Achiziții strategice avansate
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare generală
Începeți în achiziții sau reîmprospătați-vă abilitățile de achiziție după o pauză, înseamnă să vă familiarizați cu „Elementele esențiale” ale subiectului. Acest curs este ideal în acest scop. Cursul examinează modul în care au loc achizițiile corporative – de obicei pe o bază competitivă, dar uneori prin plasarea comenzilor directe la un furnizor. Cursul va evidenția avantajele și dezavantajele achizițiilor competitive și va analiza cine face ce și când o face. De asemenea, va parcurge pașii cheie ai procesului de achiziție și va examina exemple de documente de achiziție, cum ar fi Declarația de cerințe (cunoscută și sub denumirea de Scopul lucrării).
Excelența în achiziții înseamnă mai mult decât operarea unui proces. Sunt necesare abilități în gestionarea colegilor, a potențialilor furnizori și a conducerii superioare. Dar poate cel mai important ingredient este exercitarea judecății. Achiziționarea implică luarea de decizii și asta poate fi dificil. Un bun manager de achiziții trebuie să fie capabil să lase deoparte preferințele personale pentru anumiți furnizori și să opereze în mod transparent, dar în așa fel încât organizația pentru care lucrează să facă alegerile corecte. Aceste alegeri se bazează pe o definire adecvată a nevoilor și o evaluare a modului în care aceste nevoi pot fi satisfăcute și de către cine. Acest curs explorează aceste probleme în mod cuprinzător.
Managementul funcției de achiziții în sine – spre deosebire de managementul de către personalul de achiziții al contractorilor și furnizorilor – poate face diferența între a avea o echipă de furnizori de servicii pur administrativă, internă, care funcționează în fundal, sau o funcție importantă din punct de vedere strategic care poate ajuta la formarea succesul întreprinderii. Dacă șeful de achiziții este un manager de rang mediu, el sau ea poate să nu aibă urechea directorului executiv. Dar dacă compania are un Chief Procurement Officer în „C Suite”, care lucrează alături de colegii săi din Finanțe, Operațiuni și Tehnologie, atunci este corect să presupunem că achizițiile sunt considerate cheie pentru realizarea strategiei corporative. Acest curs analizează aspectele sale în cea mai mare influență și valoare adăugată.
Cursul include, de asemenea, vizite la fața locului la organizații relevante pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Fundamentele Achizițiilor
- Rolul Funcției de achiziții
- Planificarea Nevoilor Materiale
- Comparație între achizițiile publice și achizițiile private
Procesele globale de achiziții
- Achiziții competitive și necompetitive
- Ofertele și documentația licitațiilor
- Gestionarea unui proces deschis și transparent
- Evitarea greșelilor care ar putea anula achiziția
Aprovizionare cu achiziții
- Redactarea Declarației de cerințe/sfera de activitate
- Aprovizionarea furnizorilor
- Lucrul cu furnizorii aprobați
- Precalificare
- Repere ale evaluării ofertei
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Suport pentru Achiziții pentru Organizație
- Interfața dintre managementul lanțului de aprovizionare și achiziții
- Alternative competitive de achiziție
- Definirea nevoilor de afaceri (intrari, iesiri si rezultate)
Evaluarea furnizorilor și a ofertelor acestora
- Evaluarea tehnică a ofertelor-planificare și implementare
- Evaluarea comerciala a ofertelor-planificare si implementare
- Achiziții durabile
Negocierea celei mai bune oferte
- Instrumente și tehnici de negociere a contractelor
- Gestionarea atribuirii contractului
- Gestionarea obiecțiilor de la pierderea ofertanților
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Achiziții și strategie de afaceri
- Calea de dezvoltare pentru achiziții de la gestionarea tranzacțională la managementul lanțului valoric
- Achizitii Organizarea, structura si functiile postului
Gestionarea riscului de achiziții
- Ce riscuri ar trebui să aibă în vedere achizițiile?
- Un proces de identificare, analiză și răspuns la riscurile prioritare
- Riscuri importante ale lanțului de aprovizionare – studiu de caz
- Cum să gestionezi riscurile care se transformă în realitate
Achiziții – Măsurarea performanței și guvernare
- Beneficiile măsurării performanței achizițiilor
- Evaluarea eficacității și eficienței achizițiilor
- KPI pentru măsurarea performanței
- Sisteme informatice de achizitii
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Ofițeri de achiziții, analiști și manageri.
- Contract Ingineri si analisti.
- Cercetari cantitativi
- Consilieri comerciali
- Membrii echipei de achiziții
- Directori generali
- Directori însărcinați cu gestionarea contractelor.
- Administratorii de contract
- Oricine dorește să înțeleagă bine și să se implice în activitățile de achiziție.
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, vei avea:
- o înțelegere excelentă a elementelor esențiale ale proceselor de achiziții și justificarea adoptării unei abordări față de alta. Aceasta va include:
- selectarea celei mai bune strategii de achiziții pentru tranzacția dvs., în sectorul public sau privat.
- redactarea Declarației de cerință / Domeniul de activitate.
- învățând cum să atrageți potențiali furnizori, să-i precalificați pentru adecvare și să faceți o selecție.
- lucrul cu ofertele și documentația de licitație.
- Considerat „Cum arată achizițiile bune”.
- A înțeles opțiunile de metode de achiziție disponibile într-o situație dată.
- A învățat cum să efectueze o evaluare a propunerilor de la furnizori într-un mod corect și transparent.
- Exersat abilități de negociere.
- A înțeles problemele cheie legate de sustenabilitate în achiziții.
- Ați învățat despre valoarea pe care o poate aduce achizițiile pentru realizarea strategiei corporative.
- Am luat în considerare modul de structurare a funcției de achiziții, pentru a face cea mai mare diferență în interiorul organizațiilor.
- Abilități dobândite în activități importante de achiziții, cum ar fi analiza lanțului valoric, managementul portofoliului de achiziții și managementul categoriilor.
- Tehnici practicate în benchmarking-ul performanței echipei de achiziții.
- Perspectivă practică dezvoltată în practicile de lucru contemporane din domeniul dvs.
- Am conceput un plan de acțiune care să fie implementat la locul de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.