Excelență în leadership avansat
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare generală
Acest curs abordează aspectele fundamentale esențiale ale leadershipului în cariera dvs. Pathway . Amplasat pe parcursul cursului, folosind o combinație de dezbateri, studii de caz, cercetare și sesiuni de imersiune, veți explora prin experiență cum să deveniți mai deplin ca lider și să valorificați forța de muncă pentru a se transforma.
Prin participarea la acest curs intensiv, veți stăpâni leadershipul cu o gamă largă de abilități și cunoștințe care vă vor depăși potențialul. Prin contextualizarea abilităților umaniste cu abilitățile tale de conducere vei descoperi calea cu cea mai mică rezistență pentru atingerea obiectivelor. Procedând astfel, veți beneficia de mai mult timp pentru a crește organizația datorită câștigurilor în eficacitate și eficiență dobândite.
Cursul va include, de asemenea, vizite la fața locului la organizații relevante pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Leadership – Căutarea excelenței
- Excelență în Leadership
- Misiunea de a fi cel mai bun
- Gestionarea schimbării prin ridicarea standardelor
- Clasament Analiză comparativă
Calități cheie de conducere
- Caracteristici și trăsături de conducere
- Ceea ce face mari lideri
- Mentalitatea psihologică a liderilor
- Conducerea cu rațiune, logică și emoții
Abilități de luare a deciziilor
- Procesul de luare a deciziilor
- Cum să convingi cu îndemânare
- Abordări conduse de echipă pentru luarea deciziilor
- Gândire critică structurată
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Împuternicirea forței de muncă
- Analiza situațională a lui Blanchard și relabilitatea în conducere
- Conducere centrată pe persoană și planificare a succesiunii
- Teoria Contingenței Fielders
- Dezvoltarea unei forțe de muncă bazate pe performanță
Influențarea cu Integritate
- Stăpânirea abilităților de comunicare umanistă
- Responsabilitate de conducere
- Abordări ale leadership-ului transparent
- NLP arta influenței Modele PACE + LEAD
Abilități de negociere pentru lideri
- Crearea rezultatelor câștig-câștig
- Dezvoltarea flerului pentru negociere
- Metodologie și tehnici de negociere dovedite
- Înțelegerea intereselor, pozițiilor și beneficiilor
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Manageri superiori și directori pe un plan de succesiune.
- Șefii de departamente
- Directori și Antreprenori
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs de formare, vei fi capabil să:
- Înțelegeți cuprinzător principiile de conducere și aplicați-le.
- Explorați stilurile de conducere și baza psihologică care stă la baza unui mare leadership.
- Aplicați abordări de luare a deciziilor la nivel înalt pentru a oferi strategii solide de leadership.
- Stăpânește aspectele cheie ale leadershipului folosind un amestec de considerații pragmatice și logice.
- Îmbunătățiți-vă atât abilitățile interpersonale, cât și cele intrapersonale pentru a crește influența și persuasiunea.
- Dezbateți și negociați astfel încât să obțineți acceptarea părților interesate pentru a continua misiunea organizației.
- Dezvoltați o perspectivă practică asupra practicilor de lucru contemporane din domeniul dvs.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.