Management hotel, restaurant și evenimente - Diplomă AAS
Howard Community College
Informatie cheie
Locația campusului
Columbia, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Contactează şcoala
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul Howard Community College Hotel, Restaurant și Event Management Associate Degree este un program de ospitalitate de top, acreditat atât de Comisia de acreditare pentru programe în administrarea ospitalității (ACPHA), cât și de Fundația educațională a Federației Culinare Americane. Acest program oferă o bază academică solidă, cunoștințe tehnice și de afaceri esențiale și experiență practică în industria ospitalității, inclusiv cazare, mâncare și băuturi, turism și gestionarea evenimentelor.
Studenții care finalizează acest hotel, restaurant și program de gestionare a evenimentelor sunt bine pregătiți să urmărească o serie de oportunități de carieră la nivel mediu, de la servicii de concierge la posturi de mâncare și băuturi, până la roluri de ospitalitate online. S-ar putea să coordoneze evenimente speciale pentru birouri corporative sau să organizeze nunți.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Event Management
- Appleton, Statele Unite ale Americii
- Clintonville, Statele Unite ale Americii + 1 Mai mult