MasterStudii de DoctoratLawLicenţăMBAHealthcareOnline
Keystone logo
Harvard Business School Online Transformarea experiențelor clienților
Harvard Business School Online

Transformarea experiențelor clienților

Online

4 Weeks

Engleză

Part time

21 Mar 2025

Mar 2025

USD 1.850 *

Învățământ la Distanță

* plus taxele internaționale aplicabile

Introducere

Concepte cheie

  • Concepeți o propunere de valoare definită, bazată pe servicii.
  • Înțelegerea prețurilor durabile, a lanțului servicii-profit și a călătoriilor clienților.
  • Motivați angajații să ofere servicii excepționale, conforme cu misiunea, prin valorificarea transparenței operaționale.
  • Angajarea consumatorilor prin explorarea preferințelor lor variate și îmbunătățirea compatibilității cu clienții.
  • Echilibrul între a fi proactiv și reactiv la nevoile consumatorilor, înțelegând în același timp implicațiile costurilor și ale satisfacției clienților.
  • Depășirea barierelor din calea schimbării și adaptarea la noile tehnologii, la schimbarea competențelor în materie de servicii și la evoluția nevoilor clienților.

Admitere

Taxa de școlarizare a programului

Mărturii studențești

English Language Requirements

Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.

Despre Școală

Întrebări