Strategie operațională și excelență în managementul calității
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 8.225
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Acest curs îi conduce pe delegați prin elementele cheie ale excelenței în cadrul Strategiei de operațiuni; înțelegerea și alinierea strategiei operaționale cu mediul de operare extern mai larg, comunicarea și implicarea eficientă cu părțile interesate și gestionarea eficientă a orizontului de timp în cadrul creării și implementării strategiei.
De asemenea, vă veți dezvolta cunoștințele și abilitățile de bază în managementul calității. Cursul vă va ajuta să înțelegeți instrumentele și tehnicile pentru un program eficient de management al calității. Vă va oferi cunoștințe și abilități cuprinzătoare pentru a dezvolta și furniza un program eficient de management al calității în organizația dvs.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Asistența post-curs este, de asemenea, disponibilă în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Gestionarea mediului de operare
- Înțelegerea mediului de operare organizațional
- Setul de instrumente pentru crearea strategiei operaționale
- Stabilirea KPI-urilor eficiente ale strategiei de operațiuni
Strategia operațiunilor – Gestionarea orizonturilor de timp
- Înțelegerea mediului de operare organizațional
- Setul de instrumente pentru crearea strategiei operaționale
- Stabilirea KPI-urilor eficiente ale strategiei de operațiuni
Strategia operațională – Comunicare și Predare
- Crearea cazului de afaceri pentru directorii seniori
- Comunicare și implicare eficientă cu părțile interesate
- Predare eficientă către echipele de management al operațiunilor
Strategia operațională – Utilizarea tehnologiilor Industrie 4.0
- Sisteme cibernetice umane
- Internetul industrial al lucrurilor (IIOT)
- Analize predictive
Înțelegerea calității
- Management si calitate
- Pretul calitatii
- Oameni, procese și sisteme
- Filosofia managementului calității totale
Conducerea managementului calității
- Leadership Întemeierea TQM
- calitate Roluri și responsabilități de conducere
- Managementul calității vs Leadershipul calității
- Leadership operațional vs Leadership strategic
Modelul pe șase niveluri de adopție TQM
- Nivelul 1 – Neangajat
- Nivelul 2 – Drifters
- Nivelul 3 – Împingătoare de scule
- Nivelul 4 – Îmbunătățitori
- Nivelul 5 – Câștigători de premii
- Nivelul 6 – de clasă mondială
Managementul corporativ al calității mediului
- Protectia mediului
- Sisteme de management de mediu
- Îmbunătățirea continuă a calității mediului
- Evaluarea managementului de mediu
Design pentru calitate
- Design, inovare și îmbunătățire
- Controlul și managementul proiectării
- Standarde și specificații
- Design de calitate în sectorul serviciilor
Managementul calității – factorul HR
- Oameni și structură organizatorică
- Munca în echipă pentru calitate
- Comunicații pentru calitate
- Training pentru calitate
Managementul calității în lanțul de aprovizionare
- Practica de achizitii in managementul calitatii
- Relații client-furnizor
- De la contract la parteneriat
- Inovație în lanțul de aprovizionare
- Lanțul de interdependență
Implementarea funcțiilor de calitate – Casa Calității
- Faceți față nevoilor clienților
- QFD principalii pași
- Încorporarea nevoilor clienților în definirea produsului și procesului
- Implementarea QFD
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Șefii de operațiuni
- Directori și manageri de operațiuni
- Manageri de proiect
- Șefii de întreținere
- Directori superiori, manageri, consilieri și ofițeri care doresc să dezvolte o cunoaștere aprofundată a managementului calității.
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, vei:
- Dezvoltați o înțelegere aprofundată a impactului mediului de operare extern asupra creării și implementării strategiei operaționale.
- Asigurați un angajament eficient cu părțile interesate interne.
- Preda în mod eficient strategia de operațiuni echipei de management al operațiunilor.
- Dezvoltați o apreciere cuprinzătoare a rolului calității în organizațiile de succes.
- Înțelegeți importanța leadershipului în atingerea standardelor de calitate de clasă mondială.
- Evaluați diferitele niveluri de calitate din organizația dvs.
- Apreciază abilitățile necesare pentru a gestiona mediul.
- Apreciază necesitatea de a încorpora calitatea încă din etapele de proiectare.
- Înțelegeți cum oamenii din organizația dvs. vă pot atinge obiectivele de calitate.
- Dezvoltați abilitățile necesare pentru a colabora cu lanțul dvs. de aprovizionare pentru a obține calitatea.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.