Strategia operațională și managementul proiectelor esențiale
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare generală
Acest curs îi conduce și pe delegați prin elementele cheie ale excelenței din cadrul Strategiei de operațiuni; înțelegerea și alinierea Strategiei de operațiuni cu mediul de operare extern mai larg, comunicarea eficientă și implicarea cu părțile interesate și gestionarea eficientă a orizontului de timp în cadrul creării și implementării strategiei.
Project Management Essentials este o introducere în derularea și gestionarea eficientă a proiectelor. Cu toții ne implicăm în proiecte de diferite tipuri și dimensiuni. Acest curs vă oferă instrumentele și tehnicile necesare pentru a livra proiecte la timp, cu un buget conform specificațiilor cerute de fiecare dată.
Cursul include, de asemenea, vizite la fața locului la organizații relevante pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Gestionarea mediului de operare
- Înțelegerea mediului de operare organizațional
- Setul de instrumente pentru crearea strategiei operaționale
- Stabilirea KPI-urilor eficiente ale strategiei de operațiuni
Strategie operațională – Gestionarea orizonturilor de timp
- Înțelegerea mediului de operare organizațional
- Setul de instrumente pentru crearea strategiei operaționale
- Stabilirea KPI-urilor eficiente ale strategiei de operațiuni
Strategia operațiunilor – Comunicare și Predare
- Crearea cazului de afaceri pentru directorii seniori
- Comunicare și implicare eficientă cu părțile interesate
- Predare eficientă către echipele de management al operațiunilor
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Ciclul Proiectului
- Definiți-vă proiectul
- Setul de instrumente de planificare a proiectelor
- Abilitățile unui manager de proiect eficient
Programarea proiectului – Estimarea costurilor și bugetarea
- Scopul proiectului și structura de defalcare a lucrărilor
- Timpul de prognoză
- Finanțarea proiectelor și bugetarea
Managementul riscului de proiect
- Evaluarea riscului pe proiectul dvs
- Managementul părților interesate
- Gestionarea modificărilor în proiectul dvs. și închiderea proiectului
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Ofițeri șefi de operațiuni
- Șefii de operațiuni
- Directori și manageri de operațiuni
- Manageri de proiect
- Șefii de departamente
- Directori de operațiuni, ofițeri și personal
- Cei care doresc să învețe cum să dezvolte capacitățile proceselor operaționale pentru a îmbunătăți performanța procesului.
- Liderii echipei
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, vei:
- Dezvoltați o înțelegere aprofundată a impactului mediului de operare extern asupra creării și implementării strategiei operaționale.
- Asigurați un angajament eficient cu părțile interesate interne.
- Preda în mod eficient strategia de operațiuni echipei de management al operațiunilor.
- Cunoașteți și utilizați instrumentele pentru a vă defini și planifica proiectul cu acuratețe și putere.
- Înțelegeți și evaluați riscurile și părțile interesate dintr-un proiect.
- Dezvoltați o perspectivă practică asupra practicilor de lucru contemporane din domeniul dvs.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.