Elemente esențiale de contabilitate și finanțe pentru manageri
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 săptămână
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare generală
Acest curs este pentru oricine care are nevoie de o înțelegere de bază a finanțării afacerilor și de informații despre luarea deciziilor operaționale.Se va:
- arată personalului operațional consecințele financiare ale activităților lor.
- să demonstreze că combinația dintre KPI și informații de management regulate este vitală pentru succesul operațional al unei organizații.
- explicați modul în care funcția financiară contribuie la utilizarea eficientă a resurselor.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă.Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Importanța managementului financiar
- Elementele managementului financiar
- Termeni și terminologie contabilă cheie
- Cum diferă numerarul și profitul
- Cele două situații principale de raportare financiară: contul de profit și pierdere și bilanţ
Măsurarea succesului financiar
- Măsurarea succesului managementului
- Măsurarea riscului și a rentabilității
- Importanța fluxului de numerar și a capitalului de lucru
- Bugetare și control bugetar
Gestionarea resurselor financiare
- Importanța comportamentului costurilor
- Managementul costurilor
- Opex și Capex
- Analiza pragului de rentabilitate
Comunicarea cu colegii dvs. contabili
- Definiți nevoia dvs. de informații financiare
- Efectuarea comunicării și feedback-ului sistemice și sistematice
- Utilizarea coaching-ului în două sensuri pentru a îmbunătăți înțelegerea reciprocă
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru personalul care doresc să-și îmbunătățească înțelegerea asupra modului în care contabilitatea și finanțele le pot ajuta în luarea deciziilor și cum influențează acest lucru asupra poziției financiare a organizației.
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, veți înțelege:
- Relevanța finanțelor pentru luarea deciziilor operaționale.
- Relația dintre măsurile operaționale și cele financiare.
- De ce o înțelegere mai profundă a costurilor și comportamentului costurilor poate ajuta personalul operațional.
- Cum să implementați un plan de acțiune la locul de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.