
Curs in
Curs: Management inteligent Lithuania Business College

Introducere
Posibile specializari:
Marketing digital | Managementul proiectelor durabile
Obiectivul programului de studii Smart management – program de studii menit să pregătească licență profesională calificată de profesioniști în managementul afacerilor care sunt capabili să se adapteze la mediul de afaceri în schimbare, cerințele actuale ale pieței muncii, înțelegerea provocărilor internetului și dezvoltarea comunicațiilor globale în societatea de astăzi. , impactul lor asupra mediilor de management și proceselor de management, capabile să aplice gândirea profesională și cunoștințele științifice integrate transformând managementul afacerii, răspunzând în mod adecvat acestor provocări, adoptând soluții inovatoare care sporesc avantajul competitiv și valoarea întreprinderii, gestionează eficient procesele de afaceri cu modele optime de management inteligent al performanței , tehnologii inteligente de internet și noi capacități de comunicații globale și să dezvolte și să dezvolte cu succes noi organizații inteligente.
Rezultatul programului
După absolvirea studiilor, o persoană:
- Cunoaște și înțelege conceptele esențiale ale studiilor de management, înțelege dezvoltarea administrației afacerilor, teoria și practica științei managementului, interacționează cu alte științe, aplică tehnologii inteligente.
- Cunoaște concepte de management și este capabil să aplice cunoștințele dobândite la deciziile de afaceri tactice și strategice, integrează eficient datele de afaceri și utilizează tehnologia informațională inteligentă.
- Cunoaște legile, directivele și reglementările UE, precum și actele juridice care reglementează activitățile de afaceri adoptate de instituțiile lituaniene.
- Cunoaște utilizarea sistemelor informaționale, gestionarea matricelor de date, utilizează practic tehnologii inteligente, software și software de calculator.
- Capacitatea de a identifica probleme, de a le evalua critic, de a analiza informații, de a utiliza sistemele de informații de afaceri, de a le oferi soluții.
- Capacitatea de a analiza resursele de afaceri și elementele mediului concurențial extern și de a le interpreta pentru proiecții viitoare, de a utiliza tehnologii inteligente și imagini și tehnologii interactive pentru a exprima rezultatele obținute și atinse.
- Capacitatea de a efectua lucrări analitice folosind tehnologii inteligente, de a aplica metodologia de cercetare și de a efectua cercetări privind marketingul, punctele slabe și punctele forte ale organizațiilor, să reflecteze asupra cunoștințelor și experienței dobândite, să anticipeze direcțiile de îmbunătățire, să pregătească și să prezinte un raport de cercetare.
- Capabil să utilizeze și să gestioneze cu intenție informațiile în planificarea, organizarea, conducerea, controlul proceselor de afaceri, executarea proiectelor individuale și de grup.
- Abilitatea de a identifica independent beneficiile inovației, de a iniția schimbări pozitive în organizație, de a aplica comunicări.
- Capabil să planifice și să aplice principiile de management al resurselor umane într-o organizație prin instalarea (folosind) software intranet.
- Abilitatea de a înțelege procesele de marketing digital, de a gestiona optimizarea motoarelor de căutare, rețelele sociale, media mobilă și de a crea și aplica conținut electronic pe baza strategiilor de marketing.
- Capabil să organizeze procese creative și să le aplice atât în gestionarea, cât și în participarea la gestionarea proiectelor durabile.
- Capacitatea de a identifica dileme etice și multiculturale, de a aplica cunoștințele sociale responsabile ale tehnologiilor internet, de a utiliza rețelele sociale pentru a gestiona organizații, de a dezvolta forme de participare electronică, de a reduce excluziunea socială.
- Capacitatea de a evalua în mod responsabil indicatorii sociali, culturali, economici și politici și schimbările din viața publică și de a lua decizii bazate pe considerente etice, juridice, sociale, economice și de securitate.
- Capacitatea de a exprima în mod rezonabil și fluent cuvinte în lituaniană corectă scrisă și vorbită și cel puțin într-o limbă străină, de a-și prezenta ideile în mod public, de a participa la dezbateri, de a-și evalua critic deciziile în contextul vieții sociale a organizațiilor.
- Capabil să promoveze leadershipul și munca în echipă atât direct, cât și prin grupuri de lucru virtuale de la distanță, să partajeze rezultate folosind tehnologii inteligente și imagini interactive bazate pe principiile responsabilității sociale și cetățeniei.
- Este capabil să gândească critic și să evalueze diferite argumente, să aplice principiile logicii inteligente și deductive, să dezvolte competențe personale.
- Capacitatea de a învăța independent în sfera profesională, de a îmbunătăți continuu abilitățile profesionale, de a înțelege importanța învățării pe tot parcursul vieții, responsabilitatea morală pentru impactul activității și rezultatele acesteia asupra societății.
Curriculum
Specializări
- Marketing digital - Instrumente de marketing digital, procese de socializare și marketing media, digitalizare de marketing, neuromarketing inteligent.
- Management sustenabil de proiect - Procese creative în managementul proiectelor, finanțare de proiect și management al calității, management de proiect internațional, management de proiect verde și albastru.
Domeniul principal de studiu - 148 de credite (inclusiv practicum)
Subiecte generale:
- Limba străină I, Limba străină II
- Psihologia comunicării
- Soluții matematice inteligente
- Filosofie aplicată a managementului (sociologie)
Subiecte de studiu:
|
|
Subiecte de specializare în marketing digital:
- Instrumente de marketing digital
- Rețelele sociale și procesele de marketing media
- Digitalizarea marketingului
- Neuromarketing inteligent
Subiecte de specializare Management de proiecte durabile:
- Procese creative în managementul proiectelor
- Managementul financiar si al calitatii proiectelor
- Managementul proiectelor internaționale
- Managementul proiectelor verzi și albastre
Practici:
- Practică introductivă (6 credite) - efectuată în Colegiu
- Practică de formare (9 credite) - efectuată într-o companie
- Practică profesională (15 credite) - efectuată într-o companie
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
După studii absolvenții vor fi capabili:
- Creați afaceri
- Organizează și analizează activitățile de afaceri
- Ai grijă de dezvoltarea afacerii
- Conduce personalul
- Dezvoltați proiecte și contracte de investiții
- Gestionați documentația de afaceri
Absolvenții sunt utili unităților de afaceri lituaniene și străine pentru diferite niveluri de management care își înființează și/sau își gestionează afacerile. Diverse certificate de organizare a afacerilor lituaniene, reprezentanțe ale companiilor străine și ale instituțiilor de stat, cunoștințe acumulate în timpul programului de studii despre universități și cunoștințe specifice, utilizate pentru îndatorare în lumea competitivă a afacerilor.
Oportunități de studii suplimentare
Absolvenții pot obține credite pentru rezultatele studiului dacă doresc să studieze în programe de licență universitare. După finalizarea studiilor suplimentare sau îndeplinirea cerințelor altor instituții de învățământ superior, aceștia au dreptul de a se înscrie la studii postuniversitare de master.