Certificat în înțelegerea excelenței în serviciul clienți pentru ospitalitate
Stoke on Trent College
Informatie cheie
Locația campusului
Online United Kingdom
Limbi Străine
Contactează şcoala
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Unitatea 01 Principiile serviciului pentru clienți în sectorul ospitalității
În această unitate, cursanții vor analiza diferite tipuri de clienți și așteptările lor. Acestea vor acoperi, de asemenea, cum să comunicați eficient, cum să faceți față reclamațiilor și feedback-ului, precum și politici și proceduri care să susțină un serviciu client constant.
Unitatea 02 Înțelegeți lucrul în echipă eficient în sectorul ospitalității
Această unitate acoperă munca eficientă în echipă și modul în care poate sprijini serviciul pentru clienți în ospitalitate. Cursanții se vor uita și la propria dezvoltare personală.
Unitatea 03 Înțelege legislația și îndrumările relevante pentru sectorul ospitalității
Această unitate acoperă legislația și îndrumările relevante pentru serviciile pentru clienți din sectorul ospitalității, inclusiv igiena alimentelor, alergia și intoleranța alimentară, diversitatea și egalitatea, sănătatea și siguranța, protejarea, protecția datelor.
Unitatea 04 Înțelegeți standardele personale profesionale din sectorul ospitalității
Această unitate acoperă primele impresii și importanța prezentării personale, precum și impactul pe care comportamentul îl poate avea asupra clienților și impresia lor despre organizația ospitalității.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Managementul relatiilor cu clientii
- London, Regatul Unit