Diploma în Managementul Modei
George Brown College
Informatie cheie
Locația campusului
Toronto, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 17.149 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* şcolarizare domestică | 16.490 USD pentru școlarizare internațională. Toate taxele pot fi modificate, fără notificare
Introducere
Pretenții de conducere
Programul Fashion Management este singurul program academic din Canada aprobat de Asociația Americană de Îmbrăcăminte și Încălțăminte (AAFA).
Programul Fashion Management vă pregătește cu cunoștințele și abilitățile esențiale necesare pentru a satisface nevoile de afaceri de bază ale industriei modei din Canada. Veți dobândi o înțelegere profundă a textilelor, a inputurilor și proceselor de producție și a mișcării în lanțul de aprovizionare, precum și a gestionării valorii, costurilor și calității îmbrăcămintei. De asemenea, veți putea aplica instrumentele de marketing și merchandising pentru a maximiza succesul produsului pe piață. Acest program este conceput pentru a satisface nevoile pieței canadiane de astăzi, care s-a mutat către dezvoltarea de produse, piețe de nișă și retail omnicanal.
Programul Fashion Management este singurul program academic din Canada identificat de Asociația Americană de Îmbrăcăminte și Încălțăminte (AAFA) ca școală afiliată. Beneficiile pentru dvs. includ un curriculum actualizat, conexiune cu industria și acces la materialele de cercetare din industrie disponibile exclusiv membrilor.
Sunt introduse conceptele de dezvoltare, aprovizionare și comercializare a unui produs de la ideea inițială până la vânzarea cu amănuntul. Veți testa și rezolva probleme pentru asigurarea calității; elaborați planuri de cumpărare, comercializare și marketing; examinați procesele logistice și lucrați în echipă pentru a gestiona un magazin cu amănuntul.
Structura acestui program vă oferă flexibilitate în alegerea unei căi de carieră. Veți dobândi, de asemenea, cunoștințe relevante din industrie prin experiența de educație pe teren după primul an de studiu. Experiența de teren poate fi în cumpărături de modă, producție, distribuție, vânzare cu amănuntul, en-gros sau o zonă de marketing conexă. Studenții au oportunitatea de a stabili relații cu potențiali angajatori la evenimentul nostru din industrie FashionWorks.
Notă: Studenții care încep în ianuarie vor avea o ordine alternativă de cursuri și nu vor absolvi până când componenta de educație pe teren nu va fi finalizată. Studenții de admitere în ianuarie vor finaliza semestrul doi din mai până în august și vor continua în semestrul trei în septembrie a aceluiași an universitar.
Școala de modă și bijuterii oferă un mediu divers și practic de învățare, inclusiv multe activități extracurriculare pentru studenți.
Cerințe de program
Programul Fashion Management cere studenților să aibă acces la un laptop personal sau un computer desktop și acces fiabil la Internet pentru clasele sincrone.
Admitere
Burse și finanțare
Bursele pentru studenții internaționali de la George Brown College sunt, în general, premii în cadrul programului, bazate pe performanța academică a studenților (și pe alte criterii) la George Brown College după începerea programului academic.
Curriculum
Cursuri obligatorii
Semestrul 1 | Semestrul 2 |
|
|
Semestrul 3 | Semestrul 4 |
|
|
*Pentru începutul lunii septembrie, experiența de educație pe teren este din mai până în august. Pentru începutul lunii ianuarie, Field Education Experience este din iulie până în decembrie.
**Pe baza rezultatelor testului de plasament, este posibil să vi se solicite să urmați COMM 1000 Introducere în comunicarea colegiului înainte de a trece la COMM 1007. COMM 1000 nu este considerat un curs necesar pentru absolvire și veți fi taxat pentru acest curs suplimentar. .
Opțiuni
† Opțiunile opționale ale programului variază de la semestru la semestru. Acestea sunt exemple de unele dintre cursurile opționale ale programului care pot fi oferite:
- FASH1252 Moda Business Comunicare
- FASH2082 Jurnalism de modă – O introducere
- FASH1054 Dezvoltarea portofoliului
- FASH1084 Promovarea modei și publicitate
- FASH1089 Social Media pentru marketingul modei
- FASH2048 Laborator Textile
- FASH2076 Proiect de modă și planificare de evenimente
- FASH2077 Design suprafață textilă
- FASH2078 Dezvoltare de produse tricotaje
- FASH1229 Producție de costume pentru film și teatru
- GHUM1049 Design și culoare
Rezultatul programului
Absolventul a demonstrat în mod fiabil capacitatea de a:
- Identificați materialele textile, evaluați adecvarea și compatibilitatea acestora și selectați pentru utilizare finală.
- Utilizați conceptele de contabilitate de bază și analiza financiară pentru a interpreta rapoarte și a lua decizii de afaceri.
- Luați decizii optime de aprovizionare pe baza cercetării și analizei surselor interne și globale.
- Utilizați conceptele de comercializare și matematica cu amănuntul pentru a dezvolta marfă, sortimente și planuri de cumpărare.
- Comunicați vizual folosind instrumente și practici adecvate pentru a crea pachete de dezvoltare a produselor, materiale de vânzare și afișaje de comercializare.
- Aplicați principiile logisticii și managementului lanțului de aprovizionare pentru a opera o afacere de modă de succes.
- Folosiți abilități eficiente interpersonale și de echipă pentru a îmbunătăți conducerea, managementul și expertiza în vânzări într-un mediu de afaceri în modă.
- Evaluați produsele prin aplicarea principiilor controlului calității pentru a îndeplini standardele adecvate.
- Explicați organizarea și funcționarea industriei modei din Canada, rolul acesteia în economia globală și identificați forțele care o afectează.
- Distingeți procesele și sistemele utilizate în fabricarea articolelor de îmbrăcăminte pentru a lua decizii de producție.
- Aplicați procesul de dezvoltare a produsului prin pregătirea materialelor vizuale, a specificațiilor tehnice și a analizei de cost pentru un produs(e) care vizează o anumită piață țintă.
- Dezvoltați, comunicați și aplicați un plan de marketing combinând cercetarea de marketing, strategiile și tacticile.
- Analizați etica, responsabilitatea socială corporativă și principiile de sustenabilitate pentru a dezvolta cele mai bune practici în industria modei.
- Dezvoltați obiective profesionale prin expunerea în industrie, cu accent pe învățarea pe tot parcursul vieții și pe creșterea personală.
Oportunități de carieră
Cariera ta
De mai bine de 45 de ani, acest program a generat o forță de muncă variată și adaptabilă pentru industria de îmbrăcăminte. Absolvenții au fost angajați de producători de îmbrăcăminte, designeri, angrosisti, importatori și comercianți cu amănuntul majori și independenți.
Absolvenții sunt angajați în posturi care conduc la cariere precum:
- Dezvoltator/coordonator de produs
- Asistent cumpărător
- Asistent planificator
- Manager de producție
- Manager de control al calității
- Analist de costuri
- Agent de achizitii
- Comerciant
- Manager de magazin
- Planificarea și alocarea retailului
- Manager de aprovizionare
- Manager logistica/distributie
Opțiuni de studiu viitoare
Absolvenții pot fi eligibili pentru admiterea la programele postuniversitare George Brown, inclusiv Managementul modei internaționale și Producția de modă durabilă.
Studenții care finalizează cu succes acest program cu o notă minimă stabilită pot fi eligibili pentru articularea la alte programe sau pentru scutiri de curs la alte instituții din Canada, la nivel internațional și la un număr de universități din Statele Unite ale căror programe de îmbrăcăminte sunt recunoscute și aprobate de către Asociația Americană de Îmbrăcăminte și Încălțăminte (AAFA). Programul Fashion Management este singurul program de modă din Canada aprobat de AAFA.