Management strategic de resurse umane și elemente esențiale de leadership
London, Regatul Unit
DURATA
2 Weeks
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Prezentare generală
Managementul strategic al resurselor umane este o explorare cuprinzătoare a resurselor umane și a relației cu o afacere. HR ar trebui să fie esențial în luarea deciziilor de afaceri, deoarece oamenii sunt cei care vor îndeplini obiectivele fiecărei inițiative. Acest curs îi duce pe participanți într-o călătorie în lumea afacerilor și oferind performanță.
Acest curs abordează aspectele fundamentale esențiale ale leadershipului în cariera dvs. Pathway . Amplasat pe parcursul cursului, folosind o combinație de dezbateri, studii de caz, cercetare și sesiuni de imersiune, veți explora prin experiență cum să deveniți mai deplin ca lider și să valorificați forța de muncă pentru a se transforma.
Cursul va include, de asemenea, vizite la fața locului la organizații relevante pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
HR și strategie corporativă
- Semnificația strategiei de resurse umane
- Abordări HR pentru dezvoltarea organizațională
- Strategii de afaceri și corporative
Procese HR
- Părțile interesate și responsabilitatea corporativă
- Politica și practica MRU cu impact ridicat
- Responsabilități de management de linie
Dezvoltare organizațională
- Instrumentele dezvoltării organizaționale
- Importanța culturii
- Dezvoltarea unei culturi eficiente
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Leadership – Căutarea excelenței
- Excelență în Leadership
- Misiunea de a fi cel mai bun
- Gestionarea schimbării prin ridicarea standardelor
- Clasament Analiză comparativă
Calități cheie de conducere
- Caracteristici și trăsături de conducere
- Ceea ce face mari lideri
- Mentalitatea psihologică a liderilor
- Conducerea cu rațiune, logică și emoții
Abilități de luare a deciziilor
- Procesul de luare a deciziilor
- Cum să convingi cu îndemânare
- Abordări conduse de echipă pentru luarea deciziilor
- Gândire critică structurată
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- directori de resurse umane
- Șefii funcțiilor HR
- Parteneri de afaceri HR
- Directori seniori de HR, manageri, consilieri și ofițeri care doresc să contribuie la dezvoltarea și implementarea strategiei de HR.
- Ofițeri șefi, președinți, membri ai Consiliului de administrație, directori de companie, șefi de departamente și toți cei de la cele mai înalte niveluri ale unei organizații interesați să dezvolte o cunoaștere aprofundată a resurselor umane strategice.
- Manageri seniori și directori de înaltă performanță.
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, veți putea înțelege:
- Natura strategică a resurselor umane și a strategiei corporative.
- Managementul părților interesate și responsabilitatea corporativă.
- Politica și practica MRU cu impact ridicat.
- Procesul de formulare și implementare a strategiei de dezvoltare organizațională.
- Principii de leadership și cum să le aplici.
- Stilurile de leadership și baza psihologică care stă la baza unui mare leadership.
- Abordări decizionale la nivel înalt pentru a oferi strategii solide de leadership.
- O perspectivă practică asupra practicilor de muncă contemporane din domeniul dvs.
- Cum să implementați un plan de acțiune la locul de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.