Management avansat de marketing strategic
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare generală
Organizațiile de vârf din lume recunosc și recunosc că strategiile de marketing pot oferi un avantaj competitiv. Când există o abordare centrată pe marketing a planificării de marketing, putem redefini valorile care conduc la planuri strategice de marketing de succes. Acest curs se concentrează pe aducerea unei perspective asupra inovației, oferind în același timp o rentabilitate a investiției pentru toate activitățile dvs. de marketing.
Acest curs va aduce, de asemenea, o înțelegere extinsă a problemelor teoretice și practice legate de managementul marketingului. Accentul modulelor reflectă peisajul de marketing în schimbare și instrumentele necesare pentru a excela în domeniu. Atunci când succesul organizațional este susținut de dobândirea și păstrarea clienților, marketingul este probabil cea mai importantă disciplină comercială. Managementul de marketing vă va hrăni cu concepte de bază contemporane care pot fi aplicate pe piață.
Cursul include vizite la fața locului la organizații relevante pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Strategie de marketing
- Definirea obiectivelor de marketing
- Crearea unei strategii de marketing
- Elementele unui plan de marketing
- Modele de marketing și studii de caz
Cercetare de piață, analiză și perspectivă
- Înțelegerea cercetării primare și secundare
- Consideraţii tehnologice în cercetare
- Cercetare cantitativă și calitativă
- Analiza tendințelor și prezentarea generală a pieței
Demografie, Psihologia Consumatorului și Psihografie
- Economie comportamentală și marketing
- Atitudini, valori și stiluri de viață
- Psihologia marketingului
- Date demografice și date
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Planificarea pieței – Segmentare, direcționare, poziționare
- Analiza de segmentare
- Direcționarea consumatorilor
- Strategia de poziționare și repoziționare pe piață
- Crearea profilului clientului
Înțelegerea ciclurilor de viață ale produsului
- Planificarea ciclului de viață al produsului
- Creșterea la scară
- Gestionarea tranzițiilor și declinului
- Strategii de servicii încrucișate pentru produse
Comunicare de marketing, branding și design
- Creați campanii de marketing câștigătoare
- Principii de branding
- Managementul designului
- Soluții integrate de marketing
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Planificatori media și directori de marketing
- Manageri de cont și manageri de marcă
- Managerii de marketing
- Directori de dezvoltare a afacerilor
- Manageri superiori
- Directori de cont, echipa de comunicare corporativă, cercetători de date
- Directori de marketing, directori de design
- Directori, lideri și antreprenori
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, vei fi capabil să:
- Utilizați instrumente analitice pentru a perfecționa strategia de marketing și eficacitatea organizației.
- Ghidează strategia de marketing organizațională care se concentrează pe randamentul investiției.
- Determinați cele mai bune canale și metodologie de marketing pentru a oferi campanii de marketing strategice impecabile.
- Valorificați principiile avansate de management de marketing și aplicați-le planului de marketing.
- Aliniați atât strategia de marketing, cât și cea de branding pentru unitățile strategice de afaceri (SBU).
- Depanați aspectele subperformante și revoluționați managementul de marketing în organizație.
- Dezvoltați o perspectivă practică asupra practicilor de lucru contemporane din domeniul dvs.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.