Managementul Strategic Avansat al Relațiilor Publice
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare generală
Prin participarea la acest curs de PR, veți explora în mod creativ abilitățile practice și acuitatea comercială necesară pentru a gestiona imaginea și reputația organizațiilor și mărcilor. Prin contextualizarea teoriei PR și a comunicării, va crea o gamă largă de opțiuni în ceea ce privește modul în care puteți revoluționa strategia media, vă puteți asocia cu grupurile de afinitate și puteți gestiona conținutul.
Acest curs vă va obliga să încorporați toate punctele forte, crizele presante și obstacolele trecute în ADN-ul organizației, serviciilor sau mărcilor pe care vi se încredințează să le gestionați. Prin formularea unor campanii impecabile de relații publice, putem alinia strategia corporativă prin examinarea PR pentru a revitaliza relațiile cu părțile interesate, mass-media, evenimentele și comunicarea internă.
Cursul include, de asemenea, vizite la fața locului la organizații relevante pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Gestionarea comunicațiilor PR
- Originea relațiilor publice
- Comunicatii interne si externe
- Managementul relațiilor
- Înțelegerea canalelor de PR
Relații cu mass-media și strategie de presă
- Cele mai bune practici de PR
- Relații cu Media. Editori, deținători de opinie și jurnaliști
- Relații cu mass-media și tehnici de interviu
- Găsirea oportunităților de PR
Reputația corporativă și implicarea părților interesate
- Construirea unei reputații
- Măsurarea percepțiilor părților interesate
- Analiza atitudinală încurajând receptivitatea
- Excelentă imagine corporativă
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Managementul crizelor și problemelor
- Semnele crizei
- Gestionarea crizei
- Managementul problemelor și prioritizarea
- Rezolvarea Conflictelor
Planificarea Relațiilor Publice – Instrumente și Metodologie
- Semnele crizei
- Gestionarea crizei
- Managementul problemelor și prioritizarea
- Rezolvarea Conflictelor
Cadrul Etic al Relațiilor Publice
- Relații Publice, Etică și Responsabilitate
- Cea mai bună practică – Gestionarea și regenerarea reclamațiilor
- Integritate prin PR Insight
- Implicația responsabilității sociale corporative pentru PR
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs de PR este potrivit pentru:
- Directori de Marketing și Comunicare PR.
- Manageri media sau de marketing și directori de PR.
- Echipa de comunicare corporativă
- Executivi C-Suite
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs de PR, vei fi capabil să:
- Furnizați campanii de PR vizate care îmbunătățesc imaginea și reputația organizațiilor în fața părților interesate.
- Susține strategia de comunicare și media prin implicare, creare de mesaje și partajare de informații.
- Dezvoltați un barometru pentru a înțelege și interpreta punctele de vedere ale părților interesate pentru a crea percepții favorabile.
- Găsiți soluții la problemele de PR endemice și răspunsurile legate de criză.
- Creați un cadru PR de raportare și proceduri de remediere pentru a evidenția și rezolva preocupările.
- Implementați cele mai bune practici de PR de clasă mondială folosind teoria eticii, responsabilitatea și CSR.
- Dezvoltați o perspectivă practică asupra practicilor de lucru contemporane din domeniul dvs.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.