
Curs in
Practică de resurse umane și excelență în abilități de management London Business Training & Consulting

Introducere
HR Practice Excellence este o călătorie captivantă care explorează experiența de dezvoltare și de învățare a angajaților. Ca manager profesionist, lider de echipă sau în HR, vei descoperi nevoile reale de învățare ale echipei tale și impactul modului în care putem aborda învățarea atât la nivel organizațional, cât și la nivel de echipă. Veți lua un plan de acțiune cuprinzător pe care îl puteți utiliza chiar a doua zi la serviciu.
Acest curs de management esențial vă va ajuta să vă dezvoltați aptitudinile și abilitățile manageriale printr-o abordare interactivă. Prin participarea la acest curs, veți învăța să identificați problemele și să le clasificați în domenii prioritare prin crearea de soluții. Apoi, prin analiză comparativă, veți sprijini și construi procese de management care vor stimula productivitatea și vor oferi rezultate.
Excelează-ți abilitățile de management, îmbunătățindu-ți competența și eficacitatea și motivându-ți echipa să reușească și să ofere rezultate. Dezvoltați-vă abilitățile de comunicare interpersonală și încurajați conștientizarea de sine intra-personală în voi și în ceilalți. Învață să influențezi în mod favorabil în timp ce gestionezi sarcini și probleme. Construiți și consolidați echipe performante și angajate.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Asistența post-curs este, de asemenea, disponibilă în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Relații între angajați
- Contractul psihologic de muncă
- Vocea și implicarea angajaților
- Motivația
Învățare și dezvoltare
- Ciclul de Învățare
- Nivelurile de învățare și analiza nevoilor
- Implementarea activităților de învățare și dezvoltare
Sisteme informatice HR
- Gama de opțiuni tehnologice
- Leadership digital
- Transformare digitală
Motivația și impactul ei asupra echipelor
- Leadership și Motivație
- Rolurile echipei
- Instrumente și tehnici de team-building
Definirea Managerului Modern
- Cine este Managerul Modern
- Codurile profesionalismului
- Teoria aplicată a managementului
- Susținerea politicilor și procedurilor
Delegare efectivă
- Stabilirea sarcinilor de precizie
- Indicatori cheie de performanță și SLA
- Oferirea de îndrumări și instrucțiuni clare
Masterclass de comunicare și abilități interpersonale
- Stăpânirea limbajului corpului
- Tonalitate și conținut de comunicare
- Semiotica si Semantica
Oferirea de feedback-ul de împuternicire
- Cum să oferi feedback
- Maparea feedback-ului la calea carierei
- Manipularea rezistenței în timpul feedback-ului
Abilități creative de rezolvare a problemelor
- Creativitate vs inovație
- Probleme la soluții
- Mituri ale creativității
- Abilități de gândire laterală
Coordonarea echipelor eficiente
- Abilități de planificare a resurselor
- Modele de formații de echipă
- Rezolvați problemele echipei
- Teambuilding și crearea de încredere
Managementul conflictelor
- Gestionarea conflictelor interne/externe
- Furie, rezistență și rațiune
- Abilități de arbitraj și mediere
- Cele 5 etape ale conflictului
Gestionarea echipelor de la distanță
- Sfaturi în gestionarea echipelor de la distanță
- Cele mai bune practici în tehnologia întâlnirilor de conferință
- Vizibilitatea și încrederea echipelor de la distanță
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, veți putea înțelege:
- Contractul psihologic de muncă.
- Cum învață oamenii și ce înseamnă asta pentru noi, ca lideri.
- Cum să implementezi activitățile de învățare și dezvoltare într-un mod motivațional.
- Impactul tehnologiei digitale vine pe pistă.
- Depanarea problemelor recurente pentru a atinge întregul potențial al departamentelor.
- Cum să aliniați echipele cu o atenție proporțională asupra talentului și dezvoltării abilităților.
- Cum să rezolvi conflictele pentru a îmbunătăți relațiile la locul de muncă și concentrarea asupra locului de muncă.
- Cum să implementezi strategii motivaționale pentru a îmbunătăți atitudinile față de muncă și performanță.
- Importanța aspectelor raționale și emotive în performanța și îndatoririle de muncă.
- Arta prezentării și a gestionării articulate a întâlnirilor.
- Cum să implementați un plan de acțiune la locul de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Ofițeri de resurse umane și manageri care sunt nou numiți în acest rol și cărora le lipsește experiența generalistă anterioară.
- Asistenți HR, administratori și PA care sprijină personalul de HR mai înalt.
- Angajații care lucrează pentru organizații noi, dar în expansiune rapidă, care dobândesc responsabilitatea pentru stabilirea și formalizarea politicilor, procedurilor și practicilor de HR.
- Personal care lucrează în domenii legate de HR.
- Personalul care lucrează în domenii specializate ale practicii HR, cum ar fi formarea, relațiile cu angajații sau evaluarea posturilor, care doresc să progreseze sau să aibă mai multe cunoștințe despre rolurile generaliste.
- Managerii de linie sau supervizorii care au responsabilitatea pentru activitățile de resurse umane.
- Proprietarii sau managerii de întreprinderi mici care au responsabilitatea generală pentru „elementul de oameni” din cadrul acestora.
- Angajații de înaltă performanță care trec în management.
- Manageri de nivel superior și mediu.
- Manageri de operațiuni
- Şefii de departamente