecințele. DISCIPLINA: Faceți cunoștință cu activitățile noastre în stabilit cu procedurile și normele. [-]


VIU - Universidad Internacional de Valencia

Spania Valencia Barcelona Madrid Columbia Bogotá Peru Lima Ecuador Quito September 2018 + 5 mai mult

Sectorul universitar se confruntă cu una dintre cele mai interesante provocări din istoria sa, de la crearea Universității din Bologna cu aproape o mie de ani în urmă. Instituțiile universitare nu pot ignora schimbarea de paradigmă pe care internetul a adus-o în sistemele educaționale.Fascinat de numărul de posibilități oferite, la Universitatea Internațională din Valencia (VIU), credem că ne confruntăm cu o oportunitate unică, strâns legată de una dintre trăsăturile de bază… [+] ale oricărei universități, de natura universală.Niciodată nu a fost atât de simplu să se răspândească și să se împărtășească cunoștințele sau să se contrasteze progresele științifice. Instrumentele de comunicare online proliferează și, brusc, sala de clasă devine un spațiu deschis, dar personal, iar campusul este un loc virtual de întâlnire pentru studenții din diferite țări și culturi care împărtășesc limba universală a tehnologiei. de comunicare.La Universitatea Internațională din Valencia (VUU), suntem obsedați de explorarea noilor teritorii pe care dezvoltarea digitală le deschide pentru noi. Niciodată nu există o universitate atât de socială. În cazul în care distanța geografică, nevoile profesionale sau economice constrâng o preocupare universitară a unui student, Internetul a deschis o ușă învățământului de calitate.Cum să pierdeți această ocazie! Dacă rolul universității este fundamental pentru a garanta societăți mai libere și mai dezvoltate, Universitatea Internațională din Valencia (VUU) se angajează să își dezvolte rolul de a deveni o referință internațională în lumea vorbitorilor de limbă spaniolă. Cum? Din ceea ce am numit cei 7 piloni ai Universității Internaționale din Valencia (VIU):Aceste caracteristici au făcut deja Universitatea Internațională din Valencia o instituție de lider în domeniul inovației pedagogice, în ciuda tinereții sale, cu abilitatea de a gândi și de a acționa creativ, dar a împărtăși cu instituțiile mai clasice respectul pentru învățământul superior și caracterul universitar mai mult tradiționale.În acest sens, Universitatea Internațională din Valencia (VIU) oferă un catalog de diplome universitare și de masterat încadrată în șapte domenii ale cunoașterii: Educație, Știință și Tehnologie, Științe ale sănătății, Afaceri, Artă și Științe Umane, Drept și Comunicare, unde titlurile coexistă tradiționale cu cea mai inovatoare educație, configurată să ofere studenților noștri oportunități multiple de a-și îmbunătăți abilitățile și abilitățile tehnologice și de a-și spori capacitatea de angajare.Aproape 7.000 de studenți din 58 de naționalități diferite optează pentru metodologia noastră digitală exclusivă, un concept de training conceput să se adapteze rapid la schimbările de pe piața muncii, să optimizeze resursele studenților și să genereze sinergii cu rețeaua noastră de colaboratori la nivel de afaceri și social. .Mănăstirea este axa fundamentală pentru proiectarea experienței noastre universitare. Este o echipă, formată din profesioniști activi și academicieni renumiți, angajați în metodologia noastră și pe deplin conștienți de necesitatea de a ajuta elevii să își valorifice timpul și resursele.Bine ați venit la Universitatea Internațională din Valencia (VIU), o universitate de astăzi esențială pentru ziua de mâine.CINE SUNTEM?Universitatea Internațională din Valencia (VIU) este una dintre cele mai importante universități online din lumea vorbitorilor de limbă spaniolă, recunoscută de Ministerul spaniol al Educației, Culturii și Sportului. Sistemul său de asigurare internă a calității este stabilit în conformitate cu principiile stabilite în programul de audit al Agenției Naționale pentru Evaluarea Calității și Acreditării (ANECA), care sunt aliniate la criteriile și orientările Spațiului European al Învățământului Superior.Universitatea Internațională din Valencia (VIU) este una dintre cele mai importante universități online din lumea vorbitorilor de limbă spaniolă. Cu peste 6,900 de studenți de 58 de naționalități, Universitatea Internațională din Valencia (VUU) oferă în permanență grade, diplome de masterat și grade proprii, cu scopul de a se adapta noilor profiluri profesionale și nevoilor pieței. Facultatea este formată din peste 800 de profesori care, în cea mai mare parte, își îmbină activitatea academică cu activitatea profesională, ceea ce le permite să aibă cunoștințe actualizate. Universitatea oferă o urmărire personalizată, printr-un tutore personal, în cadrul unei metodologii proprii, axată pe dezvoltarea competențelor studenților, cu cursuri live online și posibilitatea interacțiunii dintre profesori și studenți. În plus, toate clasele sunt înregistrate în sala de clasă virtuală pentru vizionarea ulterioară.Ne pregătim studenții de astăzi pentru lumea de mâineSuntem o universitate tânără care împărtășește respectul pentru învățământul superior cu cele mai clasice universități. O comunitate de experți astăzi, studenți și profesori, care simt că sistemul educațional actual trebuie să evolueze.Curriculum-ul, spațiile, instrumentele, rolurile și infrastructurile oferă o oportunitate pentru valoare și creativitate de a proiecta noua experiență universitară.Oferta noastră de predare constă în diplome, diplome de masterat și diplome de masterat pe care le extindem în fiecare an, cu scopul de a oferi întotdeauna elevilor o pregătire completă și actualizată bazată pe nevoile de instruire ale pieței.Universitatea Internațională din Valencia aparține Grupo Planeta, primul grup spaniol de publicare și comunicare a capitalului de familie. El conduce o gamă largă de servicii în domeniul culturii, instruirii, informării și divertismentului audiovizual.De la înființarea Plantei Editorial în Barcelona, ​​în 1949, Grupul combină o tradiție solidă de afaceri cu o mare capacitate de inovare și o vocație multinațională clar. Grupul Planet își extinde vocația internațională de la o puternică înrădăcinare în Europa și America Latină. Prezența în mai mult de 25 de țări vorbitoare spaniole, portugheze și franceze o proiectează spre un univers cultural, împărtășit de aproape 800 de milioane de oameni din întreaga lume.În mod specific, divizia de formare Planeta Formación și universitățile oferă o gamă largă de cursuri de specialitate, de la studii universitare și postuniversitare până la formare profesională. Oferta de formare este foarte orientată spre cerințele pieței muncii și are o metodologie flexibilă susținută de noile tehnologii.Universitatea Internațională din Valencia (VIU) a fost creată în 2008 de către Generalitat Valenciana ca organizație privată non-profit, acordând primele titluri oficiale pentru prima dată în anul universitar 2010-2011. În timpul acestui prim curs, înscrierea a fost de 1.018 studenți. În 2013, Grupo Planeta și-a preluat conducerea prin achiziționarea a 70% din aceasta cu scopul de a întări capacitatea de expansiune internațională și de a-și îndeplini angajamentul Grupului față de formarea universitară. Universitatea Internațională din Valencia a crescut în ofertă formativă și și-a consolidat dezvoltarea internațională. Astăzi, Universitatea Internațională din Valencia (VIU) are peste 7.000 de studenți din 58 de țări, în principal în Spania și America Latină. Universitatea este astăzi una dintre universitățile de referință internațională, vorbind în limba spaniolă, care preda diploma prin metodologia de predare online . Cele 56 de programe oferite în prezent acoperă șapte domenii ale cunoașterii (Științe ale sănătății, Arte și Științe Umane, Știință și Tehnologie, Juridică, Afaceri, Educație și Comunicare), care evoluează în mod constant pentru a se adapta nevoilor studenților și ale pieței forței de muncă. Această flexibilitate și capacitatea de adaptare este recunoscută astăzi ca un exemplu de consolidare a sinergiilor dintre universități, companii și instituții publice în favoarea progresului social.MISIUNE, VIZIUNE SI VALORISuntem o comunitate deschisă și incluzivă, cu o viziune strategică asupra educației universitare și o filozofie bazată pe formarea studenților noștri în fața provocărilor digitale și a nevoilor viitoare de lucru.misiuneMisiunea noastră este de a proiecta o nouă experiență universitară: un lanț de calitate extins, din interior spre exterior, Universidad Internacional de Valencia (VIU)La Universitatea Internațională din Valencia (VUU) lucrăm cu o calitate educațională de la bază: profesori, metodologie și formate, până când ajungem la elevii care vor fi agenți ai schimbării, capabili să îmbunătățească nevoile actuale și viitoare, extindând cunoștințele de la Valencia către lumeavedereViziunea noastră este să fim percepute ca o universitate de calitate la nivel internațional. Ne concentrăm asupra creșterii calității, atingerii unei poziții semnificative ca opțiune pentru studenții naționali și internaționali.Valorile noastre sunt:ANGAJAMENT. Proiectarea sistemelor de garanție internă este esențială pentru a oferi securității studenților noștriMortis. Noi autoevaluăm intern, astfel încât proiectul nostru educațional să fie întotdeauna la cel mai înalt nivel.CREATIVITATE. Întrebarea despre proiectul nostru și mereu în căutarea viitorului este cel mai bun mod de a crește, de a contribui la idei noi și de a fi garanți ai inovării.AGILITATE. Ne adaptăm rapid la schimbări. Studenții noștri au nevoie de răspunsuri rapide la nevoile lor de formare.COLABORARE. Credem că structura asociativă și de afaceri trebuie să funcționeze în paralel cu universitatea. Elevii noștri sunt cei care vor aborda provocările pieței muncii.CORPORATE PILLARScalitateCalitatea noastră nu este în ce, ci în felul în care. În optimizarea resurselor și eficiența utilizării lor. Suntem o universitate care dorește să crească, în studenți, în profesori, în infrastructură, pe piețe. Dar cu calitate. Întotdeauna.inovațieInovația noastră este în idei. În optimizarea pentru a oferi un beneficiu mai mare. Ca o universitate tânără, încurajăm creativitatea și motivăm discuția astfel încât modelul de învățare să devină mai semnificativ. Universidad Internacional de Valencia (VIU) nu este o universitate unde învățați doar o profesie, elevii dvs. învață să gândească în afara cadrelor tradiționale.caracter internaționalAstăzi, lumea internațională este totul. Suntem cu toții Barierele culturale și geografice sunt estompate. În acest context, Universitatea Internațională din Valencia (VIU) își propune viziunea proprie și contemporană a "universității internaționale", dincolo de un sens idiomatic. Un concept care se axează pe o comunitate deschisă, colaborativă și globală. [-]