Diplomă de hotel și ospitalitate, Universitatea I și II An (nivel 4 și 5)
Kingsgate International College
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 8.500 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Cursuri de nivel 4 și nivel 5 împreună: 8500 GBP studiu online, 12000 GBP pentru studii în campus; Nivel unic: 5400 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Pregătiți-vă pentru o carieră interesantă în industria ospitalității prin intermediul cursului de management hotelier online.
Studenții din programul nostru online de gestionare a ospitalității vor urma un curs de nivel 4/5 240 de credite , conceput pentru a pregăti studenții cu abilitățile necesare pentru a fi un angajat competent în industria ospitalității. În timpul programului de gestionare a hotelului, studenții vor avea capacitatea de a accesa suportul tutorialului și seminarii web, un forum de învățare socială și materiale suplimentare pentru a ajuta la finalizarea diplomei lor.
Fiecare modul cuprinde 40 de ore de învățare ghidate de material, cu materiale suplimentare opționale de 30-50 de ore, care cuprind exerciții recomandate, lecturi recomandate, resurse Internet și exerciții de auto-testare.
După absolvirea evaluărilor online și a sarcinilor scrise, elevii vor primi o diplomă de licență ATHE și vor putea să completeze o diplomă de licență.
Taxe de curs
Taxa pentru înscrierea la cursurile de Nivelul 4 și Nivelul 5 împreună este de 8500 GBP studiu online și 12000 GBP pentru studiul în campus . Alternativ, studenții se pot înscrie pe un singur nivel (nivelul 4 sau 5) pentru 5400 GBP fiecare .
Elevii pot efectua plata utilizând una din următoarele metode:
- Card de credit sau debit
- Transfer bancar
- Dobânzile lunare gratuite
- Paypal
- Western Union
Ce este inclus în costul cursului meu?
- Toate materialele de curs, inclusiv module on-line și sarcini scrise.
- Tutor personal cu 1-2-1 sesiuni Skype
- Suport pentru studenți dedicați
- Accesați un forum online de învățare socială
- Asigurarea marcajului și feedback
- Cardul gratuit NUS Extra în valoare de £ 12,00
- Laptop GRATUIT
- CV-ul gratuit de scriere ajuta la finalizarea cursului.
Sunt eligibil pentru acest program?
Pentru a vă înscrie la un curs de nivel 4, trebuie să aveți cel puțin 18 ani și să aveți un învățământ secundar complet. Înainte de a vă înscrie la nivelul 5, trebuie să finalizați nivelul 4.
Universitate de top
La finalizarea acestui curs, studenții au posibilitatea de a finaliza al treilea an al unui program de licență (BA Top-up) dintr-o serie de universități din Marea Britanie. Programul de completare poate fi studiat online sau în campus.
Studenții pot aplica la orice universitate care oferă BA Top-up, enumerate mai jos, unele universități care oferă programul BA Top-up în hotel și ospitalitate:
Universitatea din Bournemouth
- BA (Hons) International Hospitality & Tourism Management
Universitatea din Central Lancashire
- Managementul în Hospitality BA - Top-up
Universitatea din Sunderland
- Managementul Turismului și Ospitalității Internaționale (Top-Up) BSc (Hons)
Universitatea din Northampton
- Managementul turismului internațional (Top-Up) BA
Modulul de nivel 4
Produse alimentare și băuturi
Elevii vor dobândi o înțelegere a proceselor implicate în operațiunile de alimentație și băuturi, inclusiv aspectele practice ale producției și serviciilor de alimentație și băuturi.
Siguranța și igiena alimentară
Elevii vor înțelege necesitatea respectării reglementărilor și vor gestiona eficient procedurile de asigurare a siguranței alimentare.
Ospitalitate și servicii de menaj
Elevii vor înțelege rolul departamentului de menaj în cadrul unei ospitalieri. Această unitate va identifica importanța departamentului de menaj și impactul pe care îl are asupra operațiunii de ospitalitate.
Serviciu clienți
Elevii vor fi capabili să înțeleagă importanța unei instituții de ospitalitate axate pe client într-un mediu competitiv, efectuând cercetări privind cerințele și așteptările clienților. Elevii vor dobândi, de asemenea, abilități pentru a oferi servicii excelente clienților și pentru a evalua beneficiile depășirii așteptărilor clienților.
Operațiuni de birou frontal
Elevii vor înțelege rolul departamentului de front office într-un cadru ospitalier. Această unitate va identifica importanța departamentului de front office și impactul pe care îl are asupra operațiunii generale de ospitalitate.
Introducere în finanțe
Elevii vor înțelege principiile costurilor în cadrul ospitalității și conținutul declarațiilor financiare cheie utilizate, împreună cu tehnicile contabile de bază utilizate pentru a le produce și analiza.
Turism global și ospitalitate
Elevii vor înțelege dimensiunea și domeniul de activitate al industriei turismului și ospitalității globale. Unitatea examinează influențele care o influențează și creșterea mărcilor sale pe piețele internaționale.
Marketing
Elevii vor putea să înțeleagă principiile cheie ale conceptului de marketing și să relaționeze rolul mixului de marketing cu industria ospitalității. Elevii vor înțelege ciclul de marketing și vor putea să elaboreze o campanie de promovare.
Implicarea angajaților
Elevii vor înțelege conceptul angajamentului angajaților și componentele cheie. Elevii vor putea să evalueze modul în care implicarea angajaților poate avea un impact asupra performanței generale a afacerii, introducând strategii și practici specifice.
Instruire și CPD
Elevii vor putea folosi diferite metode pentru identificarea nevoii de instruire într-un cadru de ospitalitate. Elevii vor înțelege modul în care indivizii învață în moduri diferite și importanța selectării celei mai eficiente metode de formare. Elevii vor putea apoi să planifice, să proiecteze, să livreze și să evalueze eficacitatea unei sesiuni de instruire sau a unui program. Studenții vor fi, de asemenea, introduși la conceptul de dezvoltare profesională continuă și la necesitatea și relevanța pentru acesta într-un cadru de ospitalitate.
Modulul de nivel 5
Managementul lantului alimentar si al bauturilor
Elevii vor înțelege sistemele și procedurile lanțului de aprovizionare și modul în care organizațiile le utilizează pentru a procura, produce și pregăti alimente și băuturi din industria ospitalității, atât pe plan intern, cât și la nivel global. Această unitate demonstrează modul în care managementul lanțului de aprovizionare este esențial pentru funcționarea eficientă și pentru obținerea unui avantaj competitiv.
Administrare de calitate
Elevii vor putea înțelege conceptul de management al calității și al calității și îl vor aplica într-un cadru ospitalier. Elevii vor putea analiza, evalua și implementa un sistem de management al calității într-o organizație de ospitalitate.
Evenimente și managementul conferinței
Elevii vor înțelege problemele operaționale care stau la baza evenimentelor de succes și a managementului conferințelor. Această unitate examinează o gamă largă de evenimente și discută procesele și considerentele implicate.
Managementul relațiilor cu clienții
Elevii vor înțelege importanța managementului relației cu clienții (CRM) pentru organizațiile de ospitalitate și vor recunoaște procesele necesare pentru a-i asigura eficacitatea.
Gestionarea oamenilor
Elevii sunt capabili să dobândească o înțelegere a principiilor cheie ale comportamentului managementului și a unei game de stiluri, roluri, responsabilități, caracteristici și abilități de management. Elevii vor fi capabili să înțeleagă eficacitatea diferitelor structuri organizatorice prin studierea designului și culturii într-un cadru de ospitalitate.
Probleme actuale în managementul resurselor umane
Elevii vor fi capabili să înțeleagă principiile cheie ale managementului resurselor umane (HRM) și problemele actuale pe care managerii de resurse umane (HR) trebuie să le ia în considerare atunci când își îndeplinesc rolul și responsabilitățile. Elevii vor înțelege, de asemenea, cum legislația actuală are un impact asupra funcției de resurse umane în managementul hotelier și al ospitalității.
Gestionare a veniturilor
Studenții vor putea înțelege care sunt elementele cheie ale gestionării veniturilor și cum afectează acest lucru prețul dormitoarelor hotelului. Elevii vor putea, de asemenea, să implementeze practicile de gestionare a randamentului într-un hotel și să stabilească o politică de overbooking.
Responsabilitatea socială a întreprinderilor
Elevii vor fi capabili să înțeleagă principiile cheie ale responsabilității sociale corporative (CSR) și ale dezvoltării durabile. Elevii vor afla despre impactul pe care îl au hotelurile asupra factorilor sociali, culturali și de mediu și despre modul în care industria hotelieră poate face diferența prin implementarea practicilor și procedurilor pentru a fi mai durabile.
Probleme contemporane
Elevii vor înțelege natura și impactul problemelor actuale și potențiale contemporane care afectează industria ospitalității. Această unitate va demonstra necesitatea ca organizațiile să fie flexibile și să se adapteze la mediile în continuă schimbare și cerințele clienților.
Planificarea afacerii
Elevii vor înțelege cum să creeze un plan de afaceri pentru un hotel sau o organizație de ospitalitate. Elevii vor învăța unde este situată afacerea pe piața actuală, vor măsura performanța și vor sugera oportunități de creștere.
Carieră
Pe parcursul studiului pentru diploma lor în managementul ospitalității, studenții vor dobândi abilități în gestionarea lanțului de aprovizionare cu alimente și băuturi, contabilitate și control al costurilor, marketing în hotel și agrement și multe altele. După finalizarea cu succes a cursului, studenții pot ocupa poziții la hoteluri, restaurante, stațiuni și alte proprietăți asociate din industria hotelieră și a hotelului.
Cât o să dureze?
Elevii pot învăța într-un ritm care le convine. Nu există limite de timp sau termene limită cu CCI. Cursanții pot studia modulele în orice ordine, în orice moment.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Hospitality - Hotel Operations Management
- Online Canada
Diplomă în Hospitality - Hotel Operations Management
- Online Canada
- Toronto, Canada
Diplomă în ospitalitate - Managementul operațiunilor hoteliere și de stațiune (HHRO)
- Barrie, Canada
- Collingwood, Canada + 1 Mai mult