Vânzări și marketing, primul și al doilea an universitar (nivelurile 4 și 5)
Kingsgate International College
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 8.500 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Cursuri de nivel 4 și nivel 5 împreună: 8500 GBP studiu online, 12000 GBP pentru studii în campus; Nivel unic: 5400 GBP pentru studiu online, 9000 GBP pentru studiu în campus
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Nivelul de licență 4 (Vânzări și marketing) și Nivelul 5 (Diplomă extinsă în management) sunt un curs de 240 de credite conceput pentru a accelera cursanții către ultimul an al unei diplome universitare asociate în vânzări și marketing, care poate fi finalizată fie în Marea Britanie universitate în campus sau prin învățământ la distanță.
Modulele de nivel 4 și atribuțiile acestui curs sunt echivalente cu primul an de studii universitare, iar modulele de nivel 5 și alocările sunt echivalente cu cel de-al doilea an de studii universitare.
Acest curs este alcătuit din 10 module de nivel 4 (120 de credite) și 10 module de nivel 5 (120 de credite), fiecare nivel include și 10 sarcini scrise. Dacă un student decide să studieze doar la nivelul 4, acesta va primi 120 de credite și poate solicita o scutire de la primul an al unui curs universitar.
Fiecare modul constă în aproximativ 40 de ore de învățare ghidate de material, cu încă 30-50 de ore de material opțional de învățare. Aceste materiale cuprind exerciții recomandate, lecturi recomandate și resurse de internet.
Cum voi fi evaluat?
Evaluarea la Kingsgate International Colleg e este un proces foarte simplu:
- După ce ați finalizat un modul online, veți avea o evaluare online de finalizat. Această evaluare conține 30 de întrebări cu răspunsuri multiple. Veți avea o oră pentru a completa aceste întrebări la care se răspunde în seturi de cinci, astfel încât veți avea suficient timp pentru a vă examina și edita răspunsurile. După o oră, testul se va expira automat.
- După ce ați finalizat testul, rezultatele dvs. vor fi afișate imediat. Dacă ați trecut, veți primi un certificat de finalizare. Dacă nu ați trecut, veți primi o notificare cu privire la o „referință”, unde vi se va spune cum să reluați o evaluare a modulului la un cost de 30 GBP. Puteți finaliza aceste module în propriul ritm, deoarece nu există un termen limită pentru finalizarea cursului.
- După ce modulele online au fost finalizate cu succes, veți putea prelua sarcinile scrise finale, furnizate de Kingsgate International College , care vă testează cunoștințele și înțelegerea modulelor. După finalizarea cu succes a acestor opt sarcini, veți primi diploma (de la organizația care acordă).
- Apoi, veți fi eligibil să solicitați progresul la un curs de completare printr-o universitate recunoscută din Marea Britanie din campus sau prin învățământ la distanță .
Taxe de curs
Taxa pentru înscrierea la cursurile de Nivelul 4 și Nivelul 5 împreună este de 8500 GBP pentru studiul online sau 12000 GBP pentru studiile din campus . Alternativ, studenții se pot înscrie pe un singur nivel (nivelul 4 sau 5) pentru un studiu online de 5400 GBP sau fiecare studiu de campus de 9000 GBP .
Elevii pot efectua plata utilizând una din următoarele metode:
- Card de credit sau debit
- Transfer bancar
- Dobânzi fără dobândă lunare
- Paypal
- Western Union
Ce este inclus în costul cursului meu?
- Toate materialele de curs, inclusiv module on-line și sarcini scrise.
- Tutor personal cu 1-2-1 sesiuni Skype
- Suport pentru studenți dedicați
- Accesați un forum online de învățare socială
- Asigurarea marcajului și feedback
- Cardul gratuit NUS Extra în valoare de £ 12,00
- Laptop GRATUIT
- CV-ul gratuit de scriere ajuta la finalizarea cursului.
Universitate de top
Dacă decideți să completați o diplomă de licență completă printr-o universitate acreditată din Marea Britanie, costurile sunt enumerate mai jos. Vă rugăm să rețineți, costurile de mai jos sunt doar pentru învățământ la distanță / online. Aveți opțiunea de a termina în campus, costurile vor varia în funcție de universitatea la care ați ales să finalizați ultimul an.
Universitatea Northampton
- Licențiat în afaceri și management - 3800 GBP
- BSc (Hons) în reîncărcarea contabilității internaționale - 3800 GBP
Universitatea din Derby
- Studii superioare până la BA - £ 4400
Universitatea din Worcester
- BA (Hons) Administrarea afacerilor Anul final de finalizare - £ 4000
Universitatea din Sunderland - în campus
- BA (Hons) Afaceri și management (anul 3) - 9250 GBP
Universitatea Coventry
- BA (Hons) Top-up - progresie de la ATHE Level 5 Diploma extinsă în Management, taxa £ 9,560
Universitatea din Bolton
- BA (Hons) Top-up, taxa £ 10,250, durata 2 semestre
Noua Universitate din Buckinghamshire
- BA (Hons) de completare, taxa £ 3,000
Universitatea Southern Cross
- Licențiat în Afaceri.
- Bachelor of Business Administration.
- Licențiat în Afaceri și Managementul Evenimentelor.
Sunt eligibil pentru acest program?
Pentru a vă înscrie la cursul de nivelul 4, trebuie să aveți cel puțin 18 ani și să aveți o educație secundară completă. Înainte de a vă înscrie la cursul de nivelul 5, trebuie să fi atins un nivel 4 sau echivalent.
Modulul de nivel 4
Mediul de afaceri
Ce îți vine în minte când te gândești la cuvântul „mediu”? Probabil că te gândești la împrejurimi și la condițiile și influențele împrejurimilor. În mod similar, mediul de afaceri se referă la mediul înconjurător al unei organizații - mediul său extern, precum și mediul său intern.
Clienții și Serviciul Clienți
Acest modul începe prin a privi clienții și cum iau decizii cu privire la achizițiile lor. Ce factori se gândesc atunci când cumpără un ciocolată, legume, o carte, un frigider sau o casă? Cum decid întreprinderile care să utilizeze când cumpără un nou sistem informatic? Înainte de a putea începe să comercializați persoane, trebuie să aveți niște idei clare despre modul în care acestea gândesc și să înțeleagă atributele și beneficiile pe care le caută.
Mix de marketing
În marketing, o companie se confruntă cu două tipuri de variabile. În primul rând, există variabilele asociate mediului extern; mediul care înconjoară organizația alcătuit din macro-mediu (mediul larg format din dimensiuni politice, economice, socio-culturale, tehnologice) și micro-mediu (structura competitivă a industriei în care își desfășoară activitatea compania). O companie nu are control direct asupra acestor variabile externe. Al doilea set de variabile conține variabile operaționale; factori asupra cărora o companie are control deplin.
Planificarea marketingului și vânzărilor
Marketingul și vânzările sunt fundamentale pentru afaceri, indiferent de sector. În sectorul privat, este acceptat faptul că marketingul și planificarea vânzărilor sunt esențiale pentru a atinge profitabilitatea și succesul pe piață. În sectorul public și în cel caritabil, accentul nu se pune pe profit, ci pe satisfacția clienților (sau mai larg, a părților interesate). Marketingul joacă din ce în ce mai mult un rol-cheie în sectorul non-profit pentru a sensibiliza problemele și a promova cauzele, luând în considerare nu doar clienții (destinatarii), ci și donatorii.
IT în afaceri
Există dovezi clare că tehnologia informației oferă un avantaj competitiv, indiferent de sfera de afaceri pe care o operează o organizație.
Pentru a obține un avantaj, managerii trebuie să știe cum IT poate fi utilizat în procesele interne și externe pentru a oferi o valoare mai bună clientului final.
Gestionarea și utilizarea marketingului
Acest modul vă va oferi o introducere cuprinzătoare a marketingului. Se intenționează a fi relevant pentru gestionarea și funcționarea organizațiilor din multe domenii diferite ale economiei, inclusiv cele care nu funcționează pentru profit.
Clienții și nevoile acestora
Scopul marketingului modern este de a identifica și apoi satisface nevoile și dorințele fiecărui client. Acest lucru se face adesea prin construirea de relații cu clienții și utilizarea acestor relații pentru a crea o comunicare bidirecțională între cele două părți. Clientul comunică preferințele sale, iar compania comunică informații despre produse care vor satisface nevoile și dorințele clientului.
Comunicare E-Marketing
Succesul World Wide Web și proliferarea internetului și a tehnologiilor asociate au revoluționat modul în care organizațiile își desfășoară activitatea. Cea mai aparentă schimbare a fost sprijinul oferit prin tehnologie pentru o serie de operațiuni tradiționale, cum ar fi vânzările, comunicările, serviciile pentru clienți și marketing.
Vânzări de înaltă performanță
Succesul unei organizații depinde de o serie de factori, inclusiv operațiunile, strategia de marketing, managementul resurselor umane și vânzările sale. Unul dintre cele mai comune criterii utilizate pentru evaluarea succesului organizației este creșterea vânzărilor. Acesta este un indiciu că organizația reușește să-și mențină clienții existenți, dar atrage și interesul urmat de vânzările de pe piețe noi.
Strategie de marketing
Cum procedează organizațiile să dezvolte strategii într-un mediu de marketing complex? Cum evaluează oportunitățile și amenințările? Pe ce piețe și segmente le vizează și de ce? Care poziții pe piață joacă la punctele forte ale unei organizații? Ce portofoliu de produse ar trebui menținut pentru valoarea pe termen lung? Acestea sunt câteva dintre întrebările pe care le vom adresa.
Modulul de nivel 5
Managerul antreprenorial
Ce este un antreprenor? Examinați abilitățile și calitățile antreprenoriatului.
Structuri organizatorice
De ce sunt organizațiile structurate în modul în care sunt? Ce determină structura optimă și cum diferă între organizații? În acest modul, cursanții vor analiza numeroasele modele și teorii care alcătuiesc structura organizațională.
Analiza practică a contabilității
Învățătorii vor completa exerciții în conturile din cadrul acestui modul pentru a înțelege ce ne spun și acțiunile pe care le pot genera analizele.
Planificarea afacerii și stabilirea obiectivelor
Care este afacerea care încearcă să se realizeze? Ce va face? Cum o va face? Acest modul se concentrează asupra creării unor obiective clare și a unor planuri clare de realizare a unui obiectiv clar.
Politică și afaceri
Impactul politicii asupra afacerilor și modul în care aceasta poate ajuta sau împiedica afacerea. Acest modul va educa elevii cu privire la impactul economic, exporturile și sprijinul guvernamental.
Dreptul afacerilor
Explorați responsabilitățile statutare ale managerilor, în timp ce elevii studiază legile directorilor de afaceri și de afaceri.
Gestionarea în lumea de astăzi
Afaceri în lumea modernă. Acest modul se concentrează pe guvernare și egalitate ca pe un mijloc de a face bine în afaceri.
Managementul performantei
Înțelegerea modului în care oamenii și afacerea dvs. pot îmbunătăți în mod continuu împreună, elevii vor examina structurile de recompensare, CPD, formare și dezvoltare pentru a asigura performanțe ridicate în afaceri.
Planificarea marketingului și vânzărilor
Elevii vor analiza modul în care piețele, clienții, concurenții și produsele se pot uni într-un plan coerent.
Abilități cantitative
La finalizarea cu succes a acestui modul, elevii vor cunoaște exercițiile numerice și vor înțelege utilizarea lor în contextul afacerii. Diploma ATHE la nivel 4/5 extins în Management are 10 module și 8 sarcini scrise la fiecare nivel. La terminarea modulelor, elevii vor avea acces la misiuni. Atribuțiile sunt de aproximativ 3000-5000 de cuvinte fiecare. Elevii beneficiază de suport pentru module și sarcini prin secțiunea "Tutor" a platformei de învățare.
Carieră
Completarea cu succes a Nivelului 4 de Licență (Vânzări și Marketing) și Nivelul 5 (Diploma Extinsă în Management) și ultimul an al programului de licență acreditat va oferi studenților acreditările necesare pentru a continua și de a aplica pentru un loc de muncă în marketing, vânzări, resurse, management sau consultanță de afaceri.
Cât o să dureze?
Elevii pot învăța într-un ritm care le convine. Nu există limite de timp sau termene limită cu CCI. Cursanții pot studia modulele în orice ordine, în orice moment.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Sales Diploma
- Online