Strategie HR și Management Strategic Avansat
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 8.225
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Acest curs este ideal pentru strategii cu experiență care doresc să fie la curent cu cele mai moderne abordări ale managementului strategic. Este conceput pentru ca cei cu experiență să aibă posibilitatea de a revizui, reîmprospăta și confirma că ceea ce fac este cel mai bun pentru organizația lor. Acest curs încorporează elementele esențiale ale managementului strategic, permițând delegaților să aibă o privire de ansamblu strategică obiectivă, pentru a identifica punctele forte și punctele slabe ale unei strategii: dacă este anticipată; în curs de creare sau în curs de implementare. Înțelegerea unde se află acum organizația este o bază esențială pentru a decide modalitățile realiste de a realiza viziunea. Părțile interesate trebuie să fie implicate și motivate, iar resursele trebuie alocate în funcție de nevoi. Celor care nu sunt familiarizați cu crearea strategiei li se va oferi setul de instrumente cuprinzător care trebuie să fie manageri strategici robusti, realiști și practici. Cursul va evidenția și dezvolta abilitățile cheie de management necesare pentru acest rol.
Acest curs este, de asemenea, ideal pentru strategii cu experiență care doresc să fie la curent cu cele mai moderne abordări pentru implementarea unei strategii de succes pe termen scurt, mediu și lung. Este conceput pentru ca cei cu experiență să aibă posibilitatea de a revizui, reîmprospăta și confirma că ceea ce fac este cel mai bun pentru organizația lor. Acest curs evidențiază și oferă sfaturi practice despre calitățile și abilitățile cruciale necesare pentru a conduce, gestiona și implementa o strategie de succes. Marea majoritate a strategiilor eșuează, frecvent în timpul implementării. Abordăm importanța unui leadership angajat, susținut și susținut de un management robust. Capacitatea organizațiilor și a indivizilor de a se adapta și schimba este acum norma – nu excepția. Deci, vom analiza schimbarea în curs din trei perspective: în primul rând, introducerea unei noi strategii; în al doilea rând, adaptarea strategiei la circumstanțe în schimbare și în al treilea rând, reacționarea la circumstanțe bruște și neașteptate. Vom analiza cum să „gândim de neconceput” și să anticipăm riscurile și crizele, astfel încât acestea să poată fi gestionate profesional, când și dacă apar.
Natura fundamentală a organizațiilor nu s-a schimbat, ritmul schimbării se mișcă din ce în ce mai rapid. În HR, ca în multe părți ale organizației, ni se cere să realizăm mai mult fie cu aceleași resurse, fie cu mai puține. Acesta este momentul să fii și mai strategic în viziunea și acțiunile tale. Îndeplinirea sarcinilor zilnice nu mai garantează angajarea niciunuia dintre noi. Trebuie să gândim și să acționăm într-un mod mai atent și mai strategic pentru a adăuga valoare organizației și muncii noastre. Acest curs vă va ghida prin pașii necesari pentru a realiza acest lucru.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Asistența post-curs este, de asemenea, disponibilă în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Analiza strategică
- Proces de planificare strategică în zece pași
- Structura organizatorică actuală, caracteristici și context
- Analiza internă
- Analiza externă
Elaborarea Planului Strategic
- Acordarea, înțelegerea și comunicarea viziunii
- Evaluarea abordărilor strategice alternative
- Deciderea modului cel mai potrivit și de ce
- Creați planul pentru realizarea viziunii
Identificarea, analiza și implicarea părților interesate
- Identificați toate părțile interesate
- Interesul și influența părților interesate
- Consultați și implicați cu părțile interesate în mod corespunzător
- Formulați un plan cuprinzător pentru a implica, motiva și implica
Evaluarea și alocarea resurselor
- Evaluarea resurselor disponibile
- Evaluarea structurată a grupelor de resurse necesare
- Alocarea resurselor în mod eficient și eficient
- Profitați la maximum de fiecare resursă
Conducere și management strategic
- Ciclul de planificare strategică
- De ce atât de multe strategii eșuează și cum să eviți capcanele.
- Adaptarea stilurilor de conducere la o multitudine de situații.
- Construirea încrederii și a credibilității ca cale către succes.
Managementul Strategic al Schimbării
- Schimbarea este norma, nu excepția
- Creați o cultură organizațională pentru a accepta schimbarea în mod pozitiv.
- Cadru pentru conducerea și gestionarea schimbărilor pozitive și creative.
Revizuire strategică și recalibrare
- Monitorizați și măsurați rezultatele pe termen scurt, mediu și lung în raport cu obiectivele obiective.
- Analizați impactul oricăror modificări asupra ipotezelor de planificare interne și externe și a circumstanțelor în schimbare.
- Reacționând la perturbatorii pieței
- Revizuiți, răspundeți și reajustați strategia și implementarea acesteia.
Controlul strategic al riscurilor și managementul crizelor
- Ciclul de management al riscului
- Identificarea surselor de risc și deciderea acțiunilor de luat.
- Reacție la criză, control și răspuns.
Strategia HR
- Natura strategică a resurselor umane
- Modele de resurse umane – puncte forte și puncte slabe
- Modelul de partener strategic de afaceri
Strategia de dezvoltare organizațională
- Activități de dezvoltare organizațională
- Formularea și implementarea strategiei OD
- Schimbarea Culturii
Strategia de management al cunoștințelor
- Cele două tipuri de cunoaștere
- Setul de instrumente de management al cunoștințelor
- Managementul cunoștințelor ca parte a culturii organizaționale
Autodezvoltare profesională
- Liderul din interior
- Auto-coaching
- Motivația personală pentru schimbare
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru o gamă largă de lideri și manageri, dar va fi de o valoare reală pentru:
- Ofițeri și președinți C-Suite.
- Membrii Consiliului de Administrație și Secretarii Companiei.
- Directori neexecutivi
- Directori, directori adjuncți și manageri superiori.
- Şefii de departamente
- Şefii de departamente
- Manageri de risc și profesioniști.
- Manageri și profesioniști în domeniul juridic și al conformității.
- Liderii de transformare
- Schimbă Managerii
- Manageri și personalul CSR și sustenabilitate.
- Manageri și directori de relații cu comunitatea.
- Manageri și ofițeri de sănătate, siguranță și mediu.
- Manageri și personal care doresc să dezvolte practici de afaceri responsabile.
- Managerii și personalul preocupat de influențarea sau implementarea strategiilor corporative.
- Cei care doresc să valorifice și să profite de toate oportunitățile strategice pentru organizațiile lor
- Cei care doresc să promoveze succesul strategic al organizației lor.
- Toți cei implicați în Crearea Strategiei, Leadership și Management.
- directori de resurse umane
- Șefii funcțiilor HR
- Parteneri de afaceri HR
- Directori seniori de HR, manageri, consilieri și ofițeri care doresc să contribuie la dezvoltarea și implementarea strategiei de HR.
- Ofițerii șefi, președinții, membrii consiliului de administrație, șefii de departamente și toți cei de la cele mai înalte niveluri ale unei organizații interesați să dezvolte o cunoaștere aprofundată a resurselor umane strategice.
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, veți avea o înțelegere excelentă a modului de implementare a unei strategii de succes, inclusiv:
- Instrumentele care vă permit să analizați unde este poziționată în prezent o organizație: structural; intern și extern, ca o bază solidă pentru un management strategic eficient.
- Importanța creării unei viziuni și a alegerii modului cel mai potrivit ca o organizație să o realizeze. Veți fi pus bazele pentru dezvoltarea unui plan solid.
- Importanța părților interesate și modul de valorificare a interesului și influenței acestora în managementul strategic de succes.
- Resursele disponibile și cele necesare și cum să le aloce pentru a se asigura că funcționează la capacitatea și capacitatea maximă.
- Leadership care este angajat, consecvent și inspirator, care este vital pentru excelența în managementul strategic.
- Recunoașterea faptului că „schimbarea” este acum noua normalitate și că trebuie încorporată în toată gândirea strategică ca parte integrată a procesului în trei etape: crearea și implementarea strategiei; adaptarea acestuia pe măsură ce progresează; reacționând la crize.
- Măsurarea și monitorizarea progresului și a rezultatelor este esențială pentru succes, combinată cu flexibilitatea și disponibilitatea de a răspunde în mod constructiv la acestea.
- Pentru riscuri și crize trebuie planificate – „a gândi la neconceput” înseamnă că nu vei fi luat prin surprindere și că poți prelua imediat controlul.
- Natura strategică a resurselor umane.
- Procesul de formulare și implementare a strategiei de dezvoltare organizațională.
- Semnificația și semnificația managementului capitalului uman (HCM).
- Abordări ale dezvoltării strategiilor de management al cunoștințelor.
- Cum să implementați un plan de acțiune la locul de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.