Állatorvosi recepciós bizonyítvány
Olds College of Agriculture & Technology
Informatie cheie
Locația campusului
Olds, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 9.367
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Készítsen karriert emberek és állatok iránti szeretetéből az Állatorvosi Recepciós (VMR) Tanúsítvány programmal. Ezzel a gyors ütemű programmal biztosítsa az ügyfélszolgálatot, mint a praxis arca.
Ha különféle irodai adminisztrációs, ügyfélszolgálati és állatorvosi ismereteket sajátít el képzett, regisztrált állatorvosi technikus oktatóktól, akkor minden olyan készségre tesz szert, amelyre szüksége van ahhoz, hogy bármely állatorvosi csapat hasznára váljon. A program során képes leszel állatorvosi eljárások ismertetésére, állatgyógyászati eljárások elvégzésére, valamint a fertőző betegségek és a megelőzés ismertetésére. Emellett az állategészségügyi technológia és az állatorvosi műszaki asszisztens hallgatók mellett is tanulhat az állatkórházban, valódi ipari környezeti forgatókönyvet biztosítva.
Integrált munkavégzés: Az állatorvosi recepciós program részeként egy háromhetes ipari gyakorlatot végez, közvetlenül az ipari szakemberekkel együttműködve.
Szállítási lehetőségek
On-Campus Delivery : Ez a nyolc hónapos tanúsítvány program szeptemberben kezdődik, és egy háromhetes ipari gyakorlattal ér véget. A VMR hallgatóinak feladata a tanulmányaik során a promóciós cikkek elkészítése, az örökbefogadási időpontok szervezése és lefoglalása, valamint a telefonos megkeresések megválaszolása a „Fogadj örökbe háziállatot” programunkhoz (keress minket a Facebookon). Az állatorvosi recepciós szerep fontosságának megértése érdekében javasoljuk, hogy keressen árnyéxiuni multiple cu matematica, geologia, chimia, biologia, tehnologia și calculul. În prezent, Astrofizica a devenit o disciplină științifică de mare interes pentru societatea care o susține ca domeniu prioritar de cercetare. Interesul menționat se manifestă și în presa cotidiană, în conferințe și expoziții pentru publicul larg, precum și într-o cerere semnificativă de pregătire academică a studenților universitari.
Astronomia este probabil cea mai veche știință cunoscută și practicată. Astrofizica, care apare ca o consecință a aplicării Fizicii la studiul structurii, compoziției și evoluției stelelor, a fost dezvoltată spre sfârșitul secolului al XIX-lea și, în principal, pe tot parcursul secolului al XX-lea. Subiectele care au legătură directă cu Astrofizică au intrat în universități în ultimii 40 de ani, consolidându-se solid în programele de învățământ și având o acceptare extraordinară în rândul studenților la științe experimentale, fundamental.
Pe de altă parte, este suficient să trecem în revistă presa zilnică pentru a ne da seama că în prezent Astrofizica este una dintre științele experimentale care trezește cel mai mare interes în societatea noastră. Acest lucru se datorează, printre altele, următoarelor cauze:
- Multe dintre întrebările pe care omul le pune despre natură și originile ei aparțin domeniului de studiu al acestei științe (cum ar fi cele referitoare la cosmologie, exobiologie, studiul climelor planetare, găurile negre, materia întunecată, astroparticulele etc.),
- dezvoltările tehnologice și experimentale recente (telescoape spațiale și gigantice, sateliți de observare în infraroșu și cu raze X, detectoare noi, interferometrie radio și vizibilă, detectoare de unde gravitaționale, supercalculatoare etc.) permit sau vor permite în viitorul apropiat progrese eficiente în rezoluție a enigmelor menționate mai sus și, în plus,
- Este o știință marcant interdisciplinară, având relații fundamentale cu Fizica și Matematica, dar și cu Chimia, Biologia, Geologia, Ingineria, Calculul, printre altele.
Acest interes din partea societatii face ca in prezent o pregatire academica in Astrofizica este solicitata de un numar semnificativ de studenti (in ciuda scaderii generale a studentilor la grade in stiinte experimentale) si, in plus, o face o oferta atractiva.atât pentru predare. în învățământul gimnazial și liceal și pentru diseminarea științei către publicul larg.
Pe de altă parte, Astrofizica este o materie de cercetare prioritară nu numai în țara noastră, ci și în țările Uniunii Europene (UE) și în alte țări avansate din lume. Chiar și organizații naționale și supranaționale precum NASA (National Aeronautics and Space Administration), ESA (European Space Agency), ESO (European Southern Observatory) și multe altele mențin programe științifice dedicate cercetării în acest domeniu.
Tradiţie
Programul de doctorat în astrofizică dorește, de asemenea, să profite de experiența vastă a universității noastre în predarea și cercetarea universitară și postuniversitară, de infrastructura excelentă existentă în Insulele Canare și de atmosfera academică deja foarte favorabilă creată. În prezent, Masterul în Astrofizică și Masterul în Fizică: Structura materiei (ambele cu Mențiune de calitate: Astrofizică MCD2006-00365, Fizica: Structura materiei: MCD2007-00040) și programele de doctorat în Astrofizică și Fizică: Structura ambele cu Mențiune spre excelență de la Ministerul Educației și Științei). Ambele programe de doctorat, datorită ofertei lor excelente și extinse, au devenit un reper național și internațional.
Departamentul de Astrofizică (DA) al ULL predă studii de Astrofizică din 1975 până în prezent, mai întâi la Facultatea de Chimie, iar mai târziu la Facultatea de Fizică, a cărei înființare la ULL în 1987 a fost sămânța. În tot acest timp, s-au depus eforturi pentru îmbogățirea predării cu multiple colaborări, în primul rând cu Instituto de Astrof#ica de Canarias (IAC) și în al doilea rând cu o multitudine de instituții naționale și străine. Relația strânsă dintre AD și IAC a permis încă de la început o colaborare eficientă în predare și cercetare, mizând pe o serie de resurse umane și materiale unice în țara noastră, puse în slujba predării.
Pe lângă dedicarea continuă a personalului de cercetare IAC pentru sarcinile didactice, DA articulează organizarea didactică a specialității Astrofizică, cu resurse didactice moderne, de exemplu: un Centru de calcul al studenților (din 1980) cu acces gratuit în orice zi a săptămânii, exclusiv Departamentului de Astrofizică și care a ajuns să aibă 40 de locuri de muncă pe computere moderne cu sistemul de operare Linux; un Laborator de Instrumentare și Tehnici de Astrofizică sau un telescop de practică automatizat instalat într-o cupolă la Facultate, plus alte laptop-uri suport De asemenea, Departamentele de Fizică Fundamentală și Experimentală, Electronică și Sisteme (FE), Departamentele de Fizică Fundamentală II (FF2) și Fizică de bază (FB) predau Fizica Fundamentală din 1987, dezvoltându-și activitatea didactică universitară și postuniversitară în mod continuu și articulând predarea Fizicii Fundamentale la Facultatea de Fizică și definind, împreună cu DA, atât diplomele de licență deja dispărute, cât și actualele Fizică. gradul ULL. Bazându-se pe cercetarea în fizica fundamentală, există diverse laboratoare bine echipate care permit o ofertă de predare extrem de de înaltă calitate pentru un doctorat.
Integrare în strategia R+D+i și Școala Doctorală
Universidad de La Laguna (ULL), prin acordul de cooperare semnat cu Instituto de Astrofísica de Canarias (IAC) în 1993, a cedat IAC responsabilitățile pentru cercetare în domeniul astrofizicii.
Având în vedere relația strânsă dintre pregătirea postuniversitară și cercetare, conducerea Programului de doctorat în astrofizică la ULL este împărtășită de ambele centre. Programul de doctorat în astrofizică de la ULL-IAC are în jur de optzeci de cercetători specializați în diferite domenii ale astrofizicii disponibile pentru a conduce teze.
Pe de altă parte, IAC anunță în fiecare an contracte de astrofizician rezident pentru realizarea tezelor de doctorat în cadrul acestui program de doctorat, precum și un număr variabil de burse pentru realizarea tezei în țările europene (burse internaționale) și în SUA (burse la Universitatea din Florida).
În prezent, aproximativ patruzeci de teze de doctorat sunt în curs de dezvoltare simultan; lectură în medie de zece pe an (în Arhiva Tezelor pot fi consultate tezele citite din 2008).
În Consiliul de Guvernare din 26 septembrie 2013 a fost aprobată înființarea Școlii Doctorale și Postliceale ULL. Școala Doctorală este înțeleasă ca unitatea creată de una sau mai multe universități și în eventuală colaborare cu alte organizații, centre, instituții și entități cu activități de cercetare-dezvoltare, naționale sau străine, al căror obiectiv principal este organizarea în domeniul său de management. al doctoratului, în una sau mai multe ramuri de cunoaștere sau cu caracter interdisciplinar. În cazul programului nostru de doctorat, menținem o colaborare strânsă cu diverse organizații de cercetare, atât naționale, cât și internaționale (a se vedea secțiunea 1.4) și, în mod fundamental, cu Instituto de Astrofísica de Canarias.
În Regulamentul Învățăturilor Oficiale de Doctorat publicat în Monitorul Oficial al Insulelor Canare numărul 17 din 25 ianuarie 2013, în Capitolul I, articolele 38 și 39, sunt prezentate regulamentele Școlilor Doctorale.
Articolul 38.- Şcolile Doctorale
- Universidad de La Laguna își va structura pregătirea doctorală într-o Școală Doctorală, în conformitate cu prevederile Decretului Regal 99/2011, pentru a organiza, în aria sa de conducere, predarea și activitățile doctoratului.
- Școala Doctorală trebuie să garanteze că își dezvoltă propria strategie legată de strategia de cercetare a universității sau universităților și, după caz, a Organizațiilor Publice de Cercetare și a altor entități și instituții implicate. De asemenea, trebuie să demonstreze o capacitate de management adecvată scopurilor sale, garantată de universitățile și instituțiile promotoare.
- Școala va planifica oferta necesară de activități inerente formării și dezvoltării doctoranzilor, desfășurate fie de colaboratori din universități și entități promotoare, fie cu ajutorul unor profesioniști externi, profesori sau cercetători vizitatori. În orice caz, Școlile Doctorale trebuie să garanteze leadership în domeniul lor și o masă critică suficientă de profesori doctoranzi de ciclul III și doctoranzi în domeniul lor de cunoaștere.
- Școala Doctorală va fi organizată concentrându-și activitățile pe unul sau mai multe domenii de specialitate sau interdisciplinare. De asemenea, dacă se consideră oportun, poate include diplome oficiale de master de bază
- știință, precum și alte activități de formare în cercetare deschisă.
- Școala Doctorală va avea un Comitet de conducere, care va îndeplini funcțiile legate de organizarea și conducerea acesteia și care va fi alcătuit, cel puțin, din directorul Școlii, coordonatorii programelor sale de doctorat și reprezentanți ai Asociaților. Directorul Școlii va fi numit de către rector, sau prin consens al rectorilor, atunci când se înființează o școală doctorală prin agregarea mai multor universități. Trebuie să fie un cercetător de prestigiu recunoscut aparținând uneia dintre universități sau
- promovarea instituţiilor. Această condiție trebuie susținută de justificarea deținerii a cel puțin trei perioade de activitate de cercetare recunoscută în conformitate cu prevederile Decretului Regal 1086/1989, din 28 august. În situația în care cercetătorul respectiv ocupă o funcție în care criteriul de evaluare menționat anterior nu este aplicabil, acesta trebuie să dovedească merite comparabile cu cele indicate.
- Școala Doctorală va avea un regulament intern care va stabili, printre alte aspecte, drepturile și îndatoririle doctoranzilor, în conformitate cu prevederile Decretului Regal 1791/2010, din 30 decembrie, prin care se aprobă Statutul Studentului Universitar, și ale tutorii și directorii de teză, precum și componența și funcțiile comisiilor academice ale programelor acestora, cu respectarea celor indicate în prezentul regulament.
- Toți membrii unei școli doctorale trebuie să își semneze angajamentul de a respecta codul de bune practici adoptat de școala menționată.
- Dacă se consideră oportun, pot fi create și alte școli doctorale, ca răspuns la colaborări cu alte universități, cu alte organizații, centre, instituții și entități cu activități de cercetare-dezvoltare, publice sau private, naționale sau străine, precum și, dacă se consideră adecvate, în vederea promovării conducerii în comun a programelor de doctorat ale universității care au mențiuni acordate de ministerul de resort.
Articolul 39.- Fără a aduce atingere celor menționate în articolul precedent, Universidad de La Laguna poate menține alte structuri organizatorice pentru studiile sale de doctorat, în limitele celor prevăzute în reglementările aplicabile, pe baza strategiei sale de formare în acest domeniu. În orice caz, fiecare program de doctorat va menționa organismul de care depinde.
aptitudini
de bază
- CB11 - Înțelegerea sistematică a unui domeniu de studiu și stăpânirea deprinderilor și metodelor de cercetare aferente domeniului respectiv.
- CB12 - Abilitatea de a concepe, proiecta sau crea, pune în practică și adopta un proces substanțial de cercetare sau de creație.
- CB13 - Capacitatea de a contribui la extinderea frontierelor cunoașterii prin cercetare originală.
- CB14 - Abilitatea de a efectua o analiză critică și evaluare și sinteză a ideilor noi și complexe.
- CB15 - Capacitatea de a comunica cu comunitatea academică și științifică și cu societatea în general despre domeniile lor de cunoaștere în modurile și limbile utilizate în mod obișnuit în comunitatea lor științifică internațională.
- CB16 - Capacitatea de a promova, în contexte academice și profesionale, progresul științific, tehnologic, social, artistic sau cultural într-o societate bazată pe cunoaștere.
Abilități și aptitudini personale
- CA01 - Gestionați în contexte în care există puține informații specifice.
- CA02 - Găsiți întrebările cheie la care trebuie răspuns pentru a rezolva o problemă complexă.
- CA03 - Proiectați, creați, dezvoltați și întreprindeți proiecte noi și inovatoare în domeniul lor de cunoaștere.
- CA04 - Lucrați atât în echipă, cât și independent într-un context internațional sau multidisciplinar.
- CA05 - Integrați cunoștințele, faceți față complexității și emiteți judecăți cu informații limitate.
- CA06 - Critica și apărarea intelectuală a soluțiilor.
Activitati de formare
- Școala de iarnă IAC
- Discuții și seminarii
- Congresul Studenților al Facultății de Fizică (COEFFI)
- Seminarii pentru studenți de doctorat în fizică din Universidad de La Laguna (SEDFULL)
- Mobilitate
Linii de investigație
- Linia 1: Cosmologie și astrofizică de înaltă energie
- Linia 2: Exoplanete și Sistemul Solar
- Linia 3: Fizica Solară și Stellară
- Linia 4: Astrofizică galactică și extragalactică
- Linia 5: Structura materiei
Criterii de admitere
Sunt stabilite următoarele cerințe și criterii de admitere:
Doctoratul este deschis studenților proprii și din alte universități, atât spaniole, cât și străine, în condițiile specificate în cerințele de acces.
Pentru a fi admiși, studenții trebuie să fie în posesia:
- un minim de 300 de credite ECTS în setul de studii universitare oficiale, dintre care cel puțin 60 trebuie să fie la nivel de master:
- în astrofizică
- sau în științe experimentale sau tehnice. În acest caz, ei trebuie, de asemenea, să fi absolvit cel puțin 18 ECTS de predare în Astrofizică și cel puțin 10 la inițiere în cercetare.
Pentru a putea admite studenți cu diplome de Master în științe experimentale sau tehnice care nu au absolvit un Master în Astrofizică, există un modul de acces format din 18 credite didactice.
Modulul de acces menționat se bazează pe creditele care sunt predate în cadrul Masterului în Astrofizică.
În secțiunea 3.3, vor fi descrise aceste complemente de formare.
Organismul responsabil cu Procesul de Admitere:
Organismul responsabil de procesul de admitere este Universidad de La Laguna Comitetul Academic pentru Master și Doctorat în Astrofizică.
Compoziția sa este următoarea:
- Catedră: Directorul de master: trebuie să fie profesor cu normă întreagă al Departamentului de Astrofizică și potențial director de teze de doctorat.
- Secretar: un profesor de la Departamentul de Astrofizică sau un cercetător renumit de la Instituto de Astrofísica de Canarias
- Vocal 1: Un alt profesor al Departamentului de Astrofizică și, dacă este posibil, directorul Comisiei Academice anterioare de Master și Doctorat
- Vocal 2: Un reprezentant al decanatului Facultății de Fizică
- Vocal 3: Un profesor de la una din catedrele de fizică implicate în doctorat, alta decât Astrofizică
Studenți cu jumătate de normă
Respectăm reglementările ULL privind admiterea studenților cu fracțiune de normă. La articolul 7 Regulamentul predărilor oficiale de doctorat al Universidad de La Laguna publicat în Monitorul Oficial al Insulelor Canare numărul 17 din vineri, 25 ianuarie 2013, în capitolul II al acestuia se culege:
Articolul 7.- Regimul de dedicare.
- Studiile reglementate în prezentele reglementări pot fi efectuate cu normă întreagă sau cu fracțiune de normă.
- Prin definiție, se înțelege că toți studenții care se înscriu într-un program oficial de doctorat vor fi cu normă întreagă.
- Pentru a fi considerat doctorand part-time,
cererea corespunzătoare trebuie depusă în modul și în termenele
stabilite în acest scop, justificând imposibilitatea efectuării acestor studii pe bază de dedicare cu normă întreagă din motive de activitate de muncă, nevoi educaționale speciale, nevoi de îngrijire a familiei, sportivi de performanță sau de nivel înalt, precum și acelea cealaltă care sunt avute în vedere. în regulile de permanență ale ULL sau, după caz, în reglementările care le dezvoltă. Aceste solicitări vor fi soluționate înainte de perioada stabilită pentru înscrierea la studiile doctorale de către comisia academică a programului de doctorat corespunzător. Împotriva acestei rezoluții se poate depune. - Doctoranzii pot solicita modificarea regimului de dedicare din motive justificate. Comisia academică a programului oficial de doctorat va emite un raport în acest sens prin care să autorizeze sau să respingă această modificare. Împotriva prezentei hotărâri se poate face contestație în fața rectorului în termen de o lună de la comunicare.
Elevii cu nevoi educaționale derivate din dizabilități
Sistemele și procedurile de admitere includ, în cazul studenților
cu nevoi educaționale speciale derivate din dizabilitate, serviciile adecvate de sprijin și consiliere, care vor evalua necesitatea unor eventuale adaptări curriculare, itinerarii sau studii alternative.
Comitetul Academic al Masterului și al Doctoratului se va ocupa de îndrumarea acestor studenți, precum și de atribuirea acestora de un tutore personal care să-i consilieze și să-i ajute atât în diferitele proceduri, cât și în nevoile specifice derivate din handicapul lor.
De asemenea, Comisia Academică va evalua necesitatea unor eventuale adaptări curriculare, itinerarii sau studii alternative care să completeze pregătirea elevilor cu dizabilități.
Numărul maxim de studenți admiși și barem de admitere
Numărul maxim de studenți noi admiși în programul de doctorat este de 50 de studenți.
În cazul în care sunt peste 50 de cereri de admitere care îndeplinesc cerințele de admitere, se stabilește următorul barem:
- 5 puncte pentru dosarul academic.
- 3 puncte pentru un master în Astrofizică.
- 2 puncte pentru un master în științe experimentale sau tehnice.
- Până la 2 puncte pentru alte merite: burse, premii, cursuri urmate etc.
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Termenul 1
A finalizat următoarele:
- VMR1010 - Sisteme de sănătate animală (3-0-0 ore)
- VMR1020 - Rase de animale, manipulare și comportament (3-1-0 ore)
- AHT1050 - Introducere în profesia veterinară (3-0-0 ore)
- CMP1100 - Aplicații computer I (3-0-0 ore)
- COM1020 - Comunicare la locul de muncă (3-0-0 ore)
Termenul 2
A finalizat următoarele:
- VMR1520 - Conștientizarea procedurilor veterinare (3-0-0 ore)
- VMR1530 - Proceduri de recepție în medicina veterinară (3-0-0 ore)
- VMR1550 - Software de practică veterinară (3-3-0 ore)
- VMR1510 - Boli infecțioase și prevenire (3-0-0 ore)
Termenul 3
A finalizat următoarele:
- VMR2950 - Practică în industrie (1-0-0 ore)
Oportunități de carieră
Olds College are o reputație solidă pentru lucrul cu angajatorii din industrie! Acest lucru se traduce direct în locuri de muncă pentru absolvenții noștri. Oportunitățile includ, dar nu se limitează la:
- Practici veterinare
- Adăposturi pentru animale
- Facilități de îngrijire a animalelor
Mărturii studențești
Galerie
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licence pro Technico-commercial en nutrition animale
- Beauvais, Franţa
- Mont-Saint-Aignan, Franţa + 1 Mai mult
Diploma in Veterinary Technician
- Ottawa, Canada
Certificat RCVS în practică veterinară avansată PgProfDev (învățare online)
- Online