Diploma avansată în Administrarea Afacerilor–Marketing/Diplomă Avansată în Administrarea Afacerilor–Marketing (cu experiență de lucru)
George Brown College
Informatie cheie
Locația campusului
Toronto, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 17.418 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* şcolarizare domestică | 15.190 USD pentru școlarizare internațională. Toate taxele pot fi modificate, fără notificare
Introducere
Diploma avansată Administrarea Afacerilor – Programul de marketing va deschide porțile către oportunități în domeniul captivant și în mișcare rapidă al marketingului. Marketingul la George Brown este mai mult decât manuale și prelegeri. Învățarea noastră este practică și bazată pe proiecte, iar acest program oferă oportunități pentru studii de caz, precum și proiecte din lumea reală care pot implica parteneri din industrie.
Ceea ce diferențiază diploma avansată de trei ani de diploma de doi ani sunt oportunitățile suplimentare pentru învățare practică mai avansată, precum și cursuri de marketing digital, cursuri de marketing internațional, cursuri de cercetare de marketing și cursuri de strategie de marketing. De asemenea, vă puteți extinde orizonturile cu opțiuni suplimentare de afaceri.
Această experiență de învățare vă va permite să:
- Dezvoltați o strategie de comunicare de marketing integrată pentru produse, concepte, bunuri sau servicii de marketing pe baza unei piețe țintă identificate.
- Efectuați cercetări de piață primară și secundară pentru a furniza informațiile necesare pentru a lua decizii de marketing.
- Dezvoltați strategii pentru a stabili relații de lucru eficiente cu clienții, clienții, consumatorii, colegii de muncă, supraveghetorii și alții.
- Evaluați viabilitatea de marketing a produselor, conceptelor, bunurilor sau serviciilor pe o piață sau piețe internaționale.
- Formulați și pregătiți un plan de marketing care să includă obiective de marketing, mix de marketing, strategii de marketing, considerații bugetare și criterii de evaluare.
- Integrați marketingul digital și social media într-un plan de marketing, cu o înțelegere a diferitelor platforme și tehnologii.
Încorporate în toate cele de mai sus va fi dezvoltarea abilităților soft, inclusiv comunicarea, prezentarea și formarea echipelor, precum și abilitățile analitice cerute de agenții de marketing astăzi.
George Brown College lucrează activ cu partenerii din industrie pentru a:
- alinierea curriculum-ului la nevoile industriei
- oferi elevilor învățare practică prin proiecte de clasă
- oferi studenților oportunități de educație pe teren
- oferi studenților oportunitatea de a face contacte în industrie și de a-și construi rețeaua
Participarea la activități extracurriculare permite elevilor să-și dezvolte cunoștințele și abilitățile în timp ce lucrează în rețea. Acesta este unul dintre multele moduri prin care Școala noastră de Marketing îi ajută pe studenți să obțină un profit excelent din tot ceea ce investesc în educația lor de afaceri. Activitățile pot include:
- Concursul de marketing al colegiilor din Ontario
- Vanier BDC Case Challenge
- Enactus George Brown
- eveniment de mentorat rapid
- Mare competiție canadiană de vânzări
- Săptămâna publicitară
Există, de asemenea, o opțiune de diplomă avansată în administrarea afacerilor – marketing (cu experiență de lucru).
Opțiunile dvs. de educație pe teren
Experiență de lucru (coop și stagiu)
Opțiunea Diplomă Avansată în Administrarea Afacerilor-Marketing (cu experiență de muncă) necesită finalizarea cu succes a două semestre de experiență de muncă pentru a absolvi. Această experiență de muncă este fie cooperativă (plătită), fie stagiu (neplătit). Oricare vă va oferi experiența practică pe care angajatorii o au.
George Brown lucrează cu angajatori și parteneri din industrie pentru a identifica potențiale oportunități de experiență de muncă. Elevii aplică apoi pentru aceste oportunități și trec printr-un proces de interviu competitiv. Studenții sunt, de asemenea, încurajați cu tărie să urmeze oportunități de experiență de lucru în industrie auto-dirijată, despre care cred că le vor oferi experiențe de învățare pe care le prețuiesc și vor atinge rezultatele învățării ale programului. Această experiență de lucru valoroasă poate fi adăugată, la rândul său, CV-ului dumneavoastră.
Pe lângă experiența de lucru la locul de muncă, George Brown College străduiește să ofere oportunități de educație pe teren cu provocări și clienți din lumea reală.
Admitere
Burse și finanțare
Bursele pentru studenții internaționali de la George Brown College sunt, în general, premii în cadrul programului, bazate pe performanța academică a studenților (și pe alte criterii) la George Brown College după începerea programului academic.
Curriculum
Cursuri obligatorii
Pentru a absolvi, trebuie să finalizați 38 de cursuri: 29 de cursuri obligatorii, 5 opțiuni de afaceri, 3 opțiuni de educație generală și 1 opțiune generală obligatorie.
Pentru opțiunea Administrarea afacerilor-Marketing (cu experiență de muncă) , trebuie să finalizați 38 de cursuri: 29 de cursuri obligatorii, 5 Opțiuni de afaceri, 1 Opțiune generală obligatorie și 3 Opțiuni de educație generală. Pentru programul B158, trebuie să urmați un curs suplimentar, Cursul de pregătire pentru experiența de muncă (BUS 1000) în semestrul 3 și să finalizați 2 termeni de experiență de lucru (coop sau stagiu).
În funcție de rezultatele testelor de plasament, vi se poate cere să urmați COMM1000 Introducere în comunicarea colegiului înainte de a trece la COMM 1007. În mod similar, s-ar putea să vi se solicite să urmați MATH1027 (Business Math with Remediation) înainte de a trece la MATH 1008. COMM1000 și MATH 1027 nu se iau în calcul pentru cele 38 de cursuri necesare pentru absolvire și veți fi taxat pentru aceste cursuri suplimentare. Vă rugăm să vorbiți cu personalul biroului de afaceri dacă aveți nevoie de ajutor.
Cursuri de educație generală (semestrele 2, 3 și 4): trebuie să urmați 4 cursuri de educație generală. Unul obligatoriu („Relații sociale de succes” – GHUM 1087) și 3 alese din cel puțin 2 dintre următoarele categorii: Științe sociale (GSSC), Arte și Științe Umaniste (GHUM) sau Știință și Tehnologie (GSCI).
Înainte de a fi eligibil să absolviți, vi se cere să remediați cursurile eșuate sau renunțate. Puteți face aceste cursuri în timpul zilei, iar unele sunt oferite seara prin Educație continuă. Vă rugăm să verificați cu personalul biroului de afaceri pentru a vă asigura că cursurile de educație continuă sunt echivalente cu ceea ce este predat în programul cu normă întreagă. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca unele cursuri să nu fie oferite în fiecare semestru. Personalul nostru vă poate ajuta cu orice cerințe speciale de orar pe care le aveți.
Semestrul 1 | Semestrul 2 |
|
|
Semestrul 3 | Semestrul 4 |
|
|
Semestrul 5 | Semestrul 6 |
|
|
*Acest curs este obligatoriu numai pentru studenții care urmează Opțiunea Experiență în muncă
Opțiuni
Mai jos sunt cursuri elective de afaceri pentru Administrarea Afacerilor-Marketing.
- ACCT 2031 Contabilitate manageriala
- CMMK 1114 Cercetare de afaceri și scriere de rapoarte
- CMMK 1120 PR și comunicare corporativă
- CMMK 1127 Media de afaceri din Canada
- CMMK 1156 Afaceri vorbitoare
- MARK 3007 Servicii Marketing
- MARK 3016 Marketing pentru sectorul fără profit
- MARK 3029 Abordare bazată pe caz a strategiilor de marketing
- MARK 3031 Marketing durabil
- MARK 2053 Abilități de negociere
- MARK 2028 Marketing Servicii Financiare
- MARK 2061 Cercetare de marketing aplicată
- MARK 3018 Marketing pe web
- MARK 3032 Abilități avansate de vânzare
- BUS 1044 Dreptul Afacerilor
- AUTOBUZ 1067 Învățământ de teren
- MGMT 1034 Marketing cu amănuntul
- MGMT 2032 Instrumente avansate de management de proiect
- MGMT 3013 Cercetare pentru cumpărători
- MGMT 2037 Management de retail
Rezultatul programului
Absolventul demonstrează capacitatea de a:
- Dezvoltați un plan de marketing care să răspundă nevoilor sau obiectivelor unei afaceri sau organizații.
- Dezvoltați un plan integrat de comunicare de marketing pentru marketingul unui produs, concept, bun sau serviciu pe baza unei nevoi sau țintă a pieței identificate.
- Determinați strategii pentru dezvoltarea de concepte de marketing noi și/sau modificate, produse, bunuri și/sau servicii care să răspundă nevoilor pieței în evoluție.
- Determinați strategii pentru plasarea/distribuirea eficientă și eficientă a unui produs, bun și/sau serviciu care să răspundă unei piețe în evoluție.
- Determinați impactul utilizării diferitelor strategii de marketing pentru un produs, concept, bun și/sau serviciu, asupra finanțelor, rentabilității investiției (ROI) și a obiectivelor de afaceri ale unei organizații.
- Analizați viabilitatea unui concept, produs, bun și/sau serviciu pe piețele locale, naționale sau globale.
- Efectuați cercetări de piață pentru a furniza informațiile necesare pentru a lua decizii de marketing.
- Comunicați informații de marketing în mod persuasiv și precis în formate media orale, scrise, grafice și interactive.
- Planificați, pregătiți și livrați o prezentare de vânzări sau o prezentare eficientă pentru a răspunde nevoilor clientului.
- Dezvoltați strategii cu clienții, clienții, consumatorii, colegii de muncă, supraveghetorii și alții pentru a menține și dezvolta relațiile de lucru
- Dezvoltați strategii de învățare și dezvoltare pentru a îmbunătăți creșterea profesională în domeniu.
- Aplicați strategii antreprenoriale pentru a identifica și a răspunde noilor oportunități de carieră care ar putea include angajarea prin contract și inițiativele de angajare pe cont propriu.
- Aplicați și contribuiți la un cadru de politici și practici organizaționale, atunci când desfășurați afaceri ale organizației.
- Aplicați principiile eticii în afaceri și ale responsabilității sociale corporative în deciziile de afaceri.
Oportunități de carieră
Cariera ta
Absolvenții programului de trei ani Administrarea afacerilor-Marketing sunt pregătiți pentru cariere într-o gamă largă de sectoare de afaceri, inclusiv agenții de publicitate, firme de consultanță în marketing, telecomunicații și media, marketing digital, comercianți cu amănuntul, bănci și alte instituții financiare, guvern, nu pentru -profit și afaceri mici. Absolvenții programului și-au găsit un loc de muncă ca:
- Manager Conturi
- coordonator marketing digital
- coordonator de marcă
- ambasador al brandului digital
- asociat de vânzări
- reprezentantul serviciului pentru clienți
- reprezentant al serviciului financiar