Leoron Professional Development Institute

Introducere

Citește Descrierea Oficială

O primă privire la LEORON

Construit pe experiența puternică în sectorul de producție, pe care fondatorii săi dezvoltat în Suedia în timpul expansiunii globale a 90, a LEORON a evoluat într-un institut de formare cuprinzător, care oferă soluții de formare și de dezvoltare în toate funcțiile strategice ale companiei, inclusiv corporate finance, resurse umane, CSM, operațiuni , și inginerie.“


Cu o distribuție strategică a birourilor noastre în locații de conducere, cum ar fi Dubai, Riyadh, Accra, Jonkoping, Londra și Almaty, echipa noastră de experți oferă aproximativ 500 de cursuri anual, iar aproximativ 10000 de profesioniști sunt echipate cu studii adecvate și cele mai recente descoperiri într-o largă sortiment de industrii din întreaga regiune EMEA.

Misiunea LEORON este de a ajuta clienții noștri din întreaga lume și spori competitivitatea lor, prin îmbunătățirea nivelului de calificare a angajaților lor, prin soluții de formare și dezvoltare a calității de top prezentate de experți la nivel mondial de neegalat și a facilitat de cei mai buni manageri de formare din industrie. Fie că clienții noștri se confruntă cu dificultăți de re-organizarea lor de brand, dotarea acestora cu forța de muncă un set suplimentar de competențe sau cu scopul de a evalua competențele în cadrul unei structuri existente, planificarea noastră de dezvoltare este o soluție de mare.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză

Vedea Certificate » Vezi cursuri »

Programe

Această școală oferă și:

Certificat

APICS profesionale lanțului de aprovizionare certificat - curs de revizuire

Campus Cu normă întreagă 4 zilele June 2019 Austria Innsbruck Norvegia Oslo + 2 mai mult

APICS Asociația pentru Operations Management este lider la nivel mondial sursa si premier al corpului de cunoștințe în lanțul de aprovizionare și de gestionare a operațiunilor, inclusiv producția, inventarierea, gestionarea materialelor, aprovizionare și logistică. [+]

APICS profesională a lanțului de aprovizionare certificat - curs de revizuire

APICS Asociația pentru Operations Management globala este sursa lider și premier al corpului de cunoștințe în lanțul de aprovizionare și de gestionare a operațiunilor, inclusiv producția, inventarierea, gestionarea materialelor, aprovizionare și logistică. Din 1957, persoanele fizice și companiile s-au bazat pe APICS pentru formarea sale superioare, certificari recunoscute pe plan internațional, resurse cuprinzătoare, și rețeaua mondială de profesioniști din industrie realizat. APICS recunoaște contribuțiile profesioniștilor de gestionare a lanțului de aprovizionare și de operațiuni fac angajatorilor lor și economia mondială și a dezvoltat o suită completă de resurse educaționale, inclusiv:... [-]


Cele mai bune practici în materie de întreținere și fiabilitate (examen) cmrp

Campus Cu normă întreagă 4 zilele June 2019 Germania Stuttgart Suedia Gothenburg + 2 mai mult

Acest curs a fost conceput pentru profesioniștii din domeniul întreținerii și fiabilitate la toate nivelurile. Cele mai bune practici cunoscute vor fi explicate, demonstrate, iar participanții vor lucra în grupuri pe probleme din lumea reală în fiecare domeniu funcțional în întreținere și fiabilitate care să permită învățarea de instructorul și colegii participanți. [+]

Acest curs a fost conceput pentru profesioniștii din domeniul întreținerii și fiabilitate la toate nivelurile. Cele mai bune practici cunoscute vor fi explicate, demonstrate, iar participanții vor lucra în grupuri pe probleme din lumea reală în fiecare domeniu funcțional în întreținere și fiabilitate care să permită învățarea de instructorul și colegii participanți. O Certificate de întreținere și profesioniști Fiabilitate (CMRP) vor fi oferite în ultima zi a acestui program.

5 aways KEY take

1 Cele mai bune practici cunoscute în întreținere și fiabilitate "din întreaga lume vor fi explicate și discutate 2 Explicații și Discuții prac- Cele mai bune practici în strategia de întreținere fe-, modificarea și practicile de clasă mondială de planificare a întreținerii și Programarea Cel mai bun PF Curve 3 Dovedit și cum să se schimbe de la starea actuală a celor mai bune practici 4 Bariere și Soluții la executarea efectivă de lucru - Managementul 5 Leading Change si a Indicatorilor Cheie pentru proactivă de întreținere mai puțin dezvoltate și fiabilitate proceselor de lucru si stau pentru Certified întreținere și fiabilitate examenul Profesioniști (CMRP)... [-]


Certificate de trezorerie professional® - curs de revizuire

Campus Cu normă întreagă 5 zilele June 2019 Suedia Stockholm

Acest seminar de cuprinzător de 5 zile va include o vedere re- toate subiectele cheie cuprinse în toate cele 19 capitole ale Essentials Trezoreriei Management®, ediția a patra, care este organismul completă a cunoștințelor testate cu privire la examenul CTP AFP, și a oferi sfaturi specifice cu privire cum să traducă ceea ce este acoperit în text în cele mai bune practici din lumea reala companiilor de toate dimensiunile. [+]

Rolul trezoreriei corporației continuă să evolueze de la pur operațională pentru a deveni o resursă strategică de încredere pentru liderii companiilor din cadrul întreprinderii. (CTP) de certificare Certified Professional Trezorerie servește ca punct de referință de competență în profesia corporate finance, și este recunoscut ca fiind lider in acreditare de trezorerie corporativă la nivel mondial. Obținerea certificării CTP ajută profesioniști câștiga un loc la masa strategică, conduce la o compensație mai mare, și servește ca un avantaj competitiv în raport cu colegii într-o piață dinamică de locuri de muncă.

Acest seminar de cuprinzător de 5 zile va include o vedere re- toate subiectele cheie cuprinse în toate cele 19 capitole ale Essentials Trezoreriei Management®, ediția a patra, care este organismul completă a cunoștințelor testate cu privire la examenul CTP AFP, și a oferi sfaturi specifice cu privire cum să traducă ceea ce este acoperit în text în cele mai bune practici din lumea reala companiilor de toate dimensiunile.... [-]


Certificat executiv în strategia de oră și de afaceri

Campus Cu normă întreagă 4 zilele August 2019 Emiratele Arabe Unite London

În lumea de astăzi de afaceri turbulente, cele mai multe companii se găsesc într-un mediu complex, competitiv în care formularea și executarea strategiei sunt mai critice decât oricând înainte. Atunci când companiile nu reușesc să livreze pe promisiunile lor, cea mai mare vina strategie prost concepute. [+]

În lumea de astăzi de afaceri turbulente, cele mai multe companii se găsesc într-un mediu complex, competitiv în care formularea și executarea strategiei sunt mai critice decât oricând înainte. Atunci când companiile nu reușesc să livreze pe promisiunile lor, cea mai mare vina strategie prost concepute.

Nici o strategie utilă poate fi planificat fără a lua în considerare capacitatea organizației de a executa - strategii eșuează cele mai multe ori, deoarece acestea nu au fost executate bine. Lucruri pe care ar trebui să se întâmple nu se întâmplă. Fie organizației dumneavoastră nu sunt capabile de a le face să se întâmple, liderii de afaceri provocările cu care se judeca gresit se confruntă, sau ambele.... [-]


Certificate în planificarea și analiza financiară

Campus Cu normă întreagă 4 zilele June 2019 Germania Munich Suedia Stockholm + 2 mai mult

Pentru persoanele care practică planificarea și analiza (FP & A) financiar, această desemnare profesională unică îi va permite să se diferențieze în cadrul profesiei de finanțe și să valideze înțelegerea lor a proceselor complexe, instrumente și standarde uniforme. Aceasta va permite, de asemenea, angajatorii să identifice cei mai buni candidați. [+]

Pe măsură ce organizațiile din întreaga lume continuă să se adapteze la incertitudinile economice, nevoia de profesioniștii din domeniul financiar cu experiență în mediul corporatist a crescut constant în ultimii câțiva ani. Ca urmare, multe firme caută persoanele cele mai calificate pentru a analiza tendințele și de a gestiona viitorul financiar al organizației lor. Pentru persoanele care practică planificare și analiză financiară (FP & A), Această denumire profesională unică le va permite să se diferențieze în cadrul profesiei de finanțe și să valideze înțelegerea lor complexe procese, instrumente și standarde uniforme. Aceasta va permite, de asemenea, angajatorii să identifice cei mai buni candidați.... [-]


certificat program de formare în materie de guvernare, de gestionare a riscurilor și conformitatea

Campus Cu normă întreagă 5 zilele June 2019 Germania Munich Suedia Stockholm + 2 mai mult

In mediul de afaceri la nivel mondial complex de astăzi, având în vedere transparent de informații și o abordare coordonată a guvernării, managementul și asigurarea performanței, riscurilor și conformitatea este esențială pentru succesul. Organizațiile care înțeleg și să aplice principiile guvernanței integrate, de gestionare a riscurilor și de conformitate (GRC), în ambele procese și tehnologii, au un real avantaj competitiv. [+]

In mediul de afaceri la nivel mondial complex de astăzi, având în vedere transparent de informații și o abordare coordonată a guvernării, managementul și asigurarea performanței, riscurilor și conformitatea este esențială pentru succesul. Organizațiile care înțeleg și aplică principiile guvernanței integrate, de gestionare a riscurilor și conformitatea (GRC), În ambele procese și tehnologii, au un real avantaj competitiv. Acestea îmbunătățesc capacitatea acestora de a lua decizii strategice bine informate și sunt mai în măsură să răspundă cu agilitate și viteză la amenințările și oportunitățile care apar. Aceste organizații sunt mai profitabile și să susțină provocările de afaceri urmând practica de a fi un performer principială, o organizație care realizează în mod fiabil obiectivele sale, în timp ce managementul incertitudinii și acționând cu integritate.... [-]


Certificat în gândire de conducere: strategică, viitor, proiectare, sistemic, de analiză, de inovare și gândire creativă

Campus Cu normă întreagă 4 zilele August 2019 Emiratele Arabe Unite London

Acest program interesant, de obicei, pentru organizații mai mari la nivel superior, dar potrivite pentru orice manager și lider care trebuie să ia o decizie importantă, include următoarele pentru a sprijini de înaltă calitate, de luare a deciziilor pentru a naviga complexitate. [+]

Pe măsură ce ritmul și natura schimbărilor crește la nivel global, complexitatea problemelor de rezolvare devine o competenta critica pentru lideri. Riscul de decizii pe termen scurt eronate și, la genunchi este și liderii trebuie să dezvolte capacitatea de a gândi modul lor prin provocări și oportunități de afaceri critice. simplă analiză și soluții bazate pe experiență nu mai este suficientă pentru a concura pe scena mondială sunt.

Calitatea gândirii va determina calitatea deciziilor și acțiunilor rezultate și comportamente. Din acest motiv, vă prezentăm un nou program puternic și inovator, axat în principal pe domeniul cognitiv (ing gân-) pentru lideri. Noi folosim o abordare de consultanță educației, asigurarea ROI rapide, concrete și de durată de învățare și de consultanță angajamente. Acest program interesant, de obicei, pentru organizații mai mari la nivel superior, dar potrivite pentru orice manager și lider care trebuie să ia o decizie importantă, include următoarele pentru a sprijini de înaltă calitate, de luare a deciziilor pentru a naviga complexitate.... [-]


Contract și practician de management comercial

Campus Cu normă întreagă 4 zilele July 2019 Germania Frankfurt Suedia Gothenburg Turcia Istanbul + 4 mai mult

Oamenii intră disciplina Contract comercială și de management dintr-o mare varietate de medii, de multe ori, cu puțin sau deloc pregătire specifică. Acestea pot fi profesionisti financiare sau juridice, acestea pot să provină din vânzări sau dintr-o funcție de informații de piață. [+]

oamenii intră în Contract și Management comercial disciplina dintr-o mare varietate de medii, de multe ori, cu puțin sau deloc pregătire specifică. Acestea pot fi profesionisti financiare sau juridice, acestea pot să provină din vânzări sau dintr-o funcție de informații de piață. O valoare cheie oferită este că învățarea IACCM oferă toată lumea, cu un nivel de bază coerent de cunoștințe. IACCM introduce, de asemenea, conceptul de certificare standard si de potrivire profesional, pentru a încuraja indivizii în dezvoltarea lor au continuat. Acest lucru permite IACCM să ofere o evaluare validă a capacităților actuale de la asociat, practician și la nivel de experți.... [-]


Managementul strategic al calității

Campus Cu normă întreagă 4 zilele July 2019 Emiratele Arabe Unite London

Acest program intensiv de patru zile este conceput pentru cei aflați în poziții de conducere. Participanții vor obține o înțelegere practică a modului de evaluare a riscului dintr-o perspectivă de perspectivă strategică de afaceri și operațiuni tactice pentru a alinia toate funcțiile în cadrul unei organizații, de fabricație sau de servicii care urmează să fie poziționat pentru a face față provocărilor cu care se confruntă schimbările rapide de forțele pieței, precum precum și mereu în schimbare cerințelor consumatorilor și a progresului tehnologic. Acest program va utiliza aplicațiile teoriei și metodologiei de calitate într-o abordare holistică pentru sprijinirea excelenței în afaceri. [+]

Acest program intensiv de patru zile este conceput pentru cei aflați în poziții de conducere. Participanții vor obține o înțelegere practică a modului de evaluare a riscului dintr-o perspectivă de perspectivă strategică de afaceri și operațiuni tactice pentru a alinia toate funcțiile în cadrul unei organizații, de fabricație sau de servicii care urmează să fie poziționat pentru a face față provocărilor cu care se confruntă schimbările rapide de forțele pieței, precum precum și mereu în schimbare cerințelor consumatorilor și a progresului tehnologic. Acest program va utiliza aplicațiile teoriei și metodologiei de calitate într-o abordare holistică pentru sprijinirea excelenței în afaceri. Utilizarea unor instrumente de calitate pentru a sprijini fapt pe baza de luare a deciziilor strategice, precum și procesul de luare a deciziilor tactice va fi accentuat. Participanții nu vor deveni profesionisti de calitate, dar ei vor dobândi o înțelegere avansată a modului în care un sistem de management al calității sprijină strategia și operațiunile.... [-]


Manager de certificat de calitate excelenta / organizationala

Campus Cu normă întreagă 4 zilele June 2019 Austria Innsbruck Norvegia Oslo + 2 mai mult

Managerul Certificat de Calitate / Organizațională Excelenta (CMQ / OE) este un profesionist care conduce și un proces de campioni - initiative de imbunatatire - peste tot de la întreprinderile mici la corporații multinaționale - care pot avea accent regional sau global într-o varietate de servicii și setări industriale. [+]

O Certificat Managerul calitatii / Excelenta organizationala (CMQ / OE) este un profesionist care conduce și un proces de campioni - initiative de imbunatatire - peste tot de la întreprinderile mici la corporații multinaționale - care pot avea accent regional sau global într-o varietate de servicii și setări industriale. Un CMQ / OE facilitează și conduce eforturile echipei de a stabili și monitoriza relațiile cu clientul / furnizorul, sprijină planificarea strategică și inițiative de implementare și ajută la dezvoltarea sistemelor de măsurare pentru a determina îmbunătățirea organizațională.

CMQ / OE ar trebui să fie în măsură să motiveze și să evalueze personalul, să gestioneze proiecte și resurse umane, analiza situațiilor financiare, determinarea și evaluarea riscului, și să utilizeze instrumente și tehnici de management al cunoștințelor în rezolvarea provocărilor organizaționale.... [-]


Modelator financiară certificată - modelarea financiară avansată folosind Excel și VBA

Campus Cu normă întreagă 4 zilele September 2019 Germania Frankfurt

Cursul va sublinia unele concepte financiare importante, care vor ajuta la construirea de modele viguroase. Acesta este conceput pentru a vă oferi informațiile de care aveți nevoie fără a face să Wade prin explicații greoaie și fundal tehnice fără sfârșit. [+]

Capacitatea de a crea și de a înțelege modelele financiare este una dintre abilitățile cele mai apreciate în afaceri și finanțe astăzi. Microsoft Excel cu Visual Basic pentru aplicații (VBA) macro-uri de programare a fost vehiculul dominant utilizat de finanțe și profesioniști corporative în pregătirea și utilizarea întregii game de modele financiare și alte aplicații. Cu toate acestea, ca rezultat al așa-numitei '95 / 5 "regula, se poate concluziona că 95% dintre utilizatorii Excel, probabil, folosesc doar doar 5% din puterea programului.

Cei mai mulți utilizatori știu că ar putea fi din ce în ce mai Excel, în special prin utilizarea VBA, care ar avea ca rezultat fiind în măsură să construiască modele mai flexibile, dinamice si profesionale. Din păcate, acest aspect al Excel si VBA de multe ori pare a fi complexă și intimidantă. Acest workshop intensiv de 5 zile începe cu elementele de bază și progresează într-un pas logic cu pas modul la instrumente mai complexe și recompensarea necesare pentru a construi modele bust mai RO- care economisesc timp, reduce erorile inutile ale omului și pentru a personaliza aplicațiile care ar fi imposibil să realiza cu modele suboptimale. Fiecare secțiune este urmată de o cerere directă legată de piețele financiare și problemele financiare.... [-]


Practicant de management al relațiilor cu furnizorii

Campus Cu normă întreagă 4 zilele May 2019 Germania Munich

Acest curs este un amestec de teorie și practică. Există, prelegeri scurte, discuții de grup și numeroase exerciții interactive, toate concepute pentru a dezvolta idei noi și pentru a obține o înțelegere deplină a modului în care și în cazul în care putem alege pentru a conduce mai bine relațiile cu furnizorii. [+]

Afacerile sunt bazeaza tot mai mult pe partenerii lor de aprovizionare. Aflați cum puteți să se concentreze asupra furnizorilor care pot ajuta organizația mutarea ta în viitor. Să profite de acest program extensiv de invatare, intrand adânc în "sursă-la-ieșire" guvernanța relație a bazei de aprovizionare.

Aflați mai multe despre instrumentele care se vor dezvolta abilitățile dumneavoastră și de a spori capacitățile. Să fie capabil să aducă contribuții mai mari pentru a stimula obiectivele corporative și obiectivele și conduce comportamente mai inteligente de la clienții dumneavoastră interni. Aflați cum puteți să creați o atmosferă în care furnizorii devin mai mult decât un furnizor; în cazul în care acestea își dezvoltă capacitatea de a fi un "furnizor responsabil" tratarea dumneavoastră ca un "client de alegere"; în cazul în care acestea devin un partener de afaceri adevărat și un avantaj strategic pentru organizația dumneavoastră axat pe obiective comune pe termen lung.... [-]


Professional® de gestionare a instalației - curs de revizuire

Campus Cu normă întreagă 4 zilele July 2019 Germania Munich Emiratele Arabe Unite London Suedia Jönköping + 4 mai mult

Fondată în 1980, IFMA este asociație internațională cea mai mare și cea mai recunoscută pe scară largă din lume pentru profesioniștii de management al infrastructurii, sprijinind mai mult de 23.500 de membri în 94 de țări. [+]

Fondată în 1980, IFMA este asociație internațională cea mai mare și cea mai recunoscută pe scară largă din lume pentru profesioniștii de management al infrastructurii, sprijinind mai mult de 23.500 de membri în 94 de țări.

Membrii asociației, reprezentată în 130 de capitole și 17 consilii la nivel mondial, a gestiona mai mult de 37 de miliarde de picioare pătrate de proprietate și anual cumpăra mai mult de US $ 100 miliarde în produse și servicii. Pentru a îndeplini misiunea de a "avansa profesia de management facilitate prin furnizarea de servicii excepționale, produse, resurse și oportunități", pe o bază anuală IFMA:

Certificã manageri facilitate prin intermediul a trei programe credentialing. Produce Mondială la locul de muncă, cea mai mare conferință de gestionare a instalației din lume și de expunere, și a instalațiilor de fuziune, o adunare mai intimă a profesioniștilor FM cu rețele puternice și o fuziune de educație, formare de conducere, cele mai bune practici și o expoziție. De cercetare care desfasoara activitati consolidează cunoștințele și abilitățile profesioniștilor FM avansarea in timp ce profesia FM. Oferă o gamă largă de cursuri educaționale de la programe la nivel de intrare la cele pentru manageri facilitate cu experiență. 5 aways KEY take ... [-]

Senior manager de proiect internațional

Campus Cu normă întreagă 4 zilele July 2019 Emiratele Arabe Unite London

Pentru a înțelege mai proiect internațional modern și de management de program bazat pe standarde fundamentale de management la nivel mondial, inclusiv PMBOK PMI, standard pentru managementul programelor și metodologia bazată pe competențe IPMA [+]

5 aways KEY take Înțelegerea structurii și abordării managementului de proiect internațional de succes 2. Înțelegeți și aveți încredere în modul de configurare și direcționare a unui proiect / program internațional complex conform PMI prin intermediul studiului de caz din viața reală și al exemplelor 3. Obțineți o perspectivă mai largă prin înțelegerea modului în care proiectele se încadrează în perspectivele portofoliilor și programelor - faimosul punct de vedere al vulturului 4. Înțelegeți teorii, legi omonime și cele mai utilizate instrumente și tehnici care influențează și, prin urmare, ajută sau împiedică realizarea succesului proiectului 5. Înțelegeți ce este cercetat în domeniul managementului de proiect și constatările care vă pot ajuta în poziția dvs. AVANTAJELE PARTICIPĂ Certificat SIPMTM cu brevet de aur, cu numele și desemnarea dvs. ca MASIPM (membru al Asociației Managerilor Internaționali de Proiect Senior) Abilitatea de a utiliza denumirea SIPMTM pe cartea dvs. de vizită și reluarea acesteia Accesul la rețeaua ASIPM și corpul de informații on-line Accesul la revista ASIPM publicate on-line SIPMTM demonstrează că ați absolvit cursurile avansate de abilități de conducere la nivel de absolvent și că aveți abilitățile și experiența de a gestiona programele de leadership la nivel național, regional și global. Certificarea SIPMTM va fi primită în ultima zi a atelierului, după finalizarea cu succes a examenului Primiți 35 NASBA CPE care pot fi utilizate pentru studii ulterioare în orice universitate din lume Primiți 35 de PDU-uri pentru a fi eligibili pentru a continua examinarea PMP sau pentru a continua o desemnare PMP... [-]

Senior profesionale în hr - internaționale

Campus Cu normă întreagă 4 zilele June 2019 Germania Stuttgart

Institutul HR Certificare ofera un portofoliu complet de acreditări profesionale avansate pentru profesioniștii din domeniul HR la nivel mondial. Prin combinarea educației formale și a experienței, aderarea la standarde etice înalte, a demonstrat cunoștințe și de realizare prin examen și un angajament reînnoit pentru dezvoltarea profesională continuă, profesioniștii HR certificate spori credibilitatea acestora și organizațiile pe care le deservesc. [+]

De ce HRCI de certificare? Institutul HR Certificare ofera un portofoliu complet de acreditări profesionale avansate pentru profesioniștii din domeniul HR la nivel mondial. Prin combinarea educației formale și a experienței, aderarea la standarde etice înalte, a demonstrat cunoștințe și de realizare prin examen și un angajament reînnoit pentru dezvoltarea profesională continuă, profesioniștii HR certificate spori credibilitatea acestora și organizațiile pe care le deservesc. 120.000 de profesioniști + HR la nivel mondial menține cu mândrie acreditările Institutului de Certificare HR ca un semn de distincție profesională ridicată.

Senior Professional HR -International... [-]


Un certificat profesional internațional de achiziții

Campus Cu normă întreagă 4 zilele August 2019 Spania Barcelona

Profesia de achiziții a suferit o transformare majoră în ultimii 10 ani și este larg recunoscută ca fiind o funcție care poate avea un impact dramatic asupra unei linii de fund organizații. [+]

Profesia de achiziții a suferit o transformare majoră în ultimii 10 ani și este larg recunoscută ca fiind o funcție care poate avea un impact dramatic asupra unei linii de fund organizații. Cel mai bun în domeniul achizițiilor Class oferă o multitudine de oportunități de valoare, care pot asigura avantajul maxim poate fi câștigat din Supply Chain și asociate, pe baza de sprijin strat. Pentru profesioniștii care doresc achiziții ține pasul cu teoriile moderne și tehnicile de participare de gestionare a lanțului de aprovizionare și achiziții publice cu privire la acest curs este esențială.

Aplicație practică: Delegații vor individual desăvârșească un chestionar de personalitate profilare.... [-]


Cursuri

Desigur, în audit, reglementarea și conformitatea

Online Campus Cu normă întreagă 5 zilele September 2019 Emiratele Arabe Unite Dubai London Statele Unite ale Americii New York Suedia Jönköping Germania Munich Austria Innsbruck Stuttgart Stockholm Turcia Istanbul Spania Barcelona Norvegia Oslo Frankfurt Gothenburg + 20 mai mult

Acest curs de formare este de mare valoare atât pentru persoane fizice care ar dori să investească în viitor și dornici de a se alătura comunității de lideri și consultanți seniori tehnologia informației. [+]

Acest curs de formare este de mare valoare atât pentru persoane fizice care ar dori să investească în viitor și dornici de a se alătura comunității de lideri și consultanți seniori tehnologia informației. (CISA) certificarea sistemelor informatice certificat de auditor este foarte apreciat de la firme de reputație bună; pe de altă parte, acest curs este, de asemenea, de mare valoare pentru firmele care au grijă să extindă capacitățile lor lucrătorilor în scopul de a construi și menține calitatea și a serviciilor informaționale securizate; care sigur va îmbogăți diferențierea organizației și de a facilita transformarea e-business.

OBIECTIVELE CURSULUI Prezentați audit IT ca știință, practici și profesie vor fi introduse candidaților, în plus față de practicile de audit acceptate la nivel mondial. Împărtășiți experiențe practice cu privire la desfășurarea și administrarea IT de audit sarcini în conformitate cu standardele de etică și profesie. Prezentați IT concepte cheie de securitate și principii precum și strategiile de tratament ca pe cadrele ISACA. Disponibilitatea de a trece examenul de Certified Information System Auditor (CISA), realizat de audit sistemelor de informare și de asociere de control - Statele Unite ale Americii. Cui se adreseaza? Managerii IT / manageri de securitate / IT manageri de proiect IS / IT Conturi contabili și auditori publici IS / IT Consultants IT personalul de management al calității IT personalul tehnic care aspiră la conducerea IT Toate țările candidate pentru posturi de conducere IT 5 aways KEY take Un aspect diferit la IT ca „factor de afaceri“, și cum să... [-]

Videoclipuri

LEORON Professional Development Institute