Post-diplomă în Strategie de Marketing Digital
ISAG - European Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Porto, Portugalia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
În campus
Durata
165 ore
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.398 / per year *
Termen limită de aplicare
07 Oct 2024
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
* Tabel în vigoare pentru anul școlar 2023/2024
Introducere
DESCRIERE
Post-Licența în Strategia de Marketing Digital își propune să ofere o pregătire solidă care să permită rezolvarea problemelor de marketing, contribuind la îmbunătățirea procesului decizional al companiilor. Cu o echipă foarte specializată de profesori și consultanți, un program de predare și învățare actualizat, metodologii adecvate de predare și învățare și o dinamică operațională extrem de activă și practică, acest program inovator se concentrează pe aspectul online al rețelei de afaceri.
OBIECTIVE
- Creați și supravegheați campanii de marketing digital folosind noile medii digitale și măsurați impactul acestora;
- Gestioneaza prezenta, intr-o maniera profesionista, pe piata, beneficiind de tot potentialul retelelor de socializare;
- Implementează campanii de marketing digital și măsoară impactul acestora;
- Crearea de continut pentru domeniul digital pentru a capta atentia consumatorilor;
- Crearea de continut pentru prezenta in domeniul digital, respectand etica si cadrul legal aplicat in acest domeniu.
LIMBA DE PREDARE: portugheză
Curriculum
CONȚINUTUL CURSULUI
ANUL I
Fundamentele marketingului digital
- Strategie de marketing digital
- Management de proiect
- Creativitate digitală
- Drepturi legale digitale
Rezultatele marketingului digital
- Optimizare motor de căutare
- Web Analytics
Configurare marketing digital
- Sisteme de management al conținutului
- E-Commerce
- Marketing prin e-mail
- Publicitate grafică
- Social Media
- Marketing pentru influente
- Videomarketing
Proiectul Final
- Proiect de marketing digital