Curs de specializare NeuroMarketing în Afaceri
ISAG - European Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Porto, Portugalia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
În campus
Durata
56 ore
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 750 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Mar 2024
* Tabel în vigoare pentru anul școlar 2023/2024
Introducere
DESCRIERE
Acest curs combină un cadru teoretic cu o componentă practică dominantă pentru tema centrală a Neuroscience Applied Consumption, permițând astfel fiecărui student să identifice potențialul analizei comportamentale, al datelor psihofiziologice și electrofiziologice, aplicate în contextul consumului sau al interacțiunii cu indivizii de consum. .
Cursul vine cu un motor dinamic și inovator pentru a fi integrat în practicile existente în companii, iar combinat cu studii de piață mai tradiționale, conținutul cursului va fi complementar și va motiva schimbări structurale în companii și parteneri.
Acesta își propune să arate participanților importanța aplicării neuroștiinței în contextul strategiei de afaceri, al creării de produse, al strategiei de prețuri, al distribuției și al comunicării.
Cu acest curs, cursanții își vor schimba starea de spirit cu privire la intervențiile strategice care urmează să fie aplicate în companii, vor înțelege importanța identificării și a reacționa la stimuli, iar apoi vor adapta și crea produse, campanii, prețuri, site-uri web sau ambalaje capabile să implice clienții tăi.
OBIECTIVE
- Identifică noțiunile de bază de neuroanatomie și neurofiziologie ale creierului uman, pentru a ajunge la un nivel de bază/mediu;
- Înțelegerea răspunsurilor fiziologice și neuronale prin cercetări aplicate neuroștiinței consumatorilor cu mijloace tehnologice (Eyetracking, EEG, răspuns galvanic al pielii, printre altele);
- Ajută la înțelegerea comportamentului de cumpărare al consumatorilor și a proceselor lor de luare a deciziilor în lumina neuroștiinței aplicate;
- Înțelegerea principiilor științifice legate de aplicarea neuroștiințelor aplicate pe piață și consum în următoarele dimensiuni: produs, design, comunicare, ambalare și web.
LIMBA DE PREDARE: portugheză
Curriculum
CONȚINUTUL CURSULUI
ANUL I
- Neuro-uman
- Neuroștiințe aplicate consumului
- Studii, instrumente și metrici la dispoziția Strategiei de afaceri
- Neuro Strategie
- Neuro Design
- Neuro-Arhitectura zonelor de consum
- Neuroștiința aplicată comunicării
- Neuroștiința aplicată publicității
- Neurostiinta aplicata ambalajului
- Neuro Web Marketing
- Inteligența emoțională în afaceri
- Pitch Deck Brain