
Curs in
De gestionare a timpului Southeast Regional College

Burse de studiu
Introducere
Abilitățile personale de gestionare a timpului sunt esențiale pentru succesul profesional în orice loc de muncă. Cei care pot implementa cu succes strategii de gestionare a timpului sunt capabili să-și controleze volumul de muncă, mai degrabă decât să petreacă în fiecare zi într-o frenezie a activității reacționând la criză după criză - stresul scade și productivitatea personală crește! Acești indivizi extrem de eficienți se pot concentra asupra sarcinilor cu cel mai mare impact asupra lor și a organizației lor.
Atelierul de gestionare a timpului va acoperi strategii pentru a ajuta participanții să învețe aceste strategii cruciale. Participanților li se va oferi un set de abilități care include motivație personală, abilități de delegare, instrumente de organizare și gestionarea crizelor. Vom acoperi toate acestea și multe altele în timpul acestui atelier.
Participanții nu numai că vor acoperi strategii pentru a-i ajuta pe participanți să învețe abilitățile de gestionare a timpului, dar vor aborda și problemele adăugate de a-și putea gestiona timpul în timp ce operează în timpul unei pandemii. Când și cum își desfășoară activitatea oamenii în afacerile lor, se vor schimba datorită noilor reguli, reglementări și cerințe impuse pentru a limita răspândirea COVID-19.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Dezvoltarea abilităților de management superior
Management avansat al instalațiilor
Management strategic avansat