Keystone logo
Milano Fashion Institute

Milano Fashion Institute

Milano Fashion Institute

Statistică

    Caracteristici Campus

    Milano Fashion Institute CAMPUS

    Un spațiu contemporan, aerisit și elegant, inspirat de designul urban din Milano, pentru a asigura cea mai fluidă și mai eficientă experiență de învățare.

    facilități

    • Interioare proiectate de designeri de interior italieni de top
    • 12 ore de vizitat hol cu instalații de perete în formă de undă
    • Lobby-ul unei funcții sociale stand-up
    • Sală contemporană cu galerie de modă italiană
    • Facilități de lux, toalete spațioase și zone confortabile de pauză socială
    • Conexiune wi-fi de mare viteză, gratuită pentru studenții din toate zonele campusului
    • Aer conditionat pentru racire si incalzire
    • CCTV de securitate 24 de ore pe zi cu serviciu de securitate privată cu funcții complete
    • Acces independent și conectarea acceselor interne între clădirile MFI
    • Curte exterioara cu spatii verzi

    ECHIPAMENTE ŞI SERVICII DE CLASĂ

    • Pc, sistem de camere multi-view, video-proiector, amplificator și multimedia pentru învățământ la distanță
    • echipamente pentru interacțiune live.
    • Tablouri digitale cu ecran tactil wi-fi.
    • Conexiune la internet Wi-Fi de mare viteză gratuită.
    • Stații individuale de încărcare a energiei electrice și prize usb pe toate birourile studenților.
    • Sistem de difuzoare Bose®.
    • Săli de clasă în plan deschis conectate prin pereți mobili modulari.
    • Pereți de sticlă izolați fonic de la podea până la tavan.
    • Aer conditionat pentru racire si incalzire.
    • Sistem automatizat de obloane solare.
    • Sisteme de igienizare certificate internațional activate zilnic.
    • Ferestre izolate fonic care se pot deschide.
    • Scaune ergonomice certificate.

    Cea mai calificată selecție de echipamente, servicii și facilități care întruchipează și îmbină standardele universitare de înaltă educație și spiritul curat din Milano, capitala modei.

      Admitere

      Procesul de selecție

      Procesul de selecție este deschis în perioada 16 februarie 2024 până în 30 noiembrie 2024, pentru Masterul în Direcția Modei. După primirea acestui Formular de Cerere, Milano Fashion Institute efectuează o preselecție conform documentelor trimise. Ulterior, Comisia Academică vă va informa dacă Aplicația este adecvată/sau nu. Dacă sunt eligibili, solicitanții trebuie să participe la un interviu oral cu Comisia Academică, după care rezultatul final (admitere sau neadmitere) va fi comunicat.

      Interviurile la distanță sunt acceptate pentru studenții internaționali.

      Procesul necesită de obicei o perioadă de 3 până la 6 săptămâni. Prin urmare, invităm candidații să-și depună candidaturile cât mai curând posibil. Procesul de selecție se desfășoară pe toată perioada de deschidere a înscrierilor, în sesiuni separate de selecție.

      Data începerii cursurilor Masterat în Direcția de modă: 27 ianuarie 2025.

      Cerinte pentru viza

      Milano Fashion Institute se angajează să îndrume studenții internaționali și, în special, din afara UEcetățeni, pentru a înțelege pe deplin care este procedura de urmat pentru a rămâne în Italia și pentru a participa la MFI Masters.Informațiile furnizate mai jos sunt alternative pentru cetățenii din afara UE și pentru cetățenii UE.

      Cetăţeni din afara UE

      Înainte de sosirea în Italia

      1. VIZA de student

      Viza este un permis eliberat cetățenilor unei alte țări care nu face parte din Uniunea Europeană, pentru a intra pe teritoriul Republicii Italiene.

      Pentru a urma un master Milano Fashion Institute , studenții de perspectivă care nu sunt cetățeni UE trebuie să aibă VISA de student.Această viză este dedicată în mod special studenților care vor urma un curs și vor rămâne în Italia mai mult de 90 de zile.

      Viza de student trebuie solicitată la Ambasada Italiei sau la Consulatul Italiei din țara dumneavoastră de origine sau în țara în care studentul își are reședința permanentă, înainte de plecarea în Italia.

      Pentru a afla care sunt documentele necesare pentru a solicita o viză și pentru a găsi cel mai apropiat loc de dvs. pentru a o solicita, puteți face clic pe următorul link: http://vistoperitalia.esteri.it/home/en

      2. MFI Certificat de înscriere

      În timpul procesului de solicitare a vizei, studenții trebuie să prezinte certificatul de înscriere la Ambasada sau Consulatul Italiei locale.

      Milano Fashion Institute furnizați certificatul de înscriere studenților de perspectivă eligibili în termen de 5 zile lucrătoare. După sosirea în Italia

      3. Permis de ședere (permesso di soggiorno)

      Legea italiană privind imigrația prevede că cetățenii extracomunitari, care intenționează să rămână în Italia mai mult de 3 luni, trebuie să solicite permisul de ședere în termen de 8 zile de la sosirea lor în Italia.

      Cetăţenii din afara UE trebuie să depună cererea de permis de şedere la orice oficiu poştal unde există un ghişeu Sportello Amico disponibil.Pentru a face acest lucru, studenții pot obține trusa direct la oficiul poștal și pot urma instrucțiunile.De asemenea, sunt rugați să prezinte următoarele documente: pașaport, MFI certificat de înscriere, fotocopie a bonului de asigurare de sănătate, timbru taxă de 16,00 € (se poate cumpăra de la tutun, adicămagazinul Tabacchi).Cu toate acestea, Milano Fashion Institute recomandă să citiți cu atenție și să respectați instrucțiunile disponibile în kit.

      Costul acestei cereri care trebuie plătită la oficiul poștal este de 30,00 €.De la oficiul poștal vi se va da o programare (ziua și oră) pentru a merge la Oficiul pentru Imigrări din Questura pentru a fi luate amprentele.La această programare vi se va solicita să aduceți 4 fotografii de pașaport identice și documentele originale, ale căror copii au fost atașate în trusa de aplicare, inclusiv orice document care ar putea lipsi din cererea dumneavoastră.

      4. Cod de identificare fiscală (de exCodice fiscale)

      Odată ce studentul a ajuns în Italia, este necesar să obțineți codice fiscale, adică un cod unic de identificare fiscală utilizat în toate interacțiunile cu agențiile guvernamentale și administrația publică din Italia, precum și în alte scopuri (cum ar fi deschiderea unei bănci). cont, semnarea unui contract de închiriere a unui apartament sau a unei camere, semnarea unui contract de telefonie mobilă etc).

      Aplicarea este ușoară și trebuie făcută la biroul local al Agenzie delle Entrate, prezentând un pașaport valabil sau un permis de ședere.

      Birourile Agenzia delle Entrate disponibile în Milano și la care studenții se pot referi, se află în următoarele locații:

      Via dei Missaglia, 97.Tel: 02.893075;
      E-mail: [email protected]
      Via Abetone, 10.Tel: 02.540011 sau 02.54100729;
      E-mail: [email protected]
      Via della Moscova, 2. Tel: 02.636791;
      E-mail: [email protected]
      Via Ugo Bassi, 4°.Tel: 02.697161;
      E-mail: [email protected]
      Via Leonardo Bistolfi, 5. Tel: 02.210491;
      E-mail: [email protected]
      Piazzale Carlo Stuparich, 2. Tel: 02.330251;
      E-mail: [email protected]

      cetățeni ai UE, alături de Norvegia, Elveția, Liechtenstein și Islanda

      Cetăţenii Uniunii Europene, împreună cu cetăţenii din Norvegia, Elveţia, Liechtenstein şi Islanda, care vor rămâne în Italia mai mult de 90 de luni, sunt obligaţi să se înregistreze la Ufficio Anagrafe (Oficiul de Registratură) al municipiului din oraşul Milano.

      Pentru a fi înregistrat la Ufficio Anagrafe sunt necesare următoarele documente:

      - pașaport sau document echivalent
      - Codul de identificare fiscală italian (Codice fiscale)
      - Contractul de închiriere a apartamentului sau o declarație de la proprietarul apartamentului, unde studentul este cazat, din care să rezulte că studentul este oaspete. Înregistrarea se finalizează după ce Polizia Municipale a efectuat o vizită la adresa pentru a confirma faptele.

      Informații suplimentare utile

      Dacă sunteți student străin, este posibil să deschideți un cont curent la orice bancă sau oficiu poștal.Pentru a deschide un cont curent în Italia sunt necesare următoarele documente:

      - Codul fiscal
      - Pașaport valabil sau document echivalent
      - Permis de ședere (acest document nu este necesar pentru cetățenii UE, Islanda, Norvegia, Liechtenstein și Elveția).

      Burse și finanțare

      Pentru ce master este posibil să aplici pentru o bursă?

      Bursele sunt disponibile egale cu 9.000 € (scutire de la plata celei de-a treia și a patra tranșe), egale cu 50% din valoarea masteratului, sunt disponibile pentru Masterul în Direcția de modă 2025: Managementul brandului și al produsului; Brand & Business Management; Managementul mărcii și comunicării; Managementul brandului și al luxului: Design și management al modului.

      Cum functioneazã?

      Atribuirea burselor are loc înainte de începerea cursului, luând în considerare atât criteriile de venit, cât și de merit, de către Comisia Academică. Admiterea la Master este independentă de acordarea oricărei burse.

      Cum să aplicați?

      Formularul de cerere pentru burse este inclus în „Formular de cerere” și poate fi completat de pe acest site, sub pagina „Aplica”. Odată depusă Formularul de Cerere, Comisia Academică va decide, în cadrul sesiunilor periodice de evaluare, eventuala atribuire, cu notificarea rezultatului până la începutul cursului. Pentru orice informații suplimentare, vă rugăm să citiți regulile din interiorul modulului. Cui se adresează bursele?

      Bursele sunt destinate atât cetățenilor italieni, cât și străinilor care doresc să participe la masteranții Institutului de modă din Milano.

      De când să aplicați?

      Cererea de bursă trebuie depusă până la 30 noiembrie 2024.

      Locații

      • Milan

        Milano Fashion Institute via Durando, 38, 20158, Milan

      Programe

      Întrebări