Managementul marketingului
London, Regatul Unit
DURATA
1 Weeks
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Prezentare generală
Acest curs va aduce o înțelegere extinsă a problemelor teoretice și practice legate de managementul marketingului. Accentul modulelor reflectă peisajul de marketing în schimbare și instrumentele necesare pentru a excela în domeniu. Atunci când succesul organizațional este susținut de dobândirea și păstrarea clienților, marketingul este probabil cea mai importantă disciplină comercială. Managementul de marketing vă va hrăni cu concepte de bază contemporane care pot fi aplicate pe piață.
Cursul va include, de asemenea, o vizită la fața locului la o organizație relevantă pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Planificarea pieței – Segmentare, direcționare, poziționare
- Analiza de segmentare
- Direcționarea consumatorilor
- Strategia de poziționare și repoziționare pe piață
- Crearea profilului clientului
Înțelegerea ciclurilor de viață ale produsului
- Planificarea ciclului de viață al produsului
- Creșterea la scară
- Gestionarea tranzițiilor și declinului
- Strategii de servicii încrucișate pentru produse
Comunicare de marketing, branding și design
- Creați campanii de marketing câștigătoare
- Principii de branding
- Managementul designului
- Soluții integrate de marketing
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Manageri de marketing, Manageri seniori, Manageri de marcă
- Directori de cont, echipa de comunicare corporativă, cercetători de date
- Directori de marketing, directori de design
- Directori, lideri și antreprenori
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, vei fi capabil să:
- Valorificați principiile avansate de management de marketing și aplicați-le planului de marketing.
- Aliniați atât strategia de marketing, cât și cea de branding pentru unitățile strategice de afaceri (SBU).
- Depanați aspectele subperformante și revoluționați managementul de marketing în organizație.
- Dezvoltați o perspectivă practică asupra practicilor de lucru contemporane din domeniul dvs.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.