
Curs in
Pilot comercial de la AESA 0 la ATPL Flying Academy

Introducere
Astăzi, mai mult ca oricând, industria aeriana are nevoie de înaltă calificare și profesioniști calificați pentru industria în creștere pentru a acoperi în condiții de siguranță peste 5 miliarde. pasageri anual la destinațiile lor.
Fiind un pilot comercial vine, de asemenea, cu o mulțime de responsabilitate, procesul de luare a deciziilor complexe și capacitatea de a înțelege și de a face față unor situații anormale.
Acest program este conceput pentru elevii cu puțin sau deloc experiență de zbor și care doresc să urmeze o carieră în domeniul aviației în conformitate cu reglementările AESA.
Flying Academy este extrem de specializată în oferirea de training de la ab-initio a "înghețat" ATPL (A). Cursanții programului va începe cu PPL (A) și, după obținerea experiența de zbor necesar, va continua cu IR (A), CPL module sau MEP (A) (avioane multi-motor), programe de zbor.
După finalizarea cu succes de la zero pentru ATPL (A) Desigur, va fi emis un AESA CPL (A), de licenta cu ATPL (A), teorie finalizat și va fi autorizată să acționeze în calitate de pilot-comandant (PIC) a unei aeronave în o companie aeriană. ATPL (A) Licența este cel mai înalt nivel de certificare de aeronave pilot.
Cerințe de intrare curs
- vârsta minimă de 18 ani (16 ani pentru a se înscrie programul de formare PPL)
- Certificat medical clasa I (clasa II certificat medical de finisare pana MEP)
- Nici o experiență de zbor anterioară necesară
- nivel suficient de cunoștințe de matematică și fizică
- cunoștințele de limbă engleză - FTO test oral și în scris
Privilegii
Privilegiile titularului unei ATPL (A) de a acționa în calitate de pilot comandant (Căpitan) sau co-pilot (primul ofițer) în avioane angajate în exerciții de transport aerian comercial toate privilegiile titularului unei PPL (A ), o CPL (a) și IR (a).
Obiectivele de învățare
teren de antrenament - În timpul zero la curs de ATPL, cursantul se va finaliza cursuri teoretice pentru PPL (A), IR (A), deputat în Parlamentul European (A) și ATPL 650 (A)
formare de zbor - Formarea de zbor va începe cu PPL (A), urmat de noapte Rating-ul, continuă cu IR (A) și deputat european (A), și se finalizează cu CPL (A).
teren de antrenament
Solicitantul trebuie să treacă prin acoperire formare la sol:
- Procedurile de drept de aer și ATC
- Corpuri si sisteme, electrice, centrale electrice, echipamentul de urgență
- Instrumentație
- De masă și Echilibru
- performanță
- Planificare si monitorizare de zbor
- Performanță umană și limitări
- Meteorologie
- General de navigare
- Radionavigaţie
- Proceduri operaționale
- Principii de zbor
- COMMUNICATIONS
formare de zbor
La finalul cursului, cursantul trebuie să aibă un minim de 200 de numărul total de ore de zbor (inclusiv PPL (A time)):
- 100 de ore ca pilot-comandant
- 20 ore (minim) de timp de zbor în raid ca pilot comandant, inclusiv un zbor în raid în valoare totală de cel la 540 km (300 NM), în cursul cu aterizări cu oprire completă pe două aerodromuri diferite de aerodromuri de plecare
- 50 de ore de pregătire instrumentală
- 5 ore de zbor de noapte, inclusiv un zbor în raid și 5 decolări și aterizări 5
- 11 ore pe aeronave Multi Motor
- 5 oră pe un avion complex
Examinare - teoretică
Pentru PPL (A) - Solicitantul trebuie să demonstreze cunoștințele teoretice la sediul CAA, sub formă de teste scrise. Testele formată din nouă subiecți (Meteorologie, de navigare, de comunicații, Cunoștințe generale privind aeronavele, Principii de zbor, Drept Air, de performanță și de planificare de zbor, performanțele și limitele umane, proceduri operaționale).
Pentru ATPL (A) - Un solicitant trebuie să demonstreze un nivel de cunoștințe corespunzător privilegiilor titularului ATPL (A), în conformitate cu cerințele EASA, în partea FCL.
Examinare - practic
Cele mai practice examene de calificare în avion cu examinatorul poate fi luată după finalizarea cu succes a testelor scrise [PPL (A) & ATPL (A)]. Solicitantul trebuie să demonstreze capacitatea de a:
- Opera avionul în limitele sale
- Complet toate manevrele la fel de buna si cât mai exacte solicitate de AESA
- Exercite judecata bună și abilități de zbor
- Folosi cunoștințele aeronautice
- Menține controlul asupra aeronavei în orice moment.
Taxele de formare acoperă următoarele articole și servicii:
- Toate manualele de instruire
- Accesul la sistemul de management al învățării și AESA întrebarea băncii
- timp de instructor pentru școală la sol și pregătire practică
- Avioane, inclusiv combustibil
- Toate taxele de formare sunt legate la cursurile de schimb reale ale monedei locale a bazei Academiei Flying în cazul în care este asigurată formarea sau o parte a formării.


