
Curs in
Managementul Avansat al Sectorului Public London Business Training & Consulting

Introducere
Prezentare generală
Prin participarea la acest curs, veți explora rolul care este cerut managerilor de servicii end-to-end într-o autoritate publică, cu o examinare mai detaliată a unor elemente cheie.
De asemenea, veți putea gestiona cu succes serviciile publice pentru a atinge excelența în servicii și obiectivele comunității.
Cursul include vizite la fața locului la organizații relevante pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Îmbunătățirea sănătății publice și bunăstării
- „Cazul de afaceri” pentru investițiile în servicii publice
- Definirea sănătății publice și a bunăstării
- Explorarea modului în care serviciile publice ajută la obținerea unor rezultate mai ample
- Lucrul în parteneriat cu alte autorități publice
Gestionarea unui serviciu public end-to-end
- „Cazul de afaceri” pentru investițiile în servicii publice
- Definirea sănătății publice și a bunăstării
- Explorarea modului în care serviciile publice ajută la obținerea unor rezultate mai ample
- Lucrul în parteneriat cu alte autorități publice
Sectorul Public – Managementul oamenilor
- „Cazul de afaceri” pentru investițiile în servicii publice
- Definirea sănătății publice și a bunăstării
- Explorarea modului în care serviciile publice ajută la obținerea unor rezultate mai ample
- Lucrul în parteneriat cu alte autorități publice
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Gestionarea Finanțelor Publice
- Managementul bugetului pentru managerii operaționali
- Imperativul responsabilității în bani publici
- Lucrul cu experți financiari ca parteneri de livrare
- Obținerea maximă de la bugetele alocate și asigurarea rezistenței financiare
Sectorul public – Gestionarea schimbării
- Nevoia de schimbare mai degrabă decât de îmbunătățiri progresive
- Argumentarea pentru investiții în schimbare
- Asigurarea continuității și performanței serviciului în timpul unui program de schimbare
Implicarea părților interesate din sectorul public
- Identificarea și gestionarea părților interesate cheie
- Cum definesc părțile interesate furnizarea de servicii „valoare pentru bani”
- „Instrumentele” managementului părților interesate
- Rolul managerului de servicii în managementul părților interesate
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru managerii din sectorul public care sunt sau care urmăresc să fie lideri ai serviciilor publice de la capăt la capăt, adică întregul serviciu, mai degrabă decât elemente specifice.
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, vei fi capabil să:
- Concentrați-vă pe asigurarea faptului că toate elementele de serviciu sunt adecvate scopului actual și pe termen mediu.
- Păstrați o imagine de ansamblu asupra furnizării serviciilor.
- Înțelegeți când și cum să „interveniți” în operațiuni.
- Gestionați finanțele unui serviciu end-to-end.
- Îndeplinește rolul unui excelent manager de servicii.
- Înțelegeți rolul managerului de servicii în cadrul organizației mai largi.
- Deveniți un „custode” de încredere al serviciilor publice esențiale.
- Conduceți servicii care fac cu adevărat o diferență pentru comunitate.
- Dezvoltați o perspectivă practică asupra practicilor de lucru contemporane din domeniul dvs.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.