Post Graduate Programul de Cercetare de Piață (PGPMR)
Northpoint Centre of Learning
Informatie cheie
Locația campusului
India Online, India
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
11 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
INR 600.000
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Northpoint Centre of Learning
Acest program este conceput și realizat în colaborare cu Nielsen, lider mondial în domeniul informațiilor și măsurătorilor globale, al cercetării de piață, al informațiilor și al datelor privind ceea ce privește, ascultă și cumpără oamenii. Sarcina de cercetare a pieței (MR) este de a oferi managementului informații relevante, corecte, fiabile, valabile și actuale. Mediul de marketing competitiv și costurile mereu crescătoare atribuite procesului de luare a deciziilor proaste necesită ca cercetarea de piață să furnizeze informații solide. Deciziile solide nu se bazează doar pe sentimentul intestinului, intuiția sau chiar judecata curată. Managerii de marketing fac numeroase decizii strategice și tactice în procesul de identificare și satisfacere a nevoilor clienților. Ei iau decizii cu privire la posibilele oportunități, selecționarea pieței, segmentarea pieței, planificarea și implementarea programelor de marketing, performanța și controlul marketingului. Aceste decizii sunt complicate de interacțiunile dintre variabilele de marketing controlate ale produsului, prețul, promovarea și distribuția. Alte complicații sunt adăugate de factorii de mediu necontrolați, cum ar fi condițiile economice generale, tehnologia, politicile și legile publice, mediul politic, concurența și schimbările sociale și culturale. Un alt factor în acest mix este complexitatea consumatorilor. Cercetarea pieței ajută managerul de marketing să coreleze variabilele de marketing cu mediul și cu consumatorii. Ea ajută la eliminarea o parte din incertitudine oferind informații relevante despre variabilele de marketing, mediul și consumatorii. În absența informațiilor relevante, răspunsul consumatorilor la programele de marketing nu poate fi anticipat în mod fiabil sau precis. Programul Northpoint Post Graduate în Cercetare de piață, împreună cu liderul nostru asociat și industria Nielsen, te dezvoltă ca un manager responsabil și un expert în cunoștințe.
Rezultatele cursului:
- Program de rezidență rapidă de 11 luni
- În afară de Cercetarea Pieței, cursul acoperă Marketingul, Managementul Afacerilor
- Proiecte extrem de clare pe parcursul stagiilor cu Nielsen și organizațiile clientului Certificarea oferită la finalizarea cu succes a programului
- Plasamentele cu Nielsen la un pachet inițial de Rs 6 lakhs pa pe finalizarea cu succes a programului *
- Minim 60% în fiecare modul, proiecte de disertație, toate stagiile în timpul cursului, 90% participare la campus și la stagii, precum și nicio înregistrare a abaterilor disciplinare pe durata cursului
Eligibilitate
Absolvenții din toate fluxurile cu cel puțin 50% sunt eligibili să aplice. Candidații care se prezintă pentru examenul de ultimul an (anul universitar 2017-18) se pot aplica, de asemenea. Punctele bune în examenele competitive precum CAT / CET sau examenele echivalente vor constitui un avantaj suplimentar. Deși experiența de lucru și scorurile CAT / CET nu sunt obligatorii, ele vor fi un avantaj suplimentar.
Procesul de selecție
Candidații selectați vor fi chemați la un test scris la birourile Nielsen din Mumbai, Delhi, Chennai, Bangalore, Calcutta și Baroda. În cazul în care candidatul îndeplinește testul scris, acesta va fi invitat la o discuție de grup și la un interviu personal la campusul Northpoint, Khandala. Testul scris vă va testa abilitățile matematice, lingvistice și analitice.
Criterii de plasare
Studenților li se oferă asistență de plasare de către Centrul cu Nielsen, pe baza îndeplinirii următoarelor criterii: Finalizarea cu succes a cursului cu minim 60% în fiecare modul, proiectul de disertație și toate stagiile oferite în timpul cursului Participarea la 90% în campus și în stagii Nu se înregistrează nici o problemă abuzivă / disciplinară Goliți procesul de selecție finală Nielsen În cazul în care oricare dintre criteriile de mai sus nu este îndeplinit, Northpoint va retrage orice asistență de plasare. Odată selectată, vi se va cere să acceptați oferta făcută de dvs. de către Nielsen. Se înțelege că orice student care înregistrează mai puțin de 50% agregat după aplicarea sistemului de credite va fi eșuat programul și nu va fi eliberat un certificat de finalizare.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Course in Strategic Marketing
- Birkirkara, Malta
Curs de strategie de marketing digital
- Online
Certificat Absolvent în Publicitate - Strategie Creativă și Digitală
- Toronto, Canada