Curs de vară Management Brand Fashion
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Informatie cheie
Locația campusului
Florence, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.600
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
22 Nov 2024
Introducere
Cursul examinează relația dintre artă, cultură, marketing și branding, țintă și comunicare pentru a obține o înțelegere mai profundă a conceptului de strategie și a importanței unui produs.
Cursul de vară în Managementul mărcilor de modă examinează relația dintre artă, cultură, marketing și branding, țintă și comunicare pentru a obține o înțelegere mai profundă a conceptului de strategie și a importanței unui produs care nu este doar de înaltă calitate, ci și autentic și bine perceput. Scopul acestui curs este de a oferi studenților o înțelegere a relației dintre conceptul de marcă, identitatea acestuia și instrumentele de comunicare printr-o combinație de cultura modei și o analiză economică a sistemului modei.
Elevii vor înțelege profund procesele modei, cultura, stilul și cunoștințele digitale pentru a citi și interpreta sistemul, pentru a-i evalua punctele forte, pentru a înțelege mecanismele complexe și delicate care guvernează piața internațională, diferențele lor și nevoia constantă de a echilibrează identitatea mărcii cu inovația și durabilitatea.
Galerie
Studenți ideali
Cine este pentru?
Cursul este destinat studenților care au competență sau expertiză profesională de bază în domeniul de studiu și sunt interesați să-și dezvolte abilitățile profesionale. Participanții trebuie să fie familiarizați cu principalele mărci de modă și trebuie să fie motivați să lucreze independent sau în echipă.
Curriculum
Metodologie și structură
Un plan de studiu împărțit în cinci module alternează subiecte culturale, istorice și teoretice cu activități de cercetare și exerciții practice.
În cadrul cursului, prelegerile la clasă și exercițiile practice sunt folosite pentru a aprofunda părțile teoretice ale cursului prin punerea lor în practică în teren, precum și prelegeri și vizite.
În acest curs, studenții vor învăța despre studii de caz reale de modă pentru a înțelege strategiile de branding care țin cont de nevoile actuale ale companiilor și de identitatea unui brand. Oferind studenților posibilitatea de a studia și de a lucra direct în domeniu cu profesorii lor, ca parte a experienței lor academice, abordarea IED le oferă oportunitatea unică de a-și dezvolta legătura profesională cu sistemul de referință prin utilizarea instrumentelor și conceptelor legate de cultură. , definirea produsului și dinamica pieței.