
Curs in
Management avansat al instalațiilor London Business Training & Consulting

Introducere
Prezentare generală
Cursul include, de asemenea, vizite pe site la organizații relevante pentru curs, astfel încât delegații să poată dezvolta o înțelegere a modului în care funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suportul post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dvs. de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.

Agendă
Rolul și contribuția managementului instalațiilor la organizație
- Dezvoltarea de strategii eficiente de gestionare a facilităților
- Alinierea strategiei de gestionare a facilităților la strategia competitivă organizațională
Portofolii de gestionare a facilităților
- Definirea portofoliului de gestionare a facilităților
- Stabilirea unor niveluri eficiente de servicii pentru clienți
- Stabilirea indicatorilor cheie de performanță
Managementul facilităților - Conformitate și guvernanță
- Asigurarea conformității calității
- Asigurarea conformității legale
- Monitorizarea, gestionarea și raportarea performanței managementului instalațiilor
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra funcționării interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniștii practicanți.
Procesul de gestionare a facilităților - Managementul contractorilor
- Dezvoltarea și îmbunătățirea Procesului „Snagging”
- Gestionarea contractorilor și a subcontractanților
- De gestionare a întreținerii
Managementul riscului în instalații
- Înțelegerea și gestionarea riscului ciclului de viață
- Gestionarea contractelor cheie de facilități
- Gestionarea contractanților și a subcontractanților de păstrare
Strategia de gestionare a facilităților
- Strategia și executarea managementului facilităților
- Managementul eficient al oamenilor
- Stabilirea factorilor critici de succes
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra funcționării interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniștii practicanți.
Evaluarea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Managerii de facilități
- Administratori imobiliari
- Ofițeri de audit intern / guvernanță / conformitate.
Rezultatele învățării
La finalizarea acestui curs, veți:
- Înțelegeți rolul și contribuția funcției FM.
- Fiți capabil să definiți și să gestionați portofoliile și tipurile de active de gestionare a facilităților cheie.
- Asigurați conformitatea atât din punct de vedere al calității, cât și al respectării standardelor legale.
- Crearea, dezvoltarea și implementarea strategiei de gestionare a facilităților.
- Gestionați în mod eficient principalii și subcontractanții - inclusiv gestionarea blocajelor și a reținerilor, atât operațional, cât și contractual.
- Gestionarea și dinamica eficientă a oamenilor.
- Dezvoltați o perspectivă practică asupra practicilor de lucru contemporane în domeniul dvs.
- Implementați un plan de acțiune la locul de muncă, folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.