Ghidul naturii arctice - Program de un an
UiT The Arctic University of Norway
Informatie cheie
Locația campusului
Longyearbyen, Svalbard
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* fără taxe de școlarizare pentru studenții internaționali
Introducere
The Arctic Adventurer - Îl ai în tine? Te-ai putea vedea ca pe un ghid de aventuri în natura sălbatică a Arcticii? Ești la maximum când conduci și inspiri oamenii în aer liber, oferindu-le experiența vieții lor? Dacă doriți să petreceți mai mult timp în cea mai minunată și provocatoare, dar vulnerabilă natură imaginabilă, puteți opri căutarea. Cu ghidul educațional Arctic Nature de un an din Spitsbergen, vă garantăm un an de aventuri. Urmează o viață profesională în aer liber, unde întâlnești natura în fiecare zi, în toate modurile. Ce e acolo să nu iubești?
Descrierea programului
- Durata: 1 an
- Credite (ECTS) : 60
- Cerințe de admitere : calificare pentru intrarea în învățământul superior și cerințe de limbă certificată în limba engleză și cerințe relevante privind experiența practică
- Nume grad : Nici unul
- Cod cerere : 9500
Ghidarea sigură în Arctica, Ghidarea și predarea bazate pe valoare a naturii arctice și siguranța în Arctica și conducerea pe teren sunt cursuri predate pe tot parcursul anului universitar. Ele sunt în principal orientate practic, dar includ și o abordare teoretică. Ghidarea în condiții de siguranță în Arctica și Ghidarea și predarea bazate pe valoare Arctica Naturii includ excursii pe teren cu durate mai lungi și mai scurte în natura arctică variată pe tot parcursul anului. Siguranța în Arctica și conducerea pe teren includ cursuri concentrate în siguranța arctică, cum ar fi siguranța Polarbear, Primul ajutor Arctic, navigația pe gheață marină, navigația și comunicarea, folosind un zodiac și un scuter de zăpadă. Planificarea analizei riscurilor, HSE, asigurarea calității și leadership situațional.
Istoria Svalbardului a predat timp de două săptămâni la începutul celui de-al doilea semestru. Punctul de plecare al cursului este colonizarea și explorarea treptată a Arcticii circumpolare din timpurile preistorice până în perioada modernă.
Admitere
Curriculum
Structura programului
Termen | 10 credite | 10 credite | 10 credite |
Primul semestru | AS-203 Arctic Safety and Field Leadership, 14 ects (UNIS) FRI-2580 Ghidare sigură în Arctica FRI-2581 Ghid și predare bazate pe valori în natura arctică |
Al doilea semestru | AS-203 Arctic Safety and Field Leadership, 14 ects (UNIS) SH-201 Istoria Svalbardului, 6 ects (UNIS) FRI-2580 Ghidare sigură în Arctica FRI-2581 Ghid și predare bazate pe valori în natura arctică |
Predare și evaluare
Metodele de predare și învățare centrate pe elev, cu abordări de învățare bazate pe probleme, lucru pe proiecte, lucru în grup, lucru practic și metodic cu îndrumare sunt utilizate pe tot parcursul programului de studiu, pe lângă prelegeri, discuții și utilizarea TIC. Cu alte cuvinte, acest lucru implică multă muncă autodirijată și practică în interior și în aer liber pentru studenți. O mare parte a programului de studii se desfășoară în natură și include exerciții practice și dezvoltarea experienței.
Experiența rolului de ghid va fi obținută printr-o perioadă de pregătire practică. Această perioadă se va desfășura ca sesiuni de interval în semestrul de toamnă și într-o perioadă mai lungă în semestrul de primăvară. Perioada ar trebui să fie de aproximativ 150 de ore în total. Candidatul va formula un plan pentru perioada, care trebuie aprobat de profesor. Criteriile pentru perioada sunt date într-un document separat, pe care candidații îl vor primi la începutul studiilor.
Următoarele cerințe trebuie aprobate înainte ca candidatul să i se permită susținerea examenului:
- Planificarea, implementarea și evaluarea pregătirii practice într-o afacere de turism, inclusiv un raport de pregătire practică.
- Participare sută la sută la toate excursiile, inclusiv pregătirea și lucrările ulterioare și implementarea tehnicilor de siguranță și salvare pe ghețari, mare și munți.
- Rapoarte și orice tip de activitate ulterioară (de ex. Prezentări foto și video, lucru în grup etc.) după fiecare călătorie. Echipele vor decide ce tip de muncă și pregătire vor fi efectuate în raport cu fiecare călătorie.
- Planificarea, implementarea și prezentarea unui proiect de grup pe unul dintre aceste proiecte studențești: producții de experiență de noapte polară, aranjarea la festivalul local al soarelui, aranjarea taberei Svalbard Winter sau gestionarea oaspeților în fața excursiei de schi de vară.
- Temă individuală scrisă pe proiect privind producția de experiență, care trebuie depusă și să primească o notă de trecere.
- Temă pe tema naturii arctice trebuie să fie depusă și să primească nota de trecere.
- Treceți testul pentru a recunoaște plantele, păsările și animalele arctice.
- Participarea aprobată la cursul de siguranță pentru ursul polar și trecerea testului de siguranță și împușcare a ursului polar
- Participarea aprobată la primul ajutor în Arctic și trecerea testului de prim ajutor.
- Participarea aprobată la cursul ghețarului și trecerea testului de salvare însoțitor și ghid de ghețar.
- Participarea aprobată la excursia de drumeție de mai multe zile și trecerea testului de planificare și navigare a călătoriei.
- Participarea aprobată la excursia de iarnă introductivă în Arctic și trecerea testului de navigație GPS și bivuac pe zăpadă.
- Participarea aprobată la cursul de avalanșă și trecerea testului privind conștientizarea avalanșei și salvarea însoțitorilor.
- Participarea aprobată la cursul de gheață.
- Participare aprobată la excursia de schi de iarnă arctică.
- Ca activitate de încheiere a anului universitar se va desfășura o excursie de vară la schi. Candidații care lucrează împreună vor fi responsabili de întreaga execuție a călătoriei și vor primi diverse sarcini legate de rolul de ghid; ele vor fi evaluate de către profesor ca fiind promovate/refuzate.
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
Cunoştinţe
- Aveți cunoștințe teoretice ample despre subiecte legate de călătoriile în siguranță și șederea în natura arctică.
- Să aibă cunoștințe teoretice despre conducerea și călărețul grupurilor în natură, bazate pe cercetări relevante.
- Aveți cunoștințe teoretice esențiale în turismul bazat pe natură, producția de experiență, viața în aer liber și filozofia ecologică.
- Înțelegeți natura, cultura, istoria și condițiile geopolitice din regiunea polară.
Aptitudini
- Aveți abilități, metode și rutine pentru a călători în siguranță și a rămâne în natura arctică. Au învățat metode și, prin practică și îndrumare, au realizat o dezvoltare personală menită să fie gazdă, mediator și lider de grupuri în natură. Să fie capabil să identifice metode pentru a facilita și a împărtăși cunoștințe, valori și experiențe bune în natură.
- Au dobândit abilități adecvate pentru a putea transmite natura și cultura arctică oaspeților lor.
Competență generală
- Fiți conștienți de cerințele privind abilitățile și competențele pe care trebuie să le posede ca ghid natural pentru a conduce grupuri într-o natură arctică variată.
- Fiți conștienți de responsabilitatea pe care o au ghizii naturii atunci când conduceți grupuri într-o natură arctică solicitantă.
- Au reflectat asupra propriilor valori în legătură cu experiența naturii, viața în aer liber, rolul de ghid al naturii și turismul comercial.
- Fiți conștienți de ce rol pot juca ghizii naturii în calitate de ambasadori și prieteni ai mediului vulnerabil arctic în ceea ce privește interacțiunea cu oaspeții.
Oportunități de carieră
Perspective de locuri de muncă
Oportunitățile de angajare viitoare pot fi găsite în primul rând în activitățile de ghidare din regiunea arctică. După finalizarea programului de studii, studenții vor fi dobândit expertiză care va fi relevantă pentru angajarea pe continent în recreere în aer liber, turism, educație, cultură și administrarea mediului, precum și în organizațiile de voluntariat. Industria turismului din Svalbard este unică atât în contexte naționale, cât și internaționale; printre altele, prin existența unei concentrații puternice de întreprinderi turistice bazate pe natură, în care ghidul are un rol central în crearea de valoare și unde activitățile se desfășoară într-un mediu vulnerabil și extrem.