
Curs in
Elemente esențiale de management pentru asistenții personali executivi London Business Training & Consulting

Introducere
Prezentare generală
Un secretar executiv sau un PA eficient va avea la dispoziție un set de instrumente pentru a executa eficient acest rol. Acest curs este conceput pentru a vă dezvolta cunoștințele și abilitățile de management pentru a vă îmbunătăți performanța în locul de muncă.
Cursul va include, de asemenea, o vizită la fața locului la o organizație relevantă pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Tehnici de management al timpului și productivitate
- Importanța managementului timpului
- Matricea de prioritate
- Managementul timpului – personal vs profesional
- Setul de instrumente pentru managementul timpului
Organizarea de intalniri si evenimente
- Planificarea, executarea si monitorizarea evenimentelor
- Gestionarea bugetului evenimentelor
- Abilitati de management al furnizorilor
- Planificarea și livrarea eficientă a întâlnirilor
Office IT și managementul înregistrărilor
- Ce este managementul înregistrărilor?
- Înregistrează ciclul de viață
- Sisteme de gestionare a înregistrărilor electronice vs. hârtie
- Sisteme de productivitate de birou IT
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Secretari executivi
- Secretari superiori
- Asistenți executivi
- Asistenți personali
- Administratori superiori
- Administratori, secretari și asistenți care doresc să-și ducă cariera la următorul nivel.
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, vei fi capabil să:
- Dezvoltați cele mai eficiente abilități și tehnici în managementul timpului.
- Apreciază elementele cheie pentru organizarea de întâlniri și evenimente.
- Înțelegeți rolul unui bun management al înregistrărilor în organizații.
- Dezvoltați o perspectivă practică asupra practicilor de lucru contemporane din domeniul dvs.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.