Diplomă avansată în Administrarea Afacerilor – Supply Chain and Operations Management/Diplomă Avansată în Administrarea Afacerilor – Supply Chain and Operations Management (cu experiență de lucru)
George Brown College
Informatie cheie
Locația campusului
Toronto, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 17.436 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* şcolarizare domestică | 15.190 USD pentru școlarizare internațională. Toate taxele pot fi modificate, fără notificare
Introducere
Studenții din programul de diplomă avansată Administrarea afacerilor – Lanțul de aprovizionare și managementul operațiunilor vor fi pregătiți să efectueze previziuni de marketing, management al cererii, planificare a producției și alte funcții, în cariere care includ logistică, transport, depozitare, export, planificare și prognoză. Cursurile de management al lanțului de aprovizionare și al operațiunilor din acest program vor permite absolvenților să demonstreze cunoștințe, abilități și abilități legate atât de afaceri în general, cât și de locurile de muncă din lanțul de aprovizionare, în special.
Această experiență de învățare va permite absolvenților să demonstreze:
- Analiza impactului inițiativelor lanțului de aprovizionare al unei organizații asupra strategiilor, politicilor și practicilor sale de management al resurselor umane.
- Conformitatea unei organizații cu legile naționale și interne relevante, reglementările, cerințele de siguranță și standardele profesionale.
- Aplicarea cunoștințelor componentelor funcționale din lanțul de aprovizionare integrat, inclusiv logistică, achiziții, distribuție, transport și depozitare.
- Utilizarea instrumentelor și resurselor lanțului de aprovizionare, pentru a respecta cerințele managementului lanțului de aprovizionare.
- Interpretarea documentelor financiare relevante și evaluarea strategiilor financiare care sprijină lanțul de aprovizionare al unei organizații.
Știați? În 2017, în forța de muncă din sectorul lanțului de aprovizionare canadian existau aproximativ 881.326 de lucrători. În prezent, peste 27.000 de posturi în lanțul de aprovizionare din Canada sunt neocupate, iar alte 66.000 de locuri de muncă sunt anticipate în fiecare an pentru următorii cinci ani.
Acest program Center for Business face parte din Școala noastră de Management.
Există, de asemenea, o opțiune de diplomă avansată în administrarea afacerilor - lanțul de aprovizionare și managementul operațiunilor (cu experiență de lucru).
Opțiunile dvs. de educație pe teren
Experiență de lucru (coop și stagiu)
Acest program necesită finalizarea cu succes a două semestre de experiență de lucru pentru a absolvi. Această experiență de muncă este fie cooperativă (plătită), fie stagiu (neplătit). Oricare vă va oferi experiența practică pe care angajatorii o au.
George Brown lucrează cu angajatori și parteneri din industrie pentru a identifica potențiale oportunități de experiență de muncă. Studenții sunt, de asemenea, încurajați cu tărie să urmeze oportunități de experiență de lucru în industrie auto-dirijată, despre care cred că le vor oferi experiențe de învățare pe care le prețuiesc și vor atinge rezultatele învățării ale programului. Această experiență de lucru valoroasă poate fi adăugată, la rândul său, CV-ului dumneavoastră.
Pe lângă experiența de lucru la locul de muncă, George Brown College străduiește să ofere oportunități de educație pe teren cu provocări și clienți din lumea reală.
Admitere
Burse și finanțare
Bursele pentru studenții internaționali de la George Brown College sunt, în general, premii în cadrul programului, bazate pe performanța academică a studenților (și pe alte criterii) la George Brown College după începerea programului academic.
Curriculum
Cursuri obligatorii
Pentru a absolvi, trebuie să urmați 37 de cursuri: 33 de cursuri obligatorii, 1 curs obligatoriu de educație generală și 3 opțiuni de învățământ general.
Pentru opțiunea Administrarea afacerilor- Lanțul de aprovizionare și managementul operațiunilor (cu experiență de lucru) , trebuie să finalizați 38 de cursuri: 34 de cursuri obligatorii, 1 curs obligatoriu de educație generală și 3 opțiuni de educație generală. Pentru programul B162 trebuie să urmați un curs suplimentar, Cursul de pregătire pentru experiența de muncă (BUS 1000) în semestrul 3 și să finalizați 2 termeni de experiență de lucru (cooperativ sau stagiu).
În funcție de rezultatele testelor de plasament, vi se poate cere să urmați COMM1000 Introducere în comunicarea colegiului înainte de a trece la COMM 1007. În mod similar, s-ar putea să vi se solicite să urmați MATH 1027 (Business Math with Remediation) înainte de a trece la MATH 1008. COMM 1000 și MATH 1027 nu se iau în calcul pentru cele 36 de cursuri necesare pentru absolvire și veți fi taxat pentru aceste cursuri suplimentare. Vă rugăm să vorbiți cu personalul biroului de afaceri dacă aveți nevoie de ajutor.
Cursuri de educație generală (semestrele 3, 4, 5 și 6): trebuie să urmați 4 cursuri de educație generală. Unul obligatoriu („Relații sociale de succes” – GHUM 1087) și 3 alese din cel puțin 2 dintre următoarele categorii: Științe sociale (GSSC), Arte și Științe Umaniste (GHUM) sau Știință și Tehnologie (GSCI).
Înainte de a fi eligibil să absolviți, vi se cere să remediați cursurile eșuate sau renunțate. Puteți face aceste cursuri în timpul zilei, iar unele sunt oferite seara prin Educație continuă. Vă rugăm să verificați cu personalul biroului de afaceri pentru a vă asigura că cursurile de educație continuă sunt echivalente cu ceea ce este predat în programul cu normă întreagă. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca unele cursuri să nu fie oferite în fiecare semestru. Personalul nostru vă poate ajuta cu orice cerințe speciale de orar pe care le aveți.
Semestrul 1 | Semestrul 2 |
|
|
Semestrul 3 | Semestrul 4 |
|
|
Semestrul 5 | Semestrul 6 |
|
|
*Acest curs este obligatoriu numai pentru studenții care urmează Opțiunea Experiență în muncă
Rezultatul programului
Absolventul demonstrează capacitatea de a:
- Examinați conexiunile dintre obiectivele strategice, așteptările părților interesate și funcțiile, procesele și rolurile lanțului de aprovizionare, pentru a sprijini luarea deciziilor, rezolvarea problemelor și coordonarea sarcinilor.
- Determinați implicațiile de valoare adăugată și financiare ale deciziilor lanțului de aprovizionare asupra profitabilității generale a afacerii, eficienței și satisfacției părților interesate.
- Asigurați-vă că activitățile și tranzacțiile lanțului de aprovizionare sunt în conformitate cu obligațiile legale, de reglementare și contractuale relevante și cu standardele și politicile din industrie și organizație pentru calitate, sănătate, siguranță, responsabilitate, responsabilitate socială și de mediu.
- Utilizați instrumente și strategii de atenuare a riscurilor pentru a informa deciziile de management al lanțului de aprovizionare.
- Gestionați achiziția și vânzarea de bunuri, servicii și materiale în conformitate cu cele mai bune practici și cu așteptările părților interesate din sectorul public și privat dintr-o varietate de industrii.
- Planificați și planificați cerințele de materiale și alocarea resurselor și gestionați stocurile pentru producția eficientă și îndeplinirea comenzilor și retururilor clienților.
- Gestionați manipularea și mișcarea eficientă a mărfurilor, serviciilor, materialelor și informațiilor conexe în cadrul și între lanțurile de aprovizionare.
- Contribuie la identificarea și gestionarea îmbunătățirilor continue ale funcțiilor și proceselor din cadrul și între lanțurile de aprovizionare.
- Utilizați tehnologiile disponibile pentru a îmbunătăți performanța muncii și pentru a sprijini funcțiile, procesele, tranzacțiile și comunicațiile lanțului de aprovizionare.
- Monitorizați tendințele relevante, tehnologiile emergente și problemele economice, politice și de mediu locale și globale pentru a îmbunătăți performanța muncii și pentru a ghida deciziile de management.
- Efectuați sarcini în conformitate cu politicile și procedurile pentru sănătatea și securitatea la locul de muncă și standardele din industrie și cele mai bune practici pentru conduită și comunicare profesională, etică și responsabilă.
- Menține relații cu o diversitate de părți interesate pentru a sprijini atingerea obiectivelor de afaceri.
- Aplicați strategii de dezvoltare personală, profesională și profesională.
Oportunități de carieră
Cariera ta
Sectorul de management al lanțului de aprovizionare și logistică include o gamă largă de organizații, inclusiv comercianți cu amănuntul, distribuitori, firme de consultanță, firme de servicii (hoteluri, restaurante), instituții de învățământ, agenții guvernamentale, companii de transport și companii de producție și producție. Pozițiile potențiale pot include:
- ofițer de achiziții
- analist vamal
- specialist în prognoză și cerere
- analist logistic
- specialist în lanțul de aprovizionare
- agent de cumpărare – managementul materialelor
Opțiuni de studiu viitoare
Consiliul sectorial al lanțului de aprovizionare din Canada a stabilit un Program național de acreditare (NAP) pentru a recunoaște ofertele educaționale legate de lanțul de aprovizionare care îndeplinesc standardul său național. Standardul NAP – dezvoltat în parteneriat cu Asociația Canadiană de Standarde și cu contribuții semnificative din partea părților interesate din lanțul de aprovizionare – reflectă nevoile industriei și cele mai bune practici ale educatorilor.