Accademia di Comunicazione

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Timp de treizeci de ani , Academia de Comunicare a pregătit specialiști în Marketing , Comunicare și Publicitate cu cursurile postuniversitare și masteranzii postuniversitare .

Un loc de muncă în care studenții de zi cu zi sunt alăturați de Profesioniști în comunicare .

Un loc de pregătire și experiență care până în prezent a pregătit și introdus în lumea muncii peste 4.000 de studenți în topul profesiilor .

Un laborator de proiecte destinate companiilor.

Școala care pregătește în mod concret toate profesiile creative și strategice de comunicare.

istorie

Accademia di Comunicazione sa născut la Milano, la 7 noiembrie 1988, cu scopul de a crea un proiect de instruire, cercetare și inovare în domeniul comunicării convingătoare și vizuale (marketing, publicitate, relații publice, grafică și toate tehnologiile legate de aceste domenii profesionale).

La 9 mai 2008, Academia devine o fundație.

Fundația Accademia di Comunicazione prin Accademia di Comunicazione prin statut răspândește cultura comunicațiilor bazate pe valori etice, promovează și implementează formarea în domeniul artelor și al comunicării, crește și sprijină operatorii și cercetătorii din acest domeniu.

Fondazione Accademia di Comunicazione a adoptat un cod de conduită etic, în conformitate cu articolul 6 din Decretul legislativ 231/01, care definește setul de valori recunoscute, acceptate și împărtășite în desfășurarea activității.

Proiectul de formare se bazează pe conceptul de "bottega", fiind "bottega" locul unde a crescut cea mai mare parte a lumii profesionale actuale - de la părinții / mamele istorice până la ultima generație.

Profesiile de comunicare (Strategic, Creativ) s-au născut în realitate pe teren, schimbându-se de-a lungul timpului ca răspuns la schimbările de pe piață, companii și organizații, valorile sociale și nevoile consumatorilor.

Metodologia atelierului realizează o bună cultură profesională de bază, o formă mentală orientată în mod specific spre comunicare și o abilitate de a face, pentru a-și dobândi aptitudinile profesionale reale.

Lucrările pe care elevii să le realizeze în cadrul cursurilor constau în proiecte de comunicare, strategii de marketing, campanii de publicitate, proiecte grafice, site-uri web pentru organisme publice, asociații și organizații non-profit și companii create cu îndrumare și supraveghere al profesorilor din Academie.

La sfârșitul Cursurilor, Accademia organizează pentru fiecare student un stagiu în cadrul Companiei sau în cadrul Agenției , în timpul căruia experiența practică a început în cursul cursului: studenții au acum posibilitatea de a-și începe cariera profesională.

Procentul celor care au intrat în lumea muncii a fost de 100% .

Schimbul intens și colaborarea continuă care leagă Academia de piața de comunicare îi permite studenților să găsească o inserție adecvată în lumea muncii.

În plus, foștii studenți ai Academiei au creat o asociație care este o referință constantă pentru noii membri. Asociații oferă în fiecare an stagii și oportunități de lucru noilor absolvenți.

Fondazione Accademia di Comunicazione este o instituție acreditată de formare profesională continuă în temeiul Legii regionale din 6 august 2007 n. 19.

Cursurile eliberează un certificat de competență care să certifice adecvarea profesională în conformitate cu directivele și regulamentele UE.

Locații

Milano

Address
Via Savona,112/A
20144 Milano, Lombardia, Italia