Intelligence competitiv în Asia
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Informatie cheie
Locația campusului
Kuala Lumpur, Malaysia
Limbi Străine
Contactează şcoala
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 days
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jan 2025
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Intelligence competitiv în Asia
Curs Prezentare generală
In acest seminar de doua zile va lucra cu unul dintre lume "e mai de seamă gânditori strategice pentru a construi abilităţile dumneavoastră de informaţii competitive şi să adauge valoare reală pentru compania dvs. 'de afaceri performanţa. Cursul se concentrează pe o abordare structurată pentru colectarea, stocarea şi furnizarea de informaţii cheie pentru luarea deciziilor de management. Acesta prezintă principalele componente ale unui sistem de informaţii concurent într-o companie de spectacole şi în cazul în care inteligenta concurent încadrându-se în a oferi o imagine consolidată, care poate ajuta în dezvoltarea de strategii şi să furnizeze informaţii imediate pentru deciziile tactice.
 
 
De ce vă va participa?
Deciziile de sunet de marketing se bazează pe disponibilitatea de informaţii de piaţă, în scopul de a dezvolta strategii, de a decide cu privire la tactici sau de măsurare a performanţei.Toate acestea, în multe companii, informaţii esenţiale nu este corect colectate, analizate şi utilizate. Acest seminar de două zile vă trenuri pe cele mai noi tendinte in inteligenta concurent pentru a vă dota cu instrumentele necesare pentru a transfera informaţii de piaţă în strategiile esenţiale care ajută compania dumneavoastră să staţi în faţa competitorilor dvs. în Asia.
 
 
Nu vrei să
 
- Identificarea nevoilor de informare în cadrul organizaţiei dumneavoastră?
- Colectarea de informaţii în modul cel mai eficient (interne şi externe)?
- Conversia informaţiilor culese în informaţii de valoare?
- Comunicati concluziile dvs. pentru a conducerii superioare şi oferă prin prezenta o bază solidă pentru deciziile de strategie corporative?
- Construiţi profile concurent şi anticipa miscarile următorul lor?
- Exploata "slabiciunea concurenţilor şi de a submina punctele lor forte?
- Contracara orice acţiuni adverse concurente, folosind inteligenta?
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Programul Entrepreneurchef: Design, Creare și Strategie de Afaceri Restaurant
- Barcelona, Spania
Startup-ul Lean
- Barcelona, Spania
Premiul de competență în domeniul administrarii afacerilor: Nivelul II
- Santa Barbara, Statele Unite ale Americii