ISS International Business School of Service Management

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Ofertele ISS de cursuri și instruiri se concentrează pe consolidarea și dezvoltarea companiilor în care serviciul are deja sau va juca un rol crucial ca parte a activității lor. La nivel național și internațional, însoțim companiile în proiecte de transformare care oferă proiecte de evaluare, consultare și dezvoltare, precum și training-uri de management.

În opinia noastră ca „Școală de afaceri” , alinierea strategică și implementarea operativă sunt inseparabile pentru a obține efectul prevăzut pe piață. Acesta este motivul pentru care vedem toate activitățile care consolidează activ transformarea ca parte integrantă a serviciului. Angajații companiei sunt pivot să participe activ la proiecte de evaluare și consultare, precum și la proiecte de transfer, precum și transfer de dezvoltare, Proiecte de viață reală (RLP), pentru a asigura implementarea conținutului de formare în activitatea lor de zi cu zi. În consecință, acestea sunt de asemenea cruciale pentru restituirea; ROI al investiției.

126968_pexels-photo-416405.jpegPixabay / Pexels

Filozofia noastră

Service First - Crearea serviciilor un factor de succes pentru companii este filozofia noastră ISS. În acest sens, ne sprijinim clienții în orientarea lor strategică spre piețele lor viitoare și în dezvoltarea organizațională și personală concretă.

La ISS, înțelegem serviciile ca o interacțiune între furnizori și clienți care urmăresc să genereze valoare suplimentară pentru toți cei implicați.

De ce ISS?

Concentrația sa clară asupra managementului serviciilor ca motor al dezvoltării corporative face din ISS una dintre cele mai importante instituții din acest domeniu.

Succes tactic și durabilitate strategică: abilități de servicii

Pentru oricine stăpânește perfect activitatea de service, fie la birou de ajutor, fie ca CEO, nu este doar un exercițiu mental. Ei gândesc și simt serviciul, folosesc abilități analitice și calități emoționale. Ca o combinație, aceste abilități de serviciu se completează reciproc pentru a face o echipă imbatabilă.

Experiență, competență și orientare către client

Pentru a obține excelența în serviciu, compania trebuie mai întâi să-și clarifice status quo-ul în ceea ce privește serviciul:
Cum pot efectua serviciile mele? La ce nivel de serviciu sunt? Dacă reparez un dispozitiv tehnic doar ca parte a garanției, nu îndeplinesc decât elementele de bază. Sau, îmi sfătuiesc clienții chiar și dincolo de propriul meu produs pe baza cunoștințelor mele despre industrie?

Dacă facem acest lucru, vorbim despre valoarea adăugată independent de un produs. Acest lucru face ca serviciile să fie bazate pe cunoștințe și generează valoare din know-how și educație.

O gamă largă de conținuturi și formate

Modelul de competență de serviciu este un cadru de orientare, un ghid și o perspectivă atât pentru angajați, cât și pentru manageri în strategiile lor zilnice de gestionare a punctelor tari, punctelor slabe, normelor și valorilor. Competențele individuale apar din partea conducătorilor de afaceri interni - acestea sunt subiectele care au un impact semnificativ asupra viitorului companiei.

126969_pexels-photo-70292.jpegTim Gouw / Pexels

Procesul de transformare cu ISS

Competențele emoționale pot crea o relație strânsă cu clientul - arată empatie, construiește apropiere, câștigă încredere. Abilitățile experților ne permit să înțelegem activitatea clientului, să folosim instrumente cu competență metodologică și să dezvoltăm soluții eficiente de servicii.

Având o vedere economică a întregii activități , serviciul creează valoare pentru propria companie și pentru client: profit și beneficii pentru clienți.

ISS Business School - Dezvoltare profesională certificată

Suntem membri ai asociației de formare avansată Weiterbildung Hamburg eV și ne-am angajat să respectăm standardele de calitate. ISS Business School se angajează să respecte standardele de calitate ale Weiterbildung Hamburg eV și să facă publice aceste standarde. Sigiliul „instituție de învățământ continuu certificat” este acordat companiilor care urmează o procedură de testare și participă la audituri periodice la fața locului.

Calitatea instruirilor

Standardele de calitate garantează orientarea către client, condiții transparente și corecte, precum și formate de învățare moderne, prietenoase pentru adulți, pentru participanții la pregătirea profesională. În plus, vă oferim un serviciu gratuit de protecție a participanților: orice student care se confruntă cu probleme sau întrebări în pregătirea lor este oferit posibilitatea de a utiliza serviciul de consiliere a conflictelor din Weiterbildung Hamburg - pe lângă posibilitatea de a aborda orice problemă direct intern cu ISS. .

De mai bine de 20 de ani, Weiterbildung Hamburg eV și acest sigiliu de aprobare reprezintă o asigurare a calității și protecția participanților pentru organizațiile de formare profesională din Hamburg.

Locații

Hamburg

Address
Dorotheenstraße,29A
22301 Hamburg, Hamburg, Germania