
Diplomă in
Diplomă / diplomă extinsă în servicii de management University of Johannesburg

Introducere
Scopul calificării este dezvoltarea competențelor aplicate și cognitive ale elevului în dobândirea, interpretarea, înțelegerea și aplicarea informațiilor de management și a sprijinului decizional. Studentul trebuie să poată analiza și explica datele, informațiile și sistemele companiei și mediului în contextul unei companii și a mediului său de afaceri și să evalueze și să interpreteze impactul extern al deciziilor. De asemenea, studentul trebuie să poată reflecta asupra deciziilor și aplicațiilor sale manageriale pentru a evalua efectul acestora în contextul holistic al funcțiilor de management specializate din industrie, pentru a-și contextualiza învățarea în mediul de afaceri și pentru a aprecia îmbunătățiri și intervenții pot afecta în mediile lor de lucru.
Admitere
Rezultatul programului
Studentul care se califică ar trebui să fie capabil să:
- Demonstrați înțelegere detaliată și cunoștințe dobândite pentru a aplica diferite producții, operațiuni și servicii unei organizații într-un mod care îmbunătățește dezvoltarea și eficacitatea organizației. Aceasta poate implica proiectarea, instalarea, punerea în funcțiune și implementarea sistemelor de control, a sistemelor de îmbunătățire, a strategiilor și a ideilor noi utile în abordarea „necesităților specifice” necesare pentru ca procesul/sistemul operațional să funcționeze optim.
- Înțelegeți și aplicați serviciile și strategiile de management strategic necesare pentru a organiza, planifica, conduce și controla un sistem și procese operaționale pentru a funcționa optim.
- Analizați, pregătiți și aplicați dinamica managementului și proiectării sistemelor pentru a maximiza performanța organizațională, dezvoltarea, eficiența și eficacitatea.
- Aplicați tehnicile Serviciilor de Management pentru a lua decizii corecte necesare pentru a ajuta la funcționarea eficientă și eficientă a unei organizații.
- Aplicați diferite principii, metode, tehnici și idei de practici ale serviciilor de management pentru a îmbunătăți planificarea organizațională generală, implementarea și performanța operaționale, tactice și strategice.
- Ilustrați prin depunerea unui proiect bazat pe o metodologie de cercetare care ilustrează cunoștințele, aplicarea și implementarea tehnicilor, ideilor, principiilor, teoriilor și strategiilor serviciilor de management pentru a optimiza procesele operaționale și utilizarea resurselor.