
Curs in
Abilități de management avansate esențiale London Business Training & Consulting

Introducere
Prezentare generală
Acest curs de management esențial vă va ajuta să vă dezvoltați aptitudinile și abilitățile manageriale printr-o abordare interactivă. Prin participarea la acest curs, veți învăța să identificați problemele și să le clasificați în domenii prioritare prin crearea de soluții. Apoi, prin analiză comparativă, veți sprijini și construi procese de management care vor stimula productivitatea și vor oferi rezultate.
Excelează-ți abilitățile de management, îmbunătățindu-ți competența și eficacitatea și motivându-ți echipa să reușească și să ofere rezultate. Dezvoltați-vă abilitățile de comunicare interpersonală și încurajați conștientizarea de sine intra-personală în voi și în ceilalți. Învață să influențezi în mod favorabil în timp ce gestionezi sarcini și probleme. Construiți și consolidați echipe performante și angajate.
Cursul include vizite la fața locului la organizații relevante pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Definirea Managerului Modern
- Cine este Managerul Modern
- Codurile profesionalismului
- Teoria aplicată a managementului
- Susținerea politicilor și procedurilor
Delegare efectivă
- Stabilirea sarcinilor de precizie
- Indicatori cheie de performanță și SLA
- Oferirea de îndrumări și instrucțiuni clare
Masterclass de comunicare și abilități interpersonale
- Stăpânirea limbajului corpului
- Tonalitate și conținut de comunicare
- Semiotica si Semantica
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Abilități creative de rezolvare a problemelor
- Creativitate vs inovație
- Probleme la soluții
- Mituri ale creativității
- Abilități de gândire laterală
Coordonarea echipelor eficiente
- Abilități de planificare a resurselor
- Modele de formații de echipă
- Rezolvați problemele echipei
- Teambuilding și crearea de încredere
Managementul conflictelor
- Gestionarea conflictelor interne/externe
- Furie, rezistență și rațiune
- Abilități de arbitraj și mediere
- Cele 5 etape ale conflictului
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Angajații de înaltă performanță care trec în management.
- Manageri de nivel superior și mediu.
- Lideri de echipă și manageri de linie.
- Șefii de departamente
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, vei fi capabil să:
- Dezvoltați un standard înalt de abilități profesionale de management pentru a ridica ștacheta.
- Îmbunătățirea procesului corect de delegare pentru a îndeplini obiectivele departamentale și de dezvoltare.
- Stăpânește abilitățile de comunicare pentru a dezvolta empatia, incluziunea și influența managerială.
- Rezolvați problemele recurente pentru a atinge întregul potențial al departamentelor.
- Aliniați echipele cu o atenție proporțională asupra talentului și dezvoltării abilităților.
- Rezolvați conflictele pentru a îmbunătăți relațiile la locul de muncă și concentrarea asupra locului de muncă.
- Dezvoltați o perspectivă practică asupra practicilor de lucru contemporane din domeniul dvs.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.