
Harvard Business School Online

Transformarea experiențelor clienților
Online
DURATA
4 Weeks
LIMBI
Engleză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
21 Mar 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Mar 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 1.850 *
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
* plus taxele internaționale aplicabile
Introducere
Concepte cheie
- Concepeți o propunere de valoare definită, bazată pe servicii.
- Înțelegerea prețurilor durabile, a lanțului servicii-profit și a călătoriilor clienților.
- Motivați angajații să ofere servicii excepționale, conforme cu misiunea, prin valorificarea transparenței operaționale.
- Angajarea consumatorilor prin explorarea preferințelor lor variate și îmbunătățirea compatibilității cu clienții.
- Echilibrul între a fi proactiv și reactiv la nevoile consumatorilor, înțelegând în același timp implicațiile costurilor și ale satisfacției clienților.
- Depășirea barierelor din calea schimbării și adaptarea la noile tehnologii, la schimbarea competențelor în materie de servicii și la evoluția nevoilor clienților.