Dezvoltare strategică avansată pentru asistenții personali executivi
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Un secretar executiv sau un AP eficient va avea la dispoziție un set de instrumente pentru a executa eficient acest rol.Acest curs de formare pentru asistenți personali este conceput pentru a vă dezvolta cunoștințele și abilitățile de management pentru a vă îmbunătăți performanța la locul de muncă.
Valoarea unui bun secretar executiv sau PA este greu de cuantificat, mulți directori văd această persoană drept mâna lor dreaptă.Acest curs este conceput pentru a oferi PA modern instrumentele necesare pentru a excela atunci când lucrează cu directori.
Acest curs de formare pentru asistenți personali este conceput pentru a vă oferi o combinație de instrumente și cunoștințe pentru a fi un performer de top atunci când lucrați printre directorii C-Suite.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă.Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Tehnici de management al timpului și productivitate
Importanța managementului timpului
Matricea de prioritate
Managementul timpului – personal vs profesional
Setul de instrumente pentru managementul timpului
Organizarea de intalniri si evenimente
Planificarea, executarea si monitorizarea evenimentelor
Gestionarea bugetului evenimentelor
Abilitati de management al furnizorilor
Planificarea și livrarea eficientă a întâlnirilor
Office IT și managementul înregistrărilor
Ce este managementul înregistrărilor?
Înregistrează ciclul de viață
Sisteme de gestionare a înregistrărilor electronice vs. hârtie
Sisteme de productivitate de birou IT
Esențiale pentru a lua minute
Rolul celui care ia minutele
Pregătirea procesului verbal înainte de întâlnire
Abilități de luare eficientă a minutelor
Activități post întâlnire
Abilități de prezentare Excelență
Comunicări verbale
Pregătiți-vă pentru prezentare
Folosiți mijloace vizuale
Conectarea cu publicul
A face față fricii
Comunicare scrisă
Redactarea raportului
Scrisori de afaceri, e-mailuri și note
Ajutoare de scriere și șabloane
Scrierea de conținut online, inclusiv rețelele sociale
Oferirea și primirea de feedback constructiv
Ce este și ce nu este feedback-ul
Rezultatele feedback-ului eficient
Limbă pentru feedback bun
Orientări pentru feedback
Comunicare video eficientă
Înțelegerea tehnologiilor video
Lumini, sunet și cameră
Mediu și fundal
Crearea unui aspect profesional
Introducere în gândirea strategică
Ce este gândirea strategică?
Importanța strategiei pentru o organizație
Legătura dintre planificarea strategică și luarea deciziilor
Diferite tipuri și caracteristici de strategie
Introducere în Leadership
Leadership vs management
Stiluri clasice de conducere și strategii de conducere
Conducere autentică
Valori și leadership etic
Introducere în Inteligența Emoțională
Ce este Inteligența Emoțională (IE)?
Natura inteligenței
Abordarea EI
„partea întunecată” a EI
Îmbunătățiți-vă performanța prin conștientizarea de sine
Importanța conștientizării de sine
Conștientizarea de sine și performanța
Tipuri de personalitate – cine sunt eu?
Revizuirea cursului
Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs de formare pentru asistenți personali este potrivit pentru:
- Secretari executivi
- Secretari superiori
- Asistenți executivi
- Asistenți personali
- Administratori superiori
- Administratori, secretari și asistenți care doresc să-și ducă cariera la următorul nivel.
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs de formare pentru asistenți personali, veți fi capabil să:
- Dezvoltați cele mai eficiente abilități și tehnici în managementul timpului.
- Apreciază elementele cheie pentru organizarea de întâlniri și evenimente.
- Înțelegeți rolul unui bun management al înregistrărilor în organizații.
- Dezvoltați-vă abilitățile de prezentare pentru a vă îmbunătăți performanța.
- Înțelegeți elementele cheie pentru producerea unor comunicări scrise excelente.
- Apreciază importanța de a putea oferi feedback inspirator.
- Înțelegeți importanța gândirii strategice în luarea deciziilor executive.
- Dezvoltați-vă potențialul și abilitățile înnăscute de leadership.
- Apreciază rolul inteligenței emoționale în gestionarea mai eficientă a oamenilor.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.