Program de studii continue: Managementul produselor de modă
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Informatie cheie
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
6 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 6.400
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
19 Jan 2025
Introducere
Postuniversitar în Managementul Produselor de Moda oferă o viziune strategică asupra modului în care funcționează produsele de modă, ținând cont de poziționarea și valorile unui brand, astfel încât să își optimizeze colecțiile de la început până în momentul în care ajung la consumator.
În acest context extrem de competitiv, gradul postuniversitar favorizează înțelegerea proceselor de producție (management și organizare eficientă), a strategiilor de marketing și comunicare, precum și a mecanismelor de inspirație și capacitatea de a dezvolta tendințe dintr-o perspectivă creativă și culturală.
Programul realizează un echilibru între latura analitică și cea creativă și oferă cunoaștere a fiecărei arii funcționale cu care managerul de produs fashion este așteptat să interacționeze (retail, vizual, direcție artistică, comunicare) pentru a încuraja o strategie 360°.
Studenți ideali
Profilul studentului
- Creatori de modă care doresc să dobândească cunoștințe despre coordonarea colecțiilor și managementul produselor.
- Manageri de produs care doresc să-și extindă cunoștințele despre dezvoltarea de produse.
- Profesionişti de marketing care doresc să dobândească o cunoaştere aprofundată a produselor de modă.
- Profesioniști în comunicare care doresc să dobândească o cunoaștere aprofundată a produselor și proceselor de producție pentru a-și eficientiza campaniile.
- Profesioniști care lucrează în companii de modă care doresc să dobândească o cunoaștere aprofundată a tot ceea ce privește produsele și colecțiile și integrarea acestora cu alte departamente.
- Personal de resurse umane care dorește să înțeleagă cum funcționează toate departamentele legate de un produs de modă în cadrul unei organizații.
Admitere
Galerie
Curriculum
Metodologie
Prezentarea conținutului va fi împărțită în clase, module și exerciții care imită procesul și managementul unui proiect de modă profesională. Prin urmare, cursul va fi organizat în diferite tipuri de clase: ore teoretice, studii de caz, ateliere de lucru, discuții cu profesioniști, proiecte și proiecte finale.
Program de predare
- Sistemul Modei
- Istoria critică a modei
- Analiza tendințelor
- Direcția artistică pentru campanii de modă
- Piață, Segmentare și Poziționare
- Marketing strategic
- Strategia de produs
- Analiza eficienței
- Codurile de stil
- Branding
- Branding și produs
- Luxos
- Creatorul de modă
- Moda rapidă și tendințe
- Procese de produs
- Cumpărături misterioase pentru produse
- Definiţia Style
- Proiect de produs strategic
- Proiect final
Rezultatul programului
Obiective
- Lucrați cu instrumente de analiză a mărcii pentru a construi marca prin produs.
- Subliniați importanța cooperării dintre echipele de proiectare, marketing, vânzări și producție pentru a realiza strategia care a fost definită.
- Introduceți principalele tipuri de furnizori, materiale, externalizare și logistică care înconjoară un produs de modă.
- Analizați tendințele și direcția artistică pentru a concentra colecțiile din punct de vedere creativ, conceptual și stilistic.
- Definiți structura, amploarea și profunzimea colecțiilor analizând vânzările, concurența și tendințele pentru a dezvolta o colecție cu valoarea, timpul și costurile finale optime.
- Analizați în profunzime gama de produse și eficiența acesteia la POS folosind munca managerilor de produs.
- Oferiți cunoștințe despre analiza consumatorilor, studii de concurență, managementul echipelor, programare și dezvoltarea de proiecte care se bazează pe metodologia de gândire a designului.
- Înțelegeți nivelul de implicare al fiecăruia dintre jucători (design, produs, marketing și comunicare) în succesul colecției.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
- Departamente integrate de design și produs sau studiouri independente.
- Departamentele de marketing.
- Dezvoltare de produs.
- Departamentul de management al produselor.
- Marketing de produs.
- Managementul achizitiilor si furnizorilor.
- Control de calitate.
- Antreprenor cu propria afacere.