Excelență în managementul calității avansat
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
9 days
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prin participarea la acest curs, veți ști cum să vă asigurați că calitatea este încorporată în produsele și serviciile dvs. încă din etapele inițiale de proiectare ale dezvoltării produselor și serviciilor dvs.
Succesul sau eșecul programului dumneavoastră de management al calității va depinde în mare măsură de oamenii din organizația dumneavoastră.Acest curs vă va oferi abilitățile și cunoștințele necesare în domeniul resurselor umane pentru a vă asigura că programul dvs. de management al calității este de succes.
Prin participarea la acest curs, veți înțelege, de asemenea, importanța lanțului de aprovizionare pentru succesul programului dumneavoastră de management al calității.Vă ajută să îmbunătățiți implicarea cu lanțul dvs. de aprovizionare.
Vă veți dezvolta abilitățile tehnice de management al calității prezentându-vă instrumentele și tehnicile de bază.
O modalitate eficientă de evaluare a eforturilor dumneavoastră de management al calității este să fie auditată.Acest curs subliniază procesul de audit și prezintă principalele premii de calitate pe care multe organizații le folosesc ca mijloc de auto-audit.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă.Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Design pentru calitate
- Design, inovare și îmbunătățire
- Controlul și managementul proiectării
- Standarde și specificații
- Design de calitate în sectorul serviciilor
Managementul calității – factorul HR
- Oameni și structură organizatorică
- Munca în echipă pentru calitate
- Comunicații pentru calitate
- Training pentru calitate
Managementul calității în lanțul de aprovizionare
- Practica de achizitii in managementul calitatii
- Relatii client-furnizor
- De la contract la parteneriat
- Inovație în lanțul de aprovizionare
- Lanțul de interdependență
Implementarea funcțiilor de calitate – Casa Calității
- A face față nevoilor clienților
- QFD principalii pași
- Încorporarea nevoilor clienților în definirea produsului și procesului
- Implementarea QFD
Instrumente, sisteme și tehnici de management al calității
- Instrumente și tehnici de bază
- Analiza modului de defecțiune, efectului și criticității (FMECA)
- Controlul statistic al procesului (SPC)
- Îmbunătățirea performanței de întreținere
Audituri de calitate, premii și implementare
- Audituri de calitate
- Malcolm Baldrige, Premiul Deming și Premiile europene de calitate
- Implementarea managementului calitatii
- Managementul schimbării
Managementul Calitatii in Sectorul Servicii
- Calitatea în organizațiile de produse versus organizațiile de servicii
- Dimensiunile calitatii in servicii
- Cum să obțineți calitatea serviciilor
- Excelența în serviciul clienți și satisfacția clienților
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Directori de operațiuni
- Se ocupa de mentenanta si managementul operatiunilor
- Directori superiori, manageri, consilieri și ofițeri care doresc să dezvolte o cunoaștere aprofundată a managementului calității.
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, vei:
- Apreciază necesitatea de a încorpora calitatea încă din etapele de proiectare.
- Înțelegeți cum oamenii din organizația dvs. vă pot atinge obiectivele de calitate.
- Dezvoltați abilitățile necesare pentru a colabora cu lanțul dvs. de aprovizionare pentru a obține calitatea.
- Apreciați instrumentele și tehnicile de calitate pe care le aveți la dispoziție.
- Înțelegeți cum vă puteți atinge obiectivele de calitate prin utilizarea auditurilor și a premiilor de calitate.
- Examinați complexitățile aplicării standardelor de calitate în furnizarea de servicii.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.