
Curs in
Practică HR și abilități de management esențiale London Business Training & Consulting

Introducere
Prezentare generală
HR Practice Excellence este o călătorie captivantă care explorează experiența de dezvoltare și de învățare a angajaților. Ca manager profesionist, lider de echipă sau în HR, vei descoperi nevoile reale de învățare ale echipei tale și impactul modului în care putem aborda învățarea atât la nivel organizațional, cât și la nivel de echipă. Veți lua un plan de acțiune cuprinzător pe care îl puteți utiliza chiar a doua zi la serviciu.
Acest curs de management esențial vă va ajuta să vă dezvoltați aptitudinile și abilitățile manageriale printr-o abordare interactivă. Prin participarea la acest curs, veți învăța să identificați problemele și să le clasificați în domenii prioritare prin crearea de soluții. Apoi, prin analiză comparativă, veți sprijini și construi procese de management care vor stimula productivitatea și vor oferi rezultate.
Cursul include vizite la fața locului la organizații relevante pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Relații între angajați
- Contractul psihologic de muncă
- Vocea și implicarea angajaților
- Motivația
Învățare și dezvoltare
- Ciclul de Învățare
- Nivelurile de învățare și analiza nevoilor
- Implementarea activităților de învățare și dezvoltare
Sisteme informatice HR
- Gama de opțiuni tehnologice
- Leadership digital
- Transformare digitală
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Definirea Managerului Modern
- Cine este Managerul Modern
- Codurile profesionalismului
- Teoria aplicată a managementului
- Susținerea politicilor și procedurilor
Delegare efectivă
- Stabilirea sarcinilor de precizie
- Indicatori cheie de performanță și SLA
- Oferirea de îndrumări și instrucțiuni clare
Masterclass de comunicare și abilități interpersonale
- Stăpânirea limbajului corpului
- Tonalitate și conținut de comunicare
- Semiotica si Semantica
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Ofițeri de resurse umane și manageri care sunt nou numiți în acest rol și cărora le lipsește experiența generalistă anterioară.
- Asistenți HR, administratori și PA care sprijină personalul de HR mai înalt.
- Angajații care lucrează pentru organizații noi, dar în expansiune rapidă, care dobândesc responsabilitatea pentru stabilirea și formalizarea politicilor, procedurilor și practicilor de HR.
- Personal care lucrează în domenii legate de HR.
- Personalul care lucrează în domenii de specialitate ale practicii HR, cum ar fi formarea, relațiile cu angajații sau evaluarea posturilor, care doresc să progreseze sau să aibă mai multe cunoștințe despre rolurile generaliste.
- Managerii de linie sau supervizorii care au responsabilitatea pentru activitățile de resurse umane.
- Proprietarii sau managerii de întreprinderi mici care au responsabilitatea generală pentru „elementul de oameni” din cadrul acestora.
- Angajații de înaltă performanță care trec în management.
- Manageri de nivel superior și mediu.
- Manageri de operațiuni
- Șefii de departamente
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, veți putea înțelege:
- Contractul psihologic de muncă.
- Cum învață oamenii și ce înseamnă asta pentru noi, ca lideri.
- Cum să implementezi activitățile de învățare și dezvoltare într-un mod motivațional.
- Impactul tehnologiei digitale vine pe pistă.
- Principii de leadership și cum să le aplici.
- Stilurile de leadership și baza psihologică care stă la baza unui mare leadership.
- Abordări decizionale la nivel înalt pentru a oferi strategii solide de leadership.
- O perspectivă practică asupra practicilor de muncă contemporane din domeniul dvs.
- Cum să implementați un plan de acțiune la locul de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.