Masterclass: AI pentru factorii de decizie
IC Institute
Informatie cheie
Locația campusului
Beerzel, Belgia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 days
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 2.000 / per course *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* fără TVA
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Despre ce este acest masterclass?
Capacitatea organizațiilor de a traduce o provocare de afaceri într-o soluție tehnologică dictează adoptarea cu succes a AI în Flandra. Prin urmare, un element este vital: luați întotdeauna nevoile și oportunitățile strategice ale afacerii ca bază pentru a elabora un proiect AI adecvat și concret, incluzând în același timp un caz de afaceri clar.
Pentru ca acest lucru să devină realitate, organizațiile au nevoie de sprijin la mai multe niveluri. Acest curs de formare se va concentra în cele din urmă pe două public-țintă cruciale în adoptarea cu succes a AI. Pentru fiecare dintre aceste segmente de public, dezvoltăm un modul desemnat. Aceste module se vor completa reciproc și vor transfera cunoștințe și abilități esențiale pentru a face o transformare AI.
Primul grup țintă pentru care a fost creat un masterclass este managerii de nivel C care sunt responsabili de a decide dacă o organizație trebuie să ia în considerare sau nu AI. Cel de-al doilea grup include managementul mediu și susținătorii schimbării, care vor stimula adoptarea AI și transformarea digitală care rezultă.
Una dintre caracteristicile unice ale acestui program este că inversează traiectoria standard de antrenament. Abordarea tradițională ar lua tehnologii AI specifice ca punct de plecare și apoi ar analiza unde s-ar putea integra cu afacerea. De obicei, acest mod de lucru este marcat de întrebări precum „Avem o mulțime de date, acum ce putem face cu ele?” sau „Ce putem face cu [inserați orice tehnologie AI]?”. Din păcate, acest unghi face adesea dificilă construirea unui caz de afaceri convingător și devine o piedică în calea adoptării AI.
Acesta este motivul pentru care o schimbăm și pornim întotdeauna de la strategia corporativă. În continuare, identificăm oportunități și nevoi de afaceri adecvate în care AI poate avea valoare adăugată. Garantând alinierea cu obiectivele globale de afaceri, șansele de adoptare și succes sunt maximizate.
Când?
T2 2022
Studenți ideali
Managerii de nivel C sunt responsabili de a decide dacă o organizație trebuie să ia în considerare sau nu AI.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Startup-ul Lean
- Barcelona, Spania
Expert universitar în Viitoarele Acționabile și Analiza Inteligenței
- Madrid, Spania
- Alcorcón, Spania + 3 Mai mult
Expert universitar în instrumente pentru managementul clădirilor inteligente de la Universitatea Rey Juan Carlos
- Madrid, Spania
- Alcorcón, Spania + 3 Mai mult