
Diplomă in
DIPLOMA MANAGEMENTULUI SERVICIILOR BANCARE Institute Of Business And Management Australia

Introducere
Această calificare este concepută pentru a reflecta o serie de roluri ale posturilor cu responsabilități de echipă și rezultate ale afacerii în centrele de contact cu clienții din instituțiile bancare sau alte instituții de preluare a depozitelor sau în mediile de servicii financiare cu amănuntul și / sau comerciale. Persoanele cu aceste roluri au autonomie în efectuarea operațiunilor tehnice, aplică soluții la o serie de probleme adesea complexe și cercetează, analizează și evaluează informații din diverse surse. Aceștia aplică inițiativa pentru a-și planifica, coordona și evalua propria muncă și oferă îndrumări celorlalți.
Nici o cerință de licențiere sau certificare nu se aplică acestei calificări în momentul publicării. Cu toate acestea, unele unități vor specifica cerințe relevante de licențiere, legislative și / sau de reglementare care au impact asupra unității. Consultați Ghidul de implementare FNS Volumul însoțitor pentru îndrumări privind cerințele.