Diplomă în Managementul Informației în Sănătate
George Brown College
Informatie cheie
Locația campusului
Toronto, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 16.793 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* şcolarizare domestică | 16.490 USD pentru școlarizare internațională. Toate taxele pot fi modificate, fără notificare
Introducere
Pretenții de conducere
Acest program este acreditat de Asociația canadiană de management al informațiilor de sănătate (CHIMA).
Canadian College of Health Information Management este o corporație națională, non-profit, care stabilește standardele de acreditare pentru instituțiile de învățământ și standardele de certificare pentru profesioniștii din domeniul informațiilor despre sănătate din Canada.
Canadian College of Health Information Management stabilește standardele de acreditare pentru instituțiile de învățământ care oferă programe de informații despre sănătate în Canada.
Managementul informațiilor privind sănătatea este un program de diplomă de doi ani (acreditat pe deplin de Asociația canadiană de management al informațiilor privind sănătatea) care se concentrează pe furnizarea abilităților și cunoștințelor necesare practicienilor de informații despre sănătate. Pregătește absolvenții să participe la colectarea și organizarea informațiilor de sănătate.
Conținutul curriculum-ului pune accent pe:
- Stiinte biomedicale
- Informatică în domeniul sănătății
- sisteme de evidență medicală
- sisteme de clasificare medicală și codificare
- colectare de date
- analiza si prezentarea statistica
- legislatia in domeniul sanatatii
Absolvenții sunt eligibili pentru a susține examenul național de certificare al Asociației Canadei de Management al Informațiilor de Sănătate. Vă rugăm să vizitați site-ul web al Asociației Canadei pentru Managementul Informațiilor de Sănătate pentru a afla mai multe despre această certificare și taxa de examen asociată.
Notă: Studenții din acest program vor fi obligați să pună la dispoziție propriul laptop pe toată durata programului. Vor fi furnizate detalii privind specificațiile.
Vă rugăm să rețineți: deși George Brown College încurajează toți membrii comunității noastre universitare să se vaccineze, le solicităm doar studenților care vor locui în reședința noastră, The George, sau care sunt sportivi universitari, să fie vaccinați pentru toamna 2021. În mod similar, mulți dintre Partenerii de plasament clinic încurajează cu tărie studenții să fie vaccinați complet înainte de a fi plasați la agenția lor, cu toate acestea, unii au făcut acest lucru o cerință. Ca atare, studenții care nu sunt complet vaccinați împotriva COVID-19 ar putea să nu poată finaliza componenta de plasare clinică necesară a programului lor în anul universitar programat. Deoarece deciziile privind cerințele de vaccinare evoluează continuu, Biroul de plasare clinică nu poate garanta o repartizare de plasare într-o unitate care nu necesită vaccinul.
Opțiunile dvs. de educație pe teren
Plasarea pe teren joacă un rol important în acest program, oferind studenților șansa de a aplica ceea ce au învățat la clasă într-un mediu real.
În semestrul 2, studenții vor fi plasați într-o unitate medicală timp de o săptămână la sfârșitul semestrului. În cursul acelei săptămâni, studenții vor fi expuși la diferite componente ale datelor de sănătate, cum ar fi: colectarea, tipul și problemele de confidențialitate legate de date.
În timpul celui de-al doilea an, plasarea pe teren este integrată pe parcursul semestrelor 3 și 4. Studenții vor vizita un birou partener în fiecare vineri până la sfârșitul semestrului 4, moment în care vor merge la un plasament bloc de trei săptămâni. În acest timp, studenții vor fi așteptați să finalizeze un proiect legat de datele de sănătate, care să includă o analiză a datelor și a problemelor legate de datele de sănătate.
Tipul de site-uri în care studenții se pot aștepta să își desfășoare experiențele de teren includ facilități de îngrijire medicală, Ministerul Sănătății și Îngrijirii pe termen lung din Ontario, companiile de asigurări legate de sănătate, Asociația Spitalelor din Ontario, centrele de acces la îngrijirea comunitară.
Admitere
Burse și finanțare
Bursele pentru studenții internaționali de la George Brown College sunt, în general, premii în cadrul programului, bazate pe performanța academică a studenților (și pe alte criterii) la George Brown College după începerea programului academic.
Curriculum
Cursuri obligatorii
Semestrul 1 | Semestrul 2 |
|
|
Semestrul 3 | Semestrul 4 |
|
|
**Pe baza rezultatelor testului de plasament, vi se poate cere să urmați COMM 1000 Introducere în comunicarea colegiului înainte de a trece la COMM 1007. COMM 1000 nu contează ca un curs necesar pentru absolvire și veți fi taxat pentru acest curs suplimentar.
Rezultatul programului
Absolventul demonstrează capacitatea de a:
- Păstrați-vă la curent cu problemele, tendințele, tehnologiile și standardele relevante locale, naționale și globale legate de asistența medicală și gestionarea informațiilor privind sănătatea pentru a sprijini sistemele și procesele de management al informațiilor privind sănătatea și pentru a ghida dezvoltarea profesională.
- Evaluați informațiile personale de sănătate din vizitele individuale ale clienților pentru acuratețe, completitudine și coerență, folosind cunoștințele despre științe biomedicale, diagnostice și intervenții medicale, cauzele bolilor și terminologia medicală, abrevierile și acronimele.
- Aplicați coduri și standarde actuale și precise la informațiile personale relevante de sănătate din vizitele individuale ale clienților utilizând informațiile de sănătate, codificarea, clasificarea și sistemele de rezumare cu competență.
- Respectați obligațiile legale, precum și standardele profesionale, etice și organizaționale care asigură confidențialitatea, securitatea și confidențialitatea în accesul, păstrarea, stocarea și eliminarea informațiilor personale de sănătate.
- Contribuiți la dezvoltarea, implementarea și evaluarea practicilor, politicilor și proceselor de gestionare a informațiilor de sănătate pentru a sprijini îngrijirea clienților, obiectivele organizaționale, operațiunile și conformitatea cu reglementările.
- Participați la menținerea completității, acurateței, coerenței, actualității și integrității informațiilor despre sănătate pe parcursul managementului ciclului de viață.
- Folosiți cunoștințele despre standardele de interoperabilitate a sistemelor, arhitectura bazelor de date, versiunea software-ului, clasificarea și maparea terminologiei, cerințele de colectare a datelor, obligațiile legale și ciclul de viață de management al informațiilor de sănătate și aplicați principiile și practicile fundamentale de management al proiectelor pentru a sprijini achiziționarea și implementarea sistemelor de management al informațiilor privind sănătatea .
- Preluați și eliberați informații personale de sănătate ca răspuns la solicitările legitime, în conformitate cu cerințele statutare și în termenele specificate.
- Participați la preluarea, analiza și prezentarea informațiilor relevante privind sănătatea părților interesate pentru a sprijini luarea deciziilor organizaționale, studii epidemiologice și cercetare clinică.
- Lucrați profesional, etic și în colaborare cu părțile interesate și ca membru al echipei interdisciplinare de asistență medicală, într-un sistem structurat, reglementat și în evoluție de îngrijire a sănătății, pentru a îmbunătăți colectarea, distribuirea, utilizarea, securitatea și conștientizarea informațiilor de sănătate de calitate și impactul acestuia asupra îngrijirii clienților.
- Utilizați tehnologiile actuale și emergente pentru a sprijini gestionarea, analiza și prezentarea informațiilor de sănătate.
Oportunități de carieră
Cariera ta
Practicienii în managementul informațiilor de sănătate sunt solicitați ca membri cheie ai comunității de îngrijire a sănătății. Ei lucrează îndeaproape cu mulți alți profesioniști din domeniul sănătății pentru a contribui la gestionarea informațiilor de sănătate și a îngrijirii de calitate.
Există oportunități de angajare în sectorul public și privat cu:
- Spitale de îngrijire acută
- Echipe de asistență medicală primară
- Unități de îngrijire ambulatorie
- Comitete de sănătate și securitate la locul de muncă
- Firme de consultanță pentru dosare medicale
- Institutul canadian de informare în sănătate
- Spitale specializate
- Centre de îngrijire comunitară
- Ministerele Sănătăţii
- Companii de calculatoare
- Centre de cercetare
- Firme de asigurari
Practicieni în managementul informațiilor despre sănătate:
- Colaborați cu furnizorii de servicii medicale și cu părțile interesate pentru a trece de la dosarul de sănătate pe hârtie la cel electronic
- Dezvoltarea, implementarea și menținerea sistemelor de informații în domeniul sănătății
- Protejați informațiile pacientului și promovați conștientizarea confidențialității
- Controlați eliberarea informațiilor medico-legale
- Evaluează standardele de documentare conform criteriilor stabilite
- Furnizați informații esențiale pentru cercetarea clinică, îmbunătățirea calității, revizuirea utilizării, bugetarea și alte aplicații administrative
Opțiuni de studiu viitoare
Absolvenții de management al informațiilor despre sănătate care sunt certificați de Asociația canadiană de management al informațiilor în sănătate pot aplica la Universitatea Ryerson pentru a finaliza Școala de Management Ted Rogers Licența în administrarea sănătății (BHA).
Absolvenții programului nostru pot aplica, de asemenea, la diploma de licență în științe aplicate în domeniul sănătății (BA HIS) la Colegiul Conestoga. Absolvenții sunt eligibili pentru a intra în programul de trecere BA HIS de 2 ani.