AAS în marketing și comunicare în modă
The New School
Informatie cheie
Locația campusului
New York, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 1.743 / per credit
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Parsons School of Design din New York City – numită recent cea mai bună școală de artă și design din SUA și clasată pe locul 2 din lume – a oferit abordări inovatoare ale educației în domeniul designului încă de la înființarea sa în 1896. Astăzi , Parsons este singura școală americană importantă de artă și design dintr-o universitate cuprinzătoare: The New School . La Parsons, puteți stăpâni stabilirea unor practici creative consacrate și declanșa altele noi în timp ce studiați în toate disciplinele universitare.
Moda este o forță globală, culturală și economică. Îl ghidează profesioniști creativi și de afaceri care împărtășesc o pasiune pentru design frumos, durabil și relevant. Aceștia lucrează în domenii precum merchandising, dezvoltare de produse, producție, comunicații editoriale, prognoza tendințelor și relații publice și în poziții legate de marketing. Programul AAS în marketing și comunicare în modă este un program intensiv, flexibil, în care puteți explora carierele în modă și vă puteți concentra pe interesele dvs. Predată de profesioniști care lucrează, curriculumul reflectă tendințele și cerințele în evoluție ale industriei.
Explorați comunitatea AAS Fashion Marketing and Communication pentru a vedea ce fac studenții, profesorii și absolvenții din NYC și din întreaga lume, la parsons.edu/aasfashionmarketing . Acest program face parte din Parsons' School of Fashion .
O educație intensivă, flexibilă
AAS Fashion Marketing and Communication la Parsons este un program intensiv, flexibil, centrat pe fundamentele strategiei de comunicare. Explorați relația dintre marcă, produs și public și rolul practicilor de marketing și comunicare în cadrul sistemelor de modă mai largi. Învățați despre tendințe, cercetări vizuale și despre consumatori și obțineți abilități de interpretare a datelor pentru a extrage informații. Identificați și distilați tendințele și atitudinile sociale, culturale și economice și influențați discursul pe teme precum genul, rasa, consumul și bunăstarea.
Drumuri către multe domenii ale modei
În calitate de student în marketing și comunicare în modă, utilizați o abordare integrată a cercetării, designului, strategiei și gândirii creative. Colaborezi cu studenții de Design vestimentar la competiții și la proiecte cu parteneri externi precum Louis Vuitton, HUGO BOSS, Under Armour, ISKO, Byredo și CARE, cercetând concepte și strategii implicate în aducerea de soluții, produse și sisteme inovatoare pe scena globală. Cursurile opționale despre producția responsabilă din punct de vedere social și ecologic și practicile globale și cursurile împărtășite cu programul AAS Fashion Design vă pregătesc să gândiți creativ și conștiincios la preocupările actuale ale lumii modei. Studenții din acest program beneficiază, de asemenea, de resursele, rețelele de studenți și expertiza facultății ale unei comunități la nivelul întregii universități angajate în management și antreprenoriat .
O serie de laborator care vă expune industriei
O parte esențială a curriculum-ului AAS Fashion Marketing and Communication este seria School of Fashion Lab, care include prelegeri săptămânale susținute de personalități proeminente la nivel internațional din industria modei. Prezentările se concentrează pe practicile curente în relație cu tendințele mai mari în design, marketing, media, tehnologie și sustenabilitate. Discuția asupra conceptelor și problemelor care reiese din prelegerile săptămânale vă ajută să aplicați practicile și perspectivele actuale ale industriei în propria muncă și vă permite să reflectați asupra și să vă modelați aspirațiile profesionale.
Galerie
Oportunități de carieră
Absolvenții lucrează în modă în următoarele poziții și firme
Coordonator de relații publice, Thomas Pink–LVMH
Director de cont, Givenchy
Manager de marketing global, Ralph Lauren
Coordonator de prezentare a mărcii, Tommy Hilfiger
Comercializare online, Saks Fifth Avenue
Director asociat de producție, POLO–Ralph Lauren
Editor de modă, revista U
Digital Account Executive, Syndicate Media Group
Asistent en-gros, Elie Tahari
Asistent Relații Publice, Roger Vivier
Cumpărător asistent, Marc by Marc Jacobs
Coordonator producție de genți, Michael Kors
Brand Assistant, BHLDN–Urban Outfitters
Planificator asociat, Macy's Inc.
Coordonator producție, Teorie
Asistent senior cumpărător, Couture, Bergdorf Goodman
Manager e-commerce, Nicole Miller
Director de cont, Alexander Wang
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Certificat în Fashion New Media
- New York, Statele Unite ale Americii
Associate of Arts (AA) in Fashion Marketing
- San Francisco, Statele Unite ale Americii