Citește Descrierea Oficială

Timp de treizeci de ani , Academia de Comunicare a pregătit specialiști în Marketing , Comunicare și Publicitate cu cursurile postuniversitare și masteranzii postuniversitare .

Un loc de muncă în care studenții de zi cu zi sunt alăturați de Profesioniști în comunicare .

Un loc de pregătire și experiență care până în prezent a pregătit și introdus în lumea muncii peste 4.000 de studenți în topul profesiilor .

Un laborator de proiecte destinate companiilor.

Școala care pregătește în mod concret toate profesiile creative și strategice de comunicare.

istorie

Accademia di Comunicazione sa născut la Milano, la 7 noiembrie 1988, cu scopul de a crea un proiect de instruire, cercetare și inovare în domeniul comunicării convingătoare și vizuale (marketing, publicitate, relații publice, grafică și toate tehnologiile legate de aceste domenii profesionale).

La 9 mai 2008, Academia devine o fundație.

Fundația Accademia di Comunicazione prin Accademia di Comunicazione prin statut răspândește cultura comunicațiilor bazate pe valori etice, promovează și implementează formarea în domeniul artelor și al comunicării, crește și sprijină operatorii și cercetătorii din acest domeniu.

Fondazione Accademia di Comunicazione a adoptat un cod de conduită etic, în conformitate cu articolul 6 din Decretul legislativ 231/01, care definește setul de valori recunoscute, acceptate și împărtășite în desfășurarea activității.

Proiectul de formare se bazează pe conceptul de "bottega", fiind "bottega" locul unde a crescut cea mai mare parte a lumii profesionale actuale - de la părinții / mamele istorice până la ultima generație.

Profesiile de comunicare (Strategic, Creativ) s-au născut în realitate pe teren, schimbându-se de-a lungul timpului ca răspuns la schimbările de pe piață, companii și organizații, valorile sociale și nevoile consumatorilor.

Metodologia atelierului realizează o bună cultură profesională de bază, o formă mentală orientată în mod specific spre comunicare și o abilitate de a face, pentru a-și dobândi aptitudinile profesionale reale.

Lucrările pe care elevii să le realizeze în cadrul cursurilor constau în proiecte de comunicare, strategii de marketing, campanii de publicitate, proiecte grafice, site-uri web pentru organisme publice, asociații și organizații non-profit și companii create cu îndrumare și supraveghere al profesorilor din Academie.

La sfârșitul Cursurilor, Accademia organizează pentru fiecare student un stagiu în cadrul Companiei sau în cadrul Agenției , în timpul căruia experiența practică a început în cursul cursului: studenții au acum posibilitatea de a-și începe cariera profesională.

Procentul celor care au intrat în lumea muncii a fost de 100% .

Schimbul intens și colaborarea continuă care leagă Academia de piața de comunicare îi permite studenților să găsească o inserție adecvată în lumea muncii.

În plus, foștii studenți ai Academiei au creat o asociație care este o referință constantă pentru noii membri. Asociații oferă în fiecare an stagii și oportunități de lucru noilor absolvenți.

Fondazione Accademia di Comunicazione este o instituție acreditată de formare profesională continuă în temeiul Legii regionale din 6 august 2007 n. 19.

Cursurile eliberează un certificat de competență care să certifice adecvarea profesională în conformitate cu directivele și regulamentele UE.

Programe predate în:
Italiană

Această școală oferă și:


Accademia di Comunicazione

Cursul de doi ani post-diplomă în Marketing și Comunicare de Afaceri prezintă astăzi un sistem complet nou pentru a răspunde în mod eficient cererii pieței de comunicare, ... [+]

Cursul de doi ani post-diplomă în Marketing și Comunicare de Afaceri prezintă astăzi un sistem complet nou pentru a răspunde în mod eficient cererii pieței de comunicare, în cadrul căreia sectorul digital este cel mai dinamic și necesită resurse profesionale cu cunoștințe de bază solide și abilități tehnice specifice.

Necesitatea companiilor de a avea profesioniști care știu să facă față provocărilor legate de digitalizare și globalizare necesită o ofertă educațională care să accelereze cât mai mult posibil intrarea în lumea muncii a tinerilor cu abilități tehnice solide, cu viziune strategică și capacitatea de a să exploateze contribuția multiplelor canale digitale prin care consumatorii interacționează, din ce în ce mai conectați, pentru a crea contexte care să permită abordarea consumatorului și gestionarea reputației, consensului și succesului companiei / organizației pentru care lucrează.... [-]

Italia Milan
Octombrie 2019
Italiană
La zi
2 ani
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Accademia di Comunicazione

Când lucrăm cu cuvintele, avem ocazia de a explora lumea cu un instrument la limitele dintre realitate și imaginar. Când visezi, câte dimensiuni pătrundem? ... [+]

Când lucrăm cu cuvintele, avem ocazia de a explora lumea cu un instrument la limitele dintre realitate și imaginar. Când visezi, câte dimensiuni pătrundem? Evităm amintiri, vedem imagini. De unde provin? Lucrul în lumea publicității înseamnă a fi capabil să-i facă pe oameni să viseze, să facă pe oameni să vrea să zboare în alte locuri, în alte lumi, în alte dimensiuni. Dacă Ariosto nu și-ar fi imaginat că merge la lună, oamenii ar dori să meargă acolo? Poetul este primul care își imaginează un vis pe care lumea îl poate îndrăgosti. Toată lumea a admirat întotdeauna luna, dar Ariosto vorbește mai întâi despre plecarea la lună și introduce ideea posibilității de a ajunge acolo. Dacă nu ar fi spus despre cavalerul care face această călătorie fantastică, poate că nimeni nu ar fi vrut cu adevărat să se angajeze în această misiune și probabil că n-am fi sosit niciodată pe Lună. Aici poetul creează obiectul dorinței, minunea umanității noastre. Ceea ce se pare că este imposibil de realizat, imposibil, nejustificat, dintr-o dată devine realitate. În termeni strict biologici, cine dintre noi a fost creat pentru a zbura? Din Icarus, nimeni na fost născut în stare să zboare. Dar umanitatea zboară sau nu? Umanitatea zboară și cum zboară! Și merge și la lună! Avansurile în știință provin adesea din vis și din încercarea de ao realiza. Scrierea pentru publicitate, adică a fi un copywriter, este o profesie necunoscută majorității oamenilor. Deja de la liceu, dacă vă place să scrieți cu acel... [-]

Italia Milan
Octombrie 2019
Italiană
La zi
2 ani
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Accademia di Comunicazione

Cursul de trei ani al Direcției de Artă al Accademia di Comunicazione , unul dintre primele în domeniul comunicării convingătoare din Italia, a fost înființat în 1988, îm ... [+]

Cursul de trei ani al Direcției de Artă al Accademia di Comunicazione , unul dintre primele în domeniul comunicării convingătoare din Italia, a fost înființat în 1988, împreună cu Academia însăși, cu scopul de a instrui experți în publicitatea imaginilor. De fapt, este sarcina directorului de artă să comunice prin alegerea imaginii ideale și a diferitelor tehnici de realizare pe care le are la dispoziție. În acest scop, cursul de formare își propune să transmită toate instrumentele necesare pentru a oferi o cultură solidă a imaginilor, atât statice, cât și dinamice, și capacitatea de a manipula valoarea lor evocatoare și simbolică. În plus, elevii trebuie să dobândească o capacitate puternică de sinteză și de invenție vizuală, să traducă promisiunea publicității într-o formă originală și consecventă cu partea scrisă de copywriterul cu care lucrează.... [-]

Italia Milan
Octombrie 2019
Italiană
La zi
3 ani
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Accademia di Comunicazione

Cursul de trei ani post-diploma în Design grafic al Accademia di Comunicazione , unul dintre primele din sectorul comunicării vizuale din Italia, se bucură astăzi de o lu ... [+]

Cursul de design grafic de trei ani Accademia di Comunicazione , unul dintre primele în domeniul comunicării vizuale din Italia, are astăzi o lungă tradiție și o prezentare de premii naționale și internaționale de prestigiu acordate studenților pentru proiectele lor. În plus, cursul are, de asemenea, meritul de a fi instruit mai multe generații de designeri grafici imediat apreciate pentru calitatea pregătirii și a experienței lor. Mulți sunt acum proprietari ai propriilor studiouri profesionale, iar unii au reușit să se stabilească în străinătate.

Cursul urmărește, aproape în exclusivitate, dobândirea unei multitudini de experiențe practice care să permită participanților să creeze, printre altele, un portofoliu de prezentare finală. Posibilitățile oferite de piața forței de muncă, care lucrează atât ca profesioniști independenți, cât și ca colaboratori ai agențiilor sau studiilor, trebuie să fie confiscate în cel mai eficient mod. În acest sens, prezentarea unui portofoliu bun este primul pas către o cale profesională plină de satisfacții. În acest scop, cursul este caracterizat printr-o prezență semnificativă de exerciții practice susținute de o metodologie de predare mai clasică, urmărind filozofia "bottega" ca instrument de creștere profesională rapidă, eficientă și bogată în experiențe în domeniu.... [-]

Italia Milan
Octombrie 2019
Italiană
La zi
3 ani
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Address
Via Savona,112/A
20144 Milan, Lombardy, Italia