Curs de vară în managementul produselor de modă
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Informatie cheie
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 weeks
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 1.900
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jul 2024
Introducere
Acest curs de vară se adresează absolvenților în design vestimentar și marketing care doresc să-și îmbunătățească cunoștințele despre produsele de modă pentru a intra în industria profesională. Oameni de vânzări și manageri de vânzări și retail, interesați să aprofundeze în domeniul produselor de modă pentru a-și îmbunătăți abilitățile și a se evidenția de alți profesioniști.
Creativii din diferite domenii (grafica, interior, sau design de produs) sunt atrasi de sistemul fashion si de functionarea colectiei si interesati sa extinda si sa specializeze propunerile ce urmeaza a fi oferite clientilor lor. Manageri de produs, producție și logistică și planificatori de vânzări, care doresc să atingă o viziune mai largă asupra modei și să înțeleagă crearea de colecții adaptându-le la tendințe și piețe în același timp. Managerii vizuali și agențiile care caută o extindere a vizualului strategic al produsului, mișcarea acestuia în magazine și adaptarea acestuia la nevoile pe care le au utilizatorii.
Studenți ideali
Profilul studentului
Acest curs se adresează absolvenților în design vestimentar și marketing care doresc să-și îmbunătățească cunoștințele despre produsele de modă pentru a intra în industria profesională. Oameni de vânzări și manageri de vânzări și retail, interesați să aprofundeze în domeniul produselor de modă pentru a-și îmbunătăți abilitățile și a se evidenția de alți profesioniști.
Creativi din diferite domenii (design grafic, interior, sau de produs) sunt atrași de sistemul modei și de funcționarea colecției și sunt interesați să lărgească și să specializeze propunerile care urmează să fie făcute clienților lor. Manageri de produs, producție și logistică și planificatori de vânzări, care doresc să atingă o viziune mai largă asupra modei și să înțeleagă crearea de colecții adaptându-le la tendințe și piețe în același timp. Managerii vizuali și agențiile care caută o extindere a vizualului strategic al produsului, mișcarea acestuia în magazine și adaptarea acestuia la nevoile pe care le au utilizatorii.
Admitere
Galerie
Curriculum
Metodologie
Desfasurarea sesiunilor didactice, modulelor si exercitiilor acestui curs intensiv inseamna imitarea procesului si managementului profesional al unui proiect de moda. În acest fel, cursul este împărțit în diferite tipuri de sesiuni educaționale:
Prelegeri teoretice: oferă informații profesionale actualizate, precum și baze de cunoștințe pentru a îndeplini proiectele propuse pe parcursul cursului. În plus, cursul oferă o bibliografie și anexe cu lecturi suplimentare.
Clase experimentale: studii de caz. Analiza și aprofundarea experiențelor realizate de companiile din sector formează învățarea fundamentală. Nu este vorba de a imita strategiile altor companii, ci de a analiza fundamentele, aplicațiile, impactul, piața etc., pentru a extrage suficiente informații și analize care să ne permită să ne facem față provocărilor cu încredere și cunoștințe.
Proiecte: Scopul fiecărui curs profesional al școlii este dezvoltarea finală a proiectelor profesionale, prin urmare, pe tot parcursul performanței cursului sunt incluse diverse exerciții practice, care arată că traseul cursului este dezvoltat menținând dinamica „work in progress”. Aceste exerciții reprezintă un prim contact important cu cazuri reale care pot fi găsite în lumea profesională.
Ateliere: unele subiecte extrem de practice sunt dezvoltate imitând sesiunile de atelier, astfel încât elementele fundamentale sunt puse în practică, cum ar fi munca în echipă bine planificată, respectarea unui briefing specific pentru fiecare sesiune.
Discuții profesionale: programa educațională a cursului este completată cu prezența discuțiilor profesionale, care pun studenții în contact cu profesioniști din companii relevante din sector. Aceasta este cu siguranță o oportunitate unică de a învăța și de a crea relații cu profesioniști din diferite domenii ale modei.
Rezultatul programului
Obiective
Învață să dezvolți o strategie de colectare, indicând piețele în timp ce fii creativ. Cunoaște și folosește instrumentele necesare pentru a implementa o strategie de produs în acord cu poziționarea țintei și a mărcii; un proiect integral pentru un produs de modă în care prioritatea va fi definirea unui stil de brand pentru a stabili o poziție remarcabilă pe piață.
Construiți o colecție, structura, amploarea și profunzimea acesteia, prin analiza vânzărilor, competenței și tendințelor pentru a dezvolta o colecție optimă, luând în considerare valoarea finală, timpul și costurile.
Dezvoltați procesele de colectare, achiziții, managementul furnizorilor și logistica produselor. Înțelegeți gradul de intervenție al fiecărui actor (design, produs, comercializare și comunicare) pentru a obține o colecție de succes. Calificați elevii să facă față situațiilor reale din domeniul modei în mod coerent și cu o atitudine profesională.