Cursuri în Colegiul de Medicină
Sulaiman Al-Rajhi Colleges
Informatie cheie
Locația campusului
Al Bukayriyah, Arabia Saudită
Limbi Străine
Avestan
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Introducere
Colegiul de Medicină se angajează să aplice un program educațional dezvoltat pentru a produce medici competenți care pot înțelege și satisface nevoile societății saudite și furnizarea de servicii de sănătate la un nivel înalt de cunoștințe și comportamente profesionale și medicale, susținute cu abilitățile lor practice distincte. Colegiul de Medicină va contribui la dezvoltarea asistenței medicale în regiune printr-un accent ecologic pe furnizarea de servicii de îngrijire a sănătății și aspecte ale cercetării legate de sănătate.
Obiectivele noastre sunt:
Produceți medici competenți, cu cunoștințe medicale moderne și abilități profesionale și practice la nivel înalt, care pot răspunde nevoilor și aspirațiilor comunității.
Pregătiți-vă pentru extinderea viitoare în sectorul serviciilor și serviciilor medicale din Qassim prin dezvoltarea unei forțe de muncă specializate care să asiste la funcționarea, gestionarea și sustenabilitatea acestor facilități și să contribuie la cercetarea aplicată legată de serviciile medicale din regiune.
Ajutați absolvenții să-și continue studiile postuniversitare, oferind programe de educație medicală continuă și calificări postuniversitare specializate.
Diseminați conștientizarea sănătății și evidențiați rolul universității în rândul societății.
Sfătuiți și oferiți servicii medicale comunității în disciplinele reprezentate de membrii facultății.
Universitatea Sulaiman Al-Rajhi a adoptat învățarea bazată pe probleme (PBL) ca metodă de învățământ de bază pentru a oferi educație la standarde globale studenții lor PBL este o pedagogie centrată pe student în care studenții învață despre un subiect prin experiența rezolvării problemelor. Elevii învață atât strategii de gândire, cât și cunoștințe de domeniu. Obiectivele PBL sunt de a ajuta studenții să dezvolte cunoștințe flexibile, abilități eficiente de rezolvare a problemelor, învățare auto-direcționată, abilități eficiente de colaborare și motivație intrinsecă. Învățarea bazată pe probleme este un stil de învățare activă. PBL urmează o perspectivă constructivistă în învățare, deoarece rolul instructorului este de a ghida și a provoca procesul de învățare, mai degrabă decât de a furniza strict cunoștințe. Din această perspectivă, feedback-ul și reflecția asupra procesului de învățare și a dinamicii de grup sunt componente esențiale ale PBL. Studenții sunt considerați agenți activi care se angajează în construirea cunoștințelor sociale. PBL ajută la crearea sensului și la construirea interpretărilor personale ale subiectului pe baza experiențelor și interacțiunilor. PBL ajută la îndrumarea elevului de la teorie la practică în timpul călătoriei lor prin rezolvarea problemei.