Anul academic de marketing și comunicare moda - aportul de toamnă
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Informatie cheie
Locația campusului
Florence, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
9 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 14.000 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
04 Sep 2024
* taxa de înscriere 3.000 € + taxa de curs 11.000 €
Introducere
Acest curs se desfășoară în limba engleză
Moda este strâns legată de comunicare și marketing, deoarece acestea permit mărcilor să își comunice produsele, identitatea și strategia. Din acest motiv, este foarte important să puteți proiecta campanii publicitare, precum și să identificați și să organizați activități promoționale, prin cele mai adecvate canale de comunicare, pentru a transmite caracteristicile unui brand și a face publicitate produselor sale.
Anul academic de marketing și comunicare la modă vă permite să analizați relația dintre marcă, produse și public și rolul pe care îl joacă marketingul și comunicarea în industria modei. Veți explora modul în care mărcile își comunică mesajele cheie pe platforme promoționale, cum ar fi branding, publicitate, tipărit, media digitală și socială, merchandising vizual, medii de retail, evenimente și marketing experimental.
Cursul analizează în detaliu poziționarea și teoriile publicului țintă și analizează studii de caz specifice unor strategii de marketing și comunicare adoptate de cele mai renumite mărci.
Program: Lecțiile se desfășoară de luni până vineri, cu normă întreagă.
Galerie
Studenți ideali
Ţintă
Studenții care urmează al doilea an de studii universitare în comunicare, marketing sau stil de modă și profesioniștii care lucrează într-unul din aceste domenii, care caută să realizeze dezvoltarea carierei și abilități și cunoștințe suplimentare într-un domeniu specific.
Admitere
Burse și finanțare
Pentru a sprijini participanții în acoperirea taxei de participare, IED a activat un sistem articulat de facilități: Burse parțiale sau totale la taxa de școlarizare; Early Bird sunt facilități pentru studenții care finalizează înscrierea la termenele stabilite.; Finanțări cu posibilitatea de a achita taxa de școlarizare în rate datorită acordurilor cu firme ipotecare.
Curriculum
Metodologie și structură:
Calea educațională se bazează pe dobândirea cunoștințelor și abilităților culturale, metodologice, tehnice și tehnologice în domeniul ales. Cursul alternează lecțiile teoretice cu ateliere și întâlniri cu reprezentanți ai companiilor de top din sector.
Anul academic este alcătuit din semestrul de toamnă în marketingul modei și unul dintre cele două semestre de primăvară: comunicarea modei sau stilul modei.
Scopul cursului este de a vă învăța să dezvoltați gândirea analitică și critică, abilitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe, utilizarea unei comunicări eficiente și capacitatea de a oferi și de a primi feedback constructiv.
Prin semestrul de toamnă, aprofundați strategiile de marketing pe care mărcile le folosesc adesea și înțelegeți cum acestea pot fi măsurate în termeni de productivitate, prin poziționarea produselor, hărți perceptive și portrete ale consumatorilor.
Pe baza alegerii dvs., în timpul semestrului de primăvară, vă veți concentra pe lansarea unui nou produs, relansarea și repoziționarea mărcii sau veți dobândi pregătire în planificarea și comunicarea evenimentelor pentru modă, începând cu studiul cazurilor semnificative. , precum și să învețe cele mai eficiente metode pentru a gestiona un proiect, un client sau un eveniment cu instrumente digitale pentru a spori strategiile integrate de comunicare.
Clasamente
IED se străduiește să construiască un mediu de sprijin și o relație de colaborare cu partenerii. De aceea, IED oferă instrumentele necesare pentru a sprijini potențialii studenți în explorarea oportunităților, luarea deciziilor în cunoștință de cauză și proiectarea viitorului lor.
Datorită metodologiei inovatoare și succesului profesional al studenților IED, Ministerele Educației și Cercetării din țările în care IED operează direct – Italia, Spania și Brazilia – au acreditat oficial majoritatea cursurilor IED de licență și master.
Rezultatul programului
Veți învăța strategia de comunicare și cum să dezvoltați o narațiune scrisă, vizuală și digitală și să lansați, să promovați și să susțineți mărcile cu care vă conectați.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Veți învăța strategia de comunicare și cum să dezvoltați o narațiune scrisă, vizuală și digitală și să lansați, să promovați și să susțineți brandurile cu care vă conectați.
Cursul analizează în detaliu teoriile de poziționare și publicul țintă și analizează studii de caz specifice ale unora dintre strategiile de marketing și comunicare adoptate de cele mai renumite mărci.